reklam

Sayfa 3 - Toplam 8 İlkİlk 12345 ... SonSon
Bulunan 21 den 30 - Toplam 72

Umutsuz Akademisyenler Kulübü :)

Sohbet/Muhabbet Konuları Forumunda Umutsuz Akademisyenler Kulübü :) Konusunu İncelemektesiniz

excess Demiş ki: atandım ama hala umutsuzum çünkü yapılan haksızlıklara tahammül edemiyorum Hocam atanamayanların daha ...


  1. #21
    PhD
    Misafir
    Alıntı excess Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    atandım ama hala umutsuzum çünkü yapılan haksızlıklara tahammül edemiyorum
    Hocam atanamayanların daha fazla umutsuzluğa kapılmasına vesile olduğunuz için teşekkürü borç biliriz

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı sweety Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    umutsuzluğuma umutsuzluk katmak için işimden istifa ettim, oturdum bana herşey yakışır izliyorum yok ya kariyerimden vazgeçtim en iyisi ben evleneyim
    En iyisini yapmışsın sweety, şimdi tam umutsuz akademisyen adayı oldun, bravo!
    sweety bunu beğendi.

  2. #22
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Benim başıma, bir insanın başına gelebilecek en kötü şey geldi, dolaylı yoldan da olsa, o yüzden ben umutlu da değilim umutsuz da. =) Anı yaşıyorum sadece. =)

  3. #23
    PhD
    Misafir
    -199431_208526675824220_207658115911076_889447_952748_n.jpg

    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Benim başıma, bir insanın başına gelebilecek en kötü şey geldi, dolaylı yoldan da olsa, o yüzden ben umutlu da değilim umutsuz da. =) Anı yaşıyorum sadece. =)
    O zaman bu hepimize gelsin
    rosen ve islim bunu beğendiler.

  4. #24
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Güzelmiş, tam özet işte.
    PhD bunu beğendi.

  5. #25
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    62
    phd bu resim nerden?

  6. #26
    PhD
    Misafir
    Alıntı sweety Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    phd bu resim nerden?

    Nerden derken?

  7. #27
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    dünyada bi yerler...
    Mesaj
    319
    resim süper ve ayrıca kulüp için teşekkürler phd.
    ama şimdilik mutsuz ama umutlu akademisyen adaylarıyız, inş 3 ocakta umudu gerçek olmuş olanlardan oluruz. mutsuzluk için ise pek umut yok, biraz akıllı ve duyarlı isen bu dünyada mutluluk biraz zor mesele!
    Nordhausen ve PhD bunu beğendiler.
    "When you are not secure with your belief, you start by rejecting questions"

  8. #28
    PhD
    Misafir
    Alıntı rosen Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    resim süper ve ayrıca kulüp için teşekkürler phd.
    ama şimdilik mutsuz ama umutlu akademisyen adaylarıyız, inş 3 ocakta umudu gerçek olmuş olanlardan oluruz. mutsuzluk için ise pek umut yok, biraz akıllı ve duyarlı isen bu dünyada mutluluk biraz zor mesele!
    Rica ederim rosen hocam, foruma umutsuz akademisyenler forumu diyenler olmuş, ona ithafen açıldı bu konu da, yani bu konuya giren girmeyen herkes bu kategoride gibi birşey, çünkü malum akademisyen olmak isteyen/ olanların durumu hiç de iç açıcı görünmüyor, her ne kadar iyileştirmeler yapılmış/ yapılıyor/ yapılacak olsa da... Mutluluk da apayrı bir konu, her şahsın kendi bakış açısıyla elde ettiği ya da edemediği birşey belki mutluluk...Lakin ki biz burda "umutsuzluk içindeki umudu" ele alıyoruz sanırım
    rosen bunu beğendi.

  9. #29
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Nerden
    A, A
    Mesaj
    120
    Puansa puan , bilimse bilim..ama olmuyor.. Ayrıca atanan arkadaşlar için söylüyorum, biliminiz kuvvetli olursa (bölüm farketmez) kimse sizle uğraşamaz..Haa bilimde bana hocamdan geçsin canım diyosanız daha çok beklersiniz. Kulüp posteri güzel olmuş bende şarkısını önereyim , The Dust brothers - This is your life.
    PhD bunu beğendi.

  10. #30
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    dünyada bi yerler...
    Mesaj
    319
    Alıntı PhD Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Rica ederim rosen hocam, foruma umutsuz akademisyenler forumu diyenler olmuş, ona ithafen açıldı bu konu da, yani bu konuya giren girmeyen herkes bu kategoride gibi birşey, çünkü malum akademisyen olmak isteyen/ olanların durumu hiç de iç açıcı görünmüyor, her ne kadar iyileştirmeler yapılmış/ yapılıyor/ yapılacak olsa da... Mutluluk da apayrı bir konu, her şahsın kendi bakış açısıyla elde ettiği ya da edemediği birşey belki mutluluk...Lakin ki biz burda "umutsuzluk içindeki umudu" ele alıyoruz sanırım
    eyvallah... ben en popüler haline değindim, ötesi daimi hal zaten. her türlü buradayız "umutsuzluk içre umudu yakalamak içün"
    PhD bunu beğendi.
    "When you are not secure with your belief, you start by rejecting questions"





Sayfa 3 - Toplam 8 İlkİlk 12345 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Akademisyenler Karaborsaya Düştü
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan Akademik
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-09-2012, 22:19
  2. 30 Ağustos akademisyenler için de tatil mi?
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan sametweb
    Cevap: 31
    Son Mesaj: 30-08-2012, 23:15

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git