reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 5 - Toplam 22 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
Bulunan 41 den 50 - Toplam 212
Ağaç Şeklinde Aç15Beğeni

Yüksek Lisans 3. Yılda Olma ve ÖYP'den Atılma

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda Yüksek Lisans 3. Yılda Olma ve ÖYP'den Atılma Konusunu İncelemektesiniz

sidneh Demiş ki: 6. dönemdeyseniz başvurabilirsiniz ama atandığınızda hazirana kadar tezi verip mezun olmanız gerekiyor. ...


  1. #41
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    78
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    6. dönemdeyseniz başvurabilirsiniz ama atandığınızda hazirana kadar tezi verip mezun olmanız gerekiyor. 7. dönemde iseniz atamanız yapılmaz.
    sidneh merhaba, arkadaslar yuksek lısans yapıyor ılanına basvurmus ben lısans mezunu olmak ılanlı yere basvurdum bende 6. donemdeyım tez onerımı yenı verıcem benım de bu yıl bıtınce ılısıgım kesılır mı?. yardımcı olursan sevınırım. bı yerlerde artık atılma yok sure bıtınce atndıgınız yere donup tezınıze devam edebılıyorsunuz gıbı bır sey okumustum ama bulamıyorum. bu dogru mu

  2. #42
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Eğer 35. madde ile görevlendirme alırsanız ilişiğiniz kesilmez, atandığınız okula dönüp baştan yüksek lisansa başlarsınız ama atandığınız yerde eğitim alıyorsanız kesilecek evet.

  3. 30-01-2013, 16:52

    Yüksek Lisans


  4. #43
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    2
    Hocam benim bir sıkıntım var.
    Ben Selçuk Üniversitesinde yüksek lisans yaparken Mersin Üniversitesine Araştırma Görevlisi olarak (50/d kadrosuyla) atandım. Su an 3. dönemimdeyim. Benim sorum şu:

    Ben Öyp ile tercih yapıp kadrolu olarak atanmak istiyorum. Şimdi mesele ben Mersinde yüksek lisansımı yaparken 5. dönemimde yani seneye bu zamanlar herhangi bir üniversiteye atansam ne olur? Yani ne olurdan kastım ben atandığım üniversiteye yatay geçiş yapmak zorunda oluyor muyum? oluyor isem 5. dönemimde olduğum için bana tanınan haklar çerçevesinde 1 dönem kalıyor. Atandığım ve yatay geçiş yaptığım üniversitede mutlaka bana bir danışman atanacak. benim mersindeki danışmanım 2. danışman ya da eş danışman denen konuma düşecek. Ola ki Mersindeki danışmanım bu durumu kabul etmezse ve ben atandığım üniversitede tezime devam etmezsem danışmanım kabul etmediği için Öyp ile ilişiğim kesilir mi? Çünkü 1 dönemde yeni bir teze başlayıp bitirmem imkansız ve benim yüksek lisansı yasalar çerçevesinde 6 dönemde bitirmem lazım.
    Bu durumda olanlara bir hak tanınıyor mu?

  5. #44
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı ahmetads Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam benim bir sıkıntım var.
    Ben Selçuk Üniversitesinde yüksek lisans yaparken Mersin Üniversitesine Araştırma Görevlisi olarak (50/d kadrosuyla) atandım. Su an 3. dönemimdeyim. Benim sorum şu:

    Ben Öyp ile tercih yapıp kadrolu olarak atanmak istiyorum. Şimdi mesele ben Mersinde yüksek lisansımı yaparken 5. dönemimde yani seneye bu zamanlar herhangi bir üniversiteye atansam ne olur? Yani ne olurdan kastım ben atandığım üniversiteye yatay geçiş yapmak zorunda oluyor muyum? oluyor isem 5. dönemimde olduğum için bana tanınan haklar çerçevesinde 1 dönem kalıyor. Atandığım ve yatay geçiş yaptığım üniversitede mutlaka bana bir danışman atanacak. benim mersindeki danışmanım 2. danışman ya da eş danışman denen konuma düşecek. Ola ki Mersindeki danışmanım bu durumu kabul etmezse ve ben atandığım üniversitede tezime devam etmezsem danışmanım kabul etmediği için Öyp ile ilişiğim kesilir mi? Çünkü 1 dönemde yeni bir teze başlayıp bitirmem imkansız ve benim yüksek lisansı yasalar çerçevesinde 6 dönemde bitirmem lazım.
    Bu durumda olanlara bir hak tanınıyor mu?
    Atandığınız okulda yüksek lisans varsa yatay geçiş yapmanızı isterler evet. Yatay geçiş yaparsanız dediğiniz gibi 1 dönem içinde tezi verip mezun olmak zorundasınız. Bu durumda tezi devam ettirmeyi danışman(lar)ınız kabul etmezse işiniz zor evet.

    Bu durumda olanlara herhangi bir hak tanınmıyor. Çözüm olarak sadece şu var; yatay geçiş yapmayıp atandığınız üniversitede sıfırdan yüksek lisansa başlarsınız.

  6. #45
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    490
    Nazmi Hocam doktora eğitimini de 6 yılda bitiremeyenler atılacak mı? Sanki eskiden sadece kadroları geri aktarılıyordu üniversitelerine diye hatırlıyorum.

  7. #46
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    2
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Atandığınız okulda yüksek lisans varsa yatay geçiş yapmanızı isterler evet. Yatay geçiş yaparsanız dediğiniz gibi 1 dönem içinde tezi verip mezun olmak zorundasınız. Bu durumda tezi devam ettirmeyi danışman(lar)ınız kabul etmezse işiniz zor evet.

    Bu durumda olanlara herhangi bir hak tanınmıyor. Çözüm olarak sadece şu var; yatay geçiş yapmayıp atandığınız üniversitede sıfırdan yüksek lisansa başlarsınız.
    Yani hocam en kötü ihtimalle ben yeniden yüksek lisansa başlarım doğru mudur? En iyi ihtimalde ise danışmanlar eş danışmanlık konusunda sorun çıkarmaz ve tezimi verebilirim. ???

  8. #47
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı ahmetads Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yani hocam en kötü ihtimalle ben yeniden yüksek lisansa başlarım doğru mudur? En iyi ihtimalde ise danışmanlar eş danışmanlık konusunda sorun çıkarmaz ve tezimi verebilirim. ???
    Aynen öyle hocam.

  9. #48
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    16
    Merhaba, Ben yüksek lisansımın 2.yarıyılını bitirmek üzereyim. ÖYP ile atandığım üniversite aracılığı ile dil eğitimi almam gerekiyor. Dil eğitimim bittikten sonra, yüksek lisansımı yaptığım üniversiteye görevlendirme istersem bu 6 aylık süre de yüksek lisans süresinden kesilir mi?

  10. #49
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2014
    Mesaj
    2
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Atandığınız okulda yüksek lisans varsa yatay geçiş yapmanızı isterler evet. Yatay geçiş yaparsanız dediğiniz gibi 1 dönem içinde tezi verip mezun olmak zorundasınız. Bu durumda tezi devam ettirmeyi danışman(lar)ınız kabul etmezse işiniz zor evet.

    Bu durumda olanlara herhangi bir hak tanınmıyor. Çözüm olarak sadece şu var; yatay geçiş yapmayıp atandığınız üniversitede sıfırdan yüksek lisansa başlarsınız.
    Cevap verdiginiz konuya uygun bi ornek yasiyorum. Bi de akil istiyorum.

    Suleyman demirel uni de yl yapiyorum 5. Donemim ve yds 50. Dumlupinar uni ye oyp li olarak atandim. Yuksek lisansimi kabul edeceklerini fakat arastirma gorevlisi ihtiyaclari oldugu icin dumlupinar da bitirmemi soylediler. Bu durumda sdu de ki danismanim 2. Danisman olmak istemedigini soyledi. Yaptigim tez tubitak projesi ile paralel ve ben bursiyer olarak cok emek verdim. Bu tezi sunmak istiyorum. Sdu de ki danismanim dil kursu bitiminde tezi hemen sunarsam sorun olmayacagini ve subat doneminde doktoraya baslayabilecegimi soyledi. Boyle birseyin imkani var mi, benim yapabilecegim bisey var mi. Mumkunse telefondan gorusmek isterim.

  11. #50
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı cetinn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Cevap verdiginiz konuya uygun bi ornek yasiyorum. Bi de akil istiyorum.

    Suleyman demirel uni de yl yapiyorum 5. Donemim ve yds 50. Dumlupinar uni ye oyp li olarak atandim. Yuksek lisansimi kabul edeceklerini fakat arastirma gorevlisi ihtiyaclari oldugu icin dumlupinar da bitirmemi soylediler. Bu durumda sdu de ki danismanim 2. Danisman olmak istemedigini soyledi. Yaptigim tez tubitak projesi ile paralel ve ben bursiyer olarak cok emek verdim. Bu tezi sunmak istiyorum. Sdu de ki danismanim dil kursu bitiminde tezi hemen sunarsam sorun olmayacagini ve subat doneminde doktoraya baslayabilecegimi soyledi. Boyle birseyin imkani var mi, benim yapabilecegim bisey var mi. Mumkunse telefondan gorusmek isterim.
    Evet dil kursu bittikten sonra yl tercihleri baslamadan hemen tezi sunup yl tercihleri basladiginda yl mezunu olursaniz doktora tercihi yapabilirsiniz. Ama sureyi cok iyi ayarlamaniz, dil kursu bitiminde mutlaka yl mezunu olmaniz gerek.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Hangi Durumlarda Yüksek Lisanstan Kayıt Silinir? (Atılma)
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan Dissident
    Cevap: 44
    Son Mesaj: 09-10-2016, 14:16
  2. Yüksek Lisanstan Atılma
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan akrepkral
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 21-09-2012, 09:17
  3. yüksek lisanstan atılma
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan yüksek_lisans
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 22-04-2012, 15:37
  4. yüksek lisans doktora atılma meselesi
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan ozcan129
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 04-01-2012, 19:35
  5. ÖYP Tercihleri Yılda Kaç Kez Yapılıyor?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan xkare
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 23-08-2011, 12:28

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git