reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 14 - Toplam 25 İlkİlk ... 4121314151624 ... SonSon
Bulunan 131 den 140 - Toplam 242

85+ ÖYP Puanına Sahip Eğitimciler

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda 85+ ÖYP Puanına Sahip Eğitimciler Konusunu İncelemektesiniz

asli_physics Demiş ki: hocam sözel alesim ile öyp puanım 88.45 ve özel eğimin geleceğini düşünüyorum ...


  1. #131
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    62
    Alıntı asli_physics Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam sözel alesim ile öyp puanım 88.45 ve özel eğimin geleceğini düşünüyorum bu puanla.ancak burada başka bir başlık altında özel eğitimdeki eğitim fak şartının özel eğitim mezunu olmak şeklinde değiştirileceği söylendi. ben de sayısal puanımı kullanabileceğim (86.814) eğitim bilimleri bölümlerini yazdım. tercihlerim hazır. garantici davranarak ben de ölçme doğudan 3 yer teftiş doğudan 5 yer 2 tane de iç anadoludan teftiş yazdım.kimseye puan sormadım ben de farkındayım puanların gerçek yazılmadığının benimkine inanp inanmamak size kalmış. sayısalcı olduğum için yeni sistemde ales sözel puanımız düşük gelir ben de 2010 bahar sözel 91.4 olan sözelimi 93.93 not ortalamamı ve 67.5 dilimi kullanarak tercih yapacağım hocam???

    - - - Güncellendi - - -

    kusura bakmayın ama neredeyse küsüratıyla ve samimi olarak yazdığım puanıma böyle bir yorum gelince üzüldüm.ben fizik öğretmenliği yükseklisans mezunuyum ve öyp merkezi yerleştirmeye geçtiği dönemde mezun oldum. akademik kadro ilanı bölümümde yok denecek kadar azdı yıllardır.eğitim fakültesi tercihi yapabiliyorum yine sadece şimdiye dek doğu tercihi yapmadım ki o zamanlar benim alesime göre yüksek olan ortalamamın katsayısı daha fazlaydı. bu yıl ilk defa doğu tercihi yapacağım.gerçekten üzüldüm böyle düşünmenize.
    ne güzel puanlarınız hayırlısı olsun hocam yanlış anladınız ayrıca ben sizin hakkınızda bişi düşünmedim zaten sizin bana gelmez demenize yorum yaptım öyle düşünmeyin neden gelmesin anlamında. yoksa ne isterseniz yazarsınız yani neticede sizin tercihiniz.

  2. #132
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    549
    keşke gelse hocam ama dilcilerden korkuyorum doğrusu dilciler olmasa da keşke rahatça ölçme yazabilsem ama artık akademisyen olmak seminerlere kongreler öğrenci olarak gitmek istemiyorum lisans yıllarımdan beri istiyorum o şehirde havaalanı olsun yeter benim için teşekkürler

  3. #133
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    2
    benim puanımda 87,765. şu an eğitim yönetimi ve denetimi yl öğrencisi olduğum için, tercihlerim hep eyt olacak. 1. ve 2. tercihleri çukurova ve gaziantep, son tercihimi karamanoğlu mehmetbey üniversitesi düşünüyorum. ara kısmı belirlemedim daha.

  4. #134
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    17
    Alıntı sweety Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sende pek mantıklı tercih yapıyorsun gibime gelmiyor arkadasım yanlıs anlama ben senin için söylüyorum 88 sayısal alesim ama ordan bişey çıkmaz dedin. nasıl çıkmıyor? ölçme cogu üni de var ve puanında yeter. sözel puanın 86 ise yine yeter cogu yere. yani dün senin, eğitim gelmez özel eğitim yazcam, dediğini gördümde oyüzden söylüyorum bence gayet o puanla gelir. gecen seneki istatistiklere bakarsan aralıkta cok daha düşük puanlarla atananlarda var. tabi ki özel eğitimde yazabilirsin neticede senin tercihin ama puanım yetmez diye sadece dogu yazdıktan sonra birisi daha düşük puanla daha iyi yere atanırsa sen üzülürsün.

    şahsen benim puanım seninkinden düşük ama bende yazcam program veya teftişten bikaçtane. bence çokta abartmayın yani. daha öncede dediğim gibi burdaki herkesin 90üstü olması bence pek inandırıcı değil. fikir alışverişi elbette iyi ama başkalarına göre tercihlerini yönlendirmek şu ortamda ne kadar sağlıklı tartışılır.
    sweety geçen sene şartsız eğitim bilimleri alımı kaçla kapatmış bilgin var mı?

  5. #135
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    549
    Alıntı poz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim puanımda 87,765. şu an eğitim yönetimi ve denetimi yl öğrencisi olduğum için, tercihlerim hep eyt olacak. 1. ve 2. tercihleri çukurova ve gaziantep, son tercihimi karamanoğlu mehmetbey üniversitesi düşünüyorum. ara kısmı belirlemedim daha.
    hocam ben de eyt yazdım ama tercihlerim arasında yazdıklanız yok daha çok doğu ağırlıklı yazacağım ben.hayırlı olsun sizinki de..

    - - - Güncellendi - - -

    karamanoğlu mehmet bey ünide yüksek şartı var bu ilanda şansınız çok yüksek bence

  6. #136
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    17
    Alıntı ibrahimbicak Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bunu öğrenmek önemli. Hakkari var84ama yüksek lisans şarti var miydi onu bilmiyorum bunu bilen biri yazarsa mantıklı olur
    ibrahim hocam bunu nereden nasıl öğrenebliriz? çünkü en sağlıklı bilgiyi bu liste verir bize

  7. #137
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    333
    Bunu yok un sitesinden bulabilirsiniz. Yalnız orada alım şartları yok sadece sonuçlar var dolayısıyla yüksek lisans şarti var miydi onu anlayamıyoruz

  8. #138
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Nerden
    istanbul
    Mesaj
    62
    Alıntı arş.gör Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sweety geçen sene şartsız eğitim bilimleri alımı kaçla kapatmış bilgin var mı?
    arş.gör. listeler var bende ama özel şartları malesef yok benyeni mezun oldugum için gecen senede bakmamıştım ilanlara oyüzden bi bilgim yok özel şartları hakkında.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı asli_physics Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    keşke gelse hocam ama dilcilerden korkuyorum doğrusu dilciler olmasa da keşke rahatça ölçme yazabilsem ama artık akademisyen olmak seminerlere kongreler öğrenci olarak gitmek istemiyorum lisans yıllarımdan beri istiyorum o şehirde havaalanı olsun yeter benim için teşekkürler

    hocam bende dilciyim ama cok kasmadım ben korkmayın

  9. #139
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    2
    Benim puanım 96.5 ilk tercihim kırıkkale eğitim tüm kadroları yazıcam. Daha sonra kırşehir eskişehir ve istanbul.

  10. #140
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    Alıntı sstar Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Benim puanım 96.5 ilk tercihim kırıkkale eğitim tüm kadroları yazıcam. Daha sonra kırşehir eskişehir ve istanbul.
    Benim puanım da 99.9. İlk tercihim Ağrı olacak. Sence gelir mi. Çok endişeliyim valla...
    rosamel, maximus, relaxy ve 8 diğerleri bunu beğendiler..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Eğitimciler: Yazılı Sınav Türkiye'de Uygulanamaz
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-10-2012, 23:20
  2. arkadaşlar öyp dil merkezine atalamalar dil puanına göre mı öyp puanına göre mı
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kitokito
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 04-08-2012, 12:38
  3. ÜDS paunı ÖYP Yerleştirme Puanına katılmıyor !!
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan özgürkerem
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 25-07-2012, 00:30
  4. !!Eğitimciler Adalet istiyor!!!
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan perfect_phi
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 18-06-2011, 23:45
  5. Tercihlerini yapan eğitimciler
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan instructor
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 17-06-2011, 11:32

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git