reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 19 - Toplam 34 İlkİlk ... 9171819202129 ... SonSon
Bulunan 181 den 190 - Toplam 339

Makine Mühendisleri ÖYP 2012/2 Aralık Puanları

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda Makine Mühendisleri ÖYP 2012/2 Aralık Puanları Konusunu İncelemektesiniz

iyi akşamlar, 83,07 ort hitit düşünüyorum aslen memleket old için ama ana bilim dalı belli ...


  1. #181
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    16
    iyi akşamlar, 83,07 ort hitit düşünüyorum aslen memleket old için ama ana bilim dalı belli degil orası aklımı çok kurcalıyor

  2. #182
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    56
    evet hocam anabilim dalı belli değil ne yazık ki , benim de tercihimde olacak hitit tesadüftür ki puanım 83.07

  3. #183
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    16
    Hadi ya iyi bir tesadüf olmamış aslında yazarsam hitit olacak bitek ama git gel yaşıyorum çok fazla ne yapmalıyım bilemiyorum,
    anabilim dalı farkedermi acaba çok, saçma bir soru oldu ama

    Alıntı maschinenbau Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    evet hocam anabilim dalı belli değil ne yazık ki , benim de tercihimde olacak hitit tesadüftür ki puanım 83.07

  4. #184
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    56
    hocam bildiğim kadarı ile anabilim dalı belli olmayınca dekanlık ihtiyaç olan anabilim dalında görevlendiriyormuş, aslında bana göre sıkıntılı bir durum kendi açımdan baktığımda enerjide görevlendirirlerse pek te memnun olmam açıkçası, sonuçta o derslerin asistanlığını yapacaksınız ve lab.ları ile ilgileneceksiniz, ben mekanik istiyorum, ama işte 10 tercih var insan gitmek isteyince eli mahkum yazmak zorunda gibi hissediyor kendini, yine de iyi düşünmek lazım, benim de düşündüğüm yerler arasında hitit %100 yazıcam diyemiyorum, benim p.tesi sormam gereken sorular var tercihlerimi hafta içi yapıcam inş.

  5. #185
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    16
    hocam sizle ne kadar çok ortak yönümüz var bende mekanik istiyorum ve işin kötü yanı hitit de direkt mekanik diye bir dal yok zaten.Okulla konuşabilirim belki ama tatmin edici bir cevap alacagımı düşünmüyorum.Bende önümüzdeki haftaya kadar düşüncem karar aşamasındayım.Umarım hayırlısı olur..


    Alıntı maschinenbau Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bildiğim kadarı ile anabilim dalı belli olmayınca dekanlık ihtiyaç olan anabilim dalında görevlendiriyormuş, aslında bana göre sıkıntılı bir durum kendi açımdan baktığımda enerjide görevlendirirlerse pek te memnun olmam açıkçası, sonuçta o derslerin asistanlığını yapacaksınız ve lab.ları ile ilgileneceksiniz, ben mekanik istiyorum, ama işte 10 tercih var insan gitmek isteyince eli mahkum yazmak zorunda gibi hissediyor kendini, yine de iyi düşünmek lazım, benim de düşündüğüm yerler arasında hitit %100 yazıcam diyemiyorum, benim p.tesi sormam gereken sorular var tercihlerimi hafta içi yapıcam inş.
    maschinenbau bunu beğendi.

  6. #186
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    242
    1)godaddy:88.72:kocaeli
    2)öypsiz:87.6-yıldırım beyazıt
    3)mustafam1:86.62 selçuk(mekanik),yıldırım beyazıt
    4)asya123:85
    5)huppiri:84.7 - ksü, osmaniye, erciyes,
    6)albatri:84.44-akdeniz
    7)mastır:84.2 ;kırıkkale(YÜKSEK LİSANS YAPIYOR)
    8)mrvly:83.92-karabük
    9)teksas:83,9- selçuk(mekanik) kırıkkale mekanik,yıldırım beyazıt,,yıldız teknik(mekanik),karabük,nevşehir, (YÜKSEK LİSANS YAPIYOR)
    10)makinaustası:83.62
    11)maschinenbau:83.07
    11)mafsal:83.07
    12)jakleda: 82.442
    13)maxsimus4530:81,5 antalya ,Manisa celal bayar , Aydın Adnan Menderes,
    14)mhmtdmr:81,116
    15)dreadlord:80.325
    16)real2013:79.57
    17)zaso:79.3 hatay
    18)makina müh:79.1
    19)xkare=79 YTU Termodinamik tek tercih(YÜKSEK LİSANS YAPIYOR)
    20)papatya:78.3
    21)dante:75

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar cari atamalarda 9 adet istanbul teknik var, süleyman demirel var,odtü var,celal bayar var , var olu var keşke onlarıda öypye dahil etselermiş.
    maschinenbau bunu beğendi.

  7. #187
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    56
    çok doğru söylemişsiniz hocam, başvurduğum bir cari atamada puanım yüksek olmasına rağmen sözlü mülakatta ( ki resmiyette böyle bir şey var mı onu da bilmiyorum?) elenen biri olarak, ben de öyp de kadroların daha fazla olmasından yanayım.. hocam bir de benim aklıma takılan bir konu var, bazı üniversitelerin normal alımlarda biliyosunuz ki tercihleri belli oluyor ( teknik üniversite veya kendi mezunlarını tercih ediyorlar), anadoludaki üniversitelerden mezun olanlara ön yargı ile bakanlar dahi var,öyp de böyle bir yere atandığımız taktirde aynı sıkıntıları yaşar mıyız sizce? yoksa bu programın adının ve amacının " Öğretim Üyesi Yetiştirme" olduğunun bilincinde midirler?

  8. #188
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    544
    Alıntı teksas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    1)godaddy:88.72:kocaeli
    2)öypsiz:87.6-yıldırım beyazıt
    3)mustafam1:86.62 selçuk(mekanik),yıldırım beyazıt
    4)asya123:85
    5)huppiri:84.7 - ksü, osmaniye, erciyes,
    6)albatri:84.44-akdeniz
    7)mastır:84.2 ;kırıkkale(YÜKSEK LİSANS YAPIYOR)
    8)mrvly:83.92-karabük
    9)teksas:83,9- selçuk(mekanik) kırıkkale mekanik,yıldırım beyazıt,,yıldız teknik(mekanik),karabük,nevşehir, (YÜKSEK LİSANS YAPIYOR)
    10)makinaustası:83.62
    11)maschinenbau:83.07
    11)mafsal:83.07
    12)jakleda: 82.442
    13)maxsimus4530:81,5 antalya ,Manisa celal bayar , Aydın Adnan Menderes,
    14)mhmtdmr:81,116
    15)dreadlord:80.325
    16)real2013:79.57
    17)zaso:79.3 hatay
    18)makina müh:79.1
    19)xkare=79 YTU Termodinamik tek tercih(YÜKSEK LİSANS YAPIYOR)
    20)papatya:78.3
    21)dante:75

    - - - Güncellendi - - -

    Arkadaşlar cari atamalarda 9 adet istanbul teknik var, süleyman demirel var,odtü var,celal bayar var , var olu var keşke onlarıda öypye dahil etselermiş.
    Hocam Odtü 50/d kadrosu. Problem olabilir sonrası için,gerçi yüksek ve doktorayı odtü'de yapsan seni çoğu üni geri de çevirmez ya,yine de iyi düşünmek lazım.

  9. #189
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    4
    isteyen istediğini yazsın kardeşim ister myo, ister fakülte hiç umurumda değil bazı arkadaşlar yazmış maaşı yüksek myo ların diye buna cevaben yazılmış bir mesajdır. profluk şu bu... tartışma kültürü bile olmayan birkaç arkadaş var. internet delikanlısı...

    parayı her yerden her zaman kazanabilirsin burada hedefleriniz doğrultusunda gitmenizi istediğimi söylüyorum üniversiteler zaten bilimselllikten uzak(eş dost akraba dolu) batının 60 yıl önce uygulamaya geçtiği bir konu hakkında bile bırak makaleyi türkçe kaynak yok içler acısı bir haldeyiz. adamlar malzemelerin her türlü özelliklerini çıkartmış ansiklopedi gibi kitaplarla katolog şeklinde bizde nerede.

    tabi ki tercihlerinizi belirleyen kişisel kararınız olacaktır.

  10. #190
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    242
    hacı ben başvuramıyorum hiçbirisine dil puanım 50 benim
    Alıntı xkare Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam Odtü 50/d kadrosu. Problem olabilir sonrası için,gerçi yüksek ve doktorayı odtü'de yapsan seni çoğu üni geri de çevirmez ya,yine de iyi düşünmek lazım.
    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı maschinenbau Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bildiğim kadarı ile anabilim dalı belli olmayınca dekanlık ihtiyaç olan anabilim dalında görevlendiriyormuş, aslında bana göre sıkıntılı bir durum kendi açımdan baktığımda enerjide görevlendirirlerse pek te memnun olmam açıkçası, sonuçta o derslerin asistanlığını yapacaksınız ve lab.ları ile ilgileneceksiniz, ben mekanik istiyorum, ama işte 10 tercih var insan gitmek isteyince eli mahkum yazmak zorunda gibi hissediyor kendini, yine de iyi düşünmek lazım, benim de düşündüğüm yerler arasında hitit %100 yazıcam diyemiyorum, benim p.tesi sormam gereken sorular var tercihlerimi hafta içi yapıcam inş.
    Bende mekanikçiyim ama imalatlarıda yazacağım malzeme üzerine çalıştığım için çok fark edeceğini düşünmüyorum.. Umarım hakkınızda hayırlısı olur? ilk tercihiniz neresi hocam ?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2012/2 Aralık Ziraat Mühendisleri Puanları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Anthura
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 10-07-2013, 09:36
  2. Elektrik-Elektronik mühendisleri ÖYP Puanları 2012
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ibretialem
    Cevap: 317
    Son Mesaj: 22-05-2013, 17:05
  3. Turizm 2012/2 ÖYP Aralık Puanları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan runya
    Cevap: 74
    Son Mesaj: 07-01-2013, 22:30
  4. 2012/2 ÖYP Aralık Tıp Puanları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ilhan32
    Cevap: 46
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:03
  5. Makine Mühendisleri ÖYP Puanları 2012
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan xkare
    Cevap: 557
    Son Mesaj: 15-12-2012, 01:26

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git