reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 9 - Toplam 41 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
Bulunan 81 den 90 - Toplam 410
Ağaç Şeklinde Aç97Beğeni

Biyoloji 2012/2 Puanları Buraya

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda Biyoloji 2012/2 Puanları Buraya Konusunu İncelemektesiniz

bu arada giresun-fizyoloji yerine tokat-fizyoloji yazdım - - - Güncellendi - - - ahmet09 Demiş ...


  1. #81
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    17
    bu arada giresun-fizyoloji yerine tokat-fizyoloji yazdım

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı ahmet09 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tamamen fizyoloji hocam ,az çok tıbbi biyo var..
    o zaman rakip değiliz.giresunu tercih etmeyeceğim tokat fizyo yazdım..81.7 iyi puan giresun rize fizyo gelme şansı çok yüksek bence

  2. #82
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Nerden
    Elazığ
    Mesaj
    213
    Alıntı xdiabolosx Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bu arada giresun-fizyoloji yerine tokat-fizyoloji yazdım

    - - - Güncellendi - - -



    o zaman rakip değiliz.giresunu tercih etmeyeceğim tokat fizyo yazdım..81.7 iyi puan giresun rize fizyo gelme şansı çok yüksek bence
    Çok Teşekkürler hocam ,inşallah bakalım nasip kısmet diyelim artık..Siz sanırım histoloji istiyosunuz
    Çok sıkkın.. Bıkkın.. Gergin.. Üzgün.. Yorgun.. olsak da çok şükür hala yaşıyoruz... [Can Dündar]

  3. #83
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    17
    Alıntı ahmet09 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Çok Teşekkürler hocam ,inşallah bakalım nasip kısmet diyelim artık..Siz sanırım histoloji istiyosunuz
    ben elazığ histoyu istiyorum ama gerisi de kabulumdur

  4. #84
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    35
    Ahmet hocam tercihleriniz kesinleşti mi sıralaması nedir? bir sorun olmazsa yazabilir misiniz?

  5. #85
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    6
    arkadaşım kırşehir üds 53 le yrd doç gitti fizyolojiye adamlarda dha falültenin binası bile yok.düşünün artık ben karsı yazdım ilk tercih umarım olur.burda görevliyim zaten bi sorun olmaz.t. biyolojibiraz kafamı karıştırdı ama ömür boyuda mikroskop başında hücre vs bakmak istemediğimden histolji 3.tercih yazdım

  6. #86
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Nerden
    Elazığ
    Mesaj
    213
    Alıntı aiaks Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ahmet hocam tercihleriniz kesinleşti mi sıralaması nedir? bir sorun olmazsa yazabilir misiniz?
    Hocam tercihler kesin gibi de bende prensip olarak tercih paylaşmıyorum...
    Çok sıkkın.. Bıkkın.. Gergin.. Üzgün.. Yorgun.. olsak da çok şükür hala yaşıyoruz... [Can Dündar]

  7. #87
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    35
    tamam hocam

  8. #88
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    17
    Alıntı MACLURA Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşım kırşehir üds 53 le yrd doç gitti fizyolojiye adamlarda dha falültenin binası bile yok.düşünün artık ben karsı yazdım ilk tercih umarım olur.burda görevliyim zaten bi sorun olmaz.t. biyolojibiraz kafamı karıştırdı ama ömür boyuda mikroskop başında hücre vs bakmak istemediğimden histolji 3.tercih yazdım
    demek öğrenci alan yeni üniversiteler öncelikli olmalı

  9. #89
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    23
    şurda bi gerçek varki; herkes öncelikle istediği yeri tercih ediyor, nekadar doğu denilse de hep enson tercihler doğuya bırakılıyor.

  10. #90
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    17
    Alıntı emin50 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    şurda bi gerçek varki; herkes öncelikle istediği yeri tercih ediyor, nekadar doğu denilse de hep enson tercihler doğuya bırakılıyor.
    evet haklısınız ama bu 657 memurluk gibi bir tercih değil.geleceği de düşünmek gerek o yüzden ben dedğim gibi yeni üniversiteleri yazdım hayırlısı herkes için.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2012 Biyoloji Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan bacteriophage
    Cevap: 127
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:07
  2. ÖYP 2012/2 Aralık Biyoloji Puanları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ahmet09
    Cevap: 24
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:06
  3. ÖYP 2012/2 Sonbahar İşletme Puanları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan dmpolat
    Cevap: 46
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:03
  4. Rekreasyon Bölümü ÖYP 2012/2 Sonbahar Puanları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan melis-16
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 14-12-2012, 18:20
  5. 2012 öypyi kazanan arkadaşlar puanları buraya yazınız
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kitokito
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 02-08-2012, 12:31

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git