reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 22 - Toplam 41 İlkİlk ... 12202122232432 ... SonSon
Bulunan 211 den 220 - Toplam 410

Biyoloji 2012/2 Puanları Buraya

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda Biyoloji 2012/2 Puanları Buraya Konusunu İncelemektesiniz

hadi hayırlısı ......


  1. #211
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    23
    hadi hayırlısı ...
    B_Ecem bunu beğendi.

  2. #212
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Nerden
    Elazığ
    Mesaj
    213
    1-nazist 95.6
    2-bernaa 89,7
    3.denizzznehir 89.6
    4. fizyolog 88,76
    5.B_Ecem 88.2
    6-yeşil 88,1
    7.bacteriophage 87.2
    8.emin50 87.2
    9.ezgi2919 86.4
    10.craft 86,3
    11.mbgtb 85.9
    12.maclura 85.7
    13.paü 84.25
    14.nilgunhistoloji 82.9
    15.beytullah 82.88
    16.e160766 >82
    17.aiaks 82.3
    18.ahmet09 81.7
    19.ilkesra 80.7
    20.molgen 80.39
    21.tugrul5754 79.4
    22.erty32 78
    23.zerrin 78
    24.nazem 77
    25.özgesamet 75.7
    26.ada86 75.7
    27.meyan 74 ve sabırtaşı 74
    B_Ecem bunu beğendi.
    Çok sıkkın.. Bıkkın.. Gergin.. Üzgün.. Yorgun.. olsak da çok şükür hala yaşıyoruz... [Can Dündar]

  3. #213
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    7
    Alıntı B_Ecem Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    88.2 Hocam
    B_Ecem Nereyi tercih etmeyi düşünüyorsunuz acaba?

  4. #214
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    16
    Hadi hayirlsii olsun herkes icin arkadaslar yaptim ve gonderdim ben deee.. Bekleyecegiz ve gorecegiz umarim herkes gonlunun istedigi yerde olur...... Bekle beni kar ve buzz şehri Kars abd'den yolcun var

  5. #215
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    19
    evett yaa...tercihler kısmına giriyosun tekrar güvenlik kodu kaydet falan yazıyorr.. insanın kafası karışıyorr sanki kaydedilmemiş gibi..

  6. #216
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    36
    Alıntı craft_36 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hadi hayirlsii olsun herkes icin arkadaslar yaptim ve gonderdim ben deee.. Bekleyecegiz ve gorecegiz umarim herkes gonlunun istedigi yerde olur...... Bekle beni kar ve buzz şehri Kars abd'den yolcun var
    Hayırlısı olsun sizin için) Hepimiz için... Kars şu anda -28 dereceymiş)) Sokakta yürüyemiyor insanlar, kayıp düşüyorlar. Eskişehir'de bile donan biri olarak size huzur ve mutlulukla ısınacak güzel günler dilerim))

  7. #217
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    19
    Sevgili yeşil tercihlerimi söylemeyi uygun bulmuyorum ancak şunu söyleyeyim büyük üniversiteleri yazdım ve doğu yazmadım dolayısıyla umudum yok

  8. #218
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    36
    Alıntı nilgunhistoloji Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    evett yaa...tercihler kısmına giriyosun tekrar güvenlik kodu kaydet falan yazıyorr.. insanın kafası karışıyorr sanki kaydedilmemiş gibi..
    Hocam endişelenmeyin, tercihleriniz ekranında seçimlerinizi görebiliyorsanız bir sorun yoktur. Diğer bir yönden bakılacak olursa, sayfanın altında tercihlerinizi değiştirin diye bir bölüm var, o buton çıkıyorsa zaten tercihlerinizi kabul etmiş demektir. Tercihleri onayla diye bir seçenek de olmadığına göre sanırım başka bir şey yapılmayacak Öyp öncesi ve sonrası oldukça oyalayıcı, kafa karıştırıcı bir süreç maalesef

  9. #219
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    19
    Teşekkürler müsi... İnsan endileşeniyor iştee..Zaten kaç gündür endişe kavramıyla bütünleşmiş durumdayım..

  10. #220
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    16
    Alıntı müsi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hayırlısı olsun sizin için) Hepimiz için... Kars şu anda -28 dereceymiş)) Sokakta yürüyemiyor insanlar, kayıp düşüyorlar. Eskişehir'de bile donan biri olarak size huzur ve mutlulukla ısınacak güzel günler dilerim))
    Wallaa az once bizimkilerle konustum -28 derece falan hikaye hissedilen -40 larda tum arabalar sular donmus vaziyetteymis Sehirde belediyecilik de olmayinca durumlar daha kotu bir hal almis halde Napalim alistim ben artik soguga





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2012 Biyoloji Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan bacteriophage
    Cevap: 127
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:07
  2. ÖYP 2012/2 Aralık Biyoloji Puanları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ahmet09
    Cevap: 24
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:06
  3. ÖYP 2012/2 Sonbahar İşletme Puanları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan dmpolat
    Cevap: 46
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:03
  4. Rekreasyon Bölümü ÖYP 2012/2 Sonbahar Puanları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan melis-16
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 14-12-2012, 18:20
  5. 2012 öypyi kazanan arkadaşlar puanları buraya yazınız
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kitokito
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 02-08-2012, 12:31

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git