reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 10 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
Bulunan 46 den 60 - Toplam 145
Ağaç Şeklinde Aç4Beğeni

Kazandım, Kayıt Yaptırdım Ama Ders Seçmedim, Ne olur?

Yüksek Lisans Eğitimi Forumunda Kazandım, Kayıt Yaptırdım Ama Ders Seçmedim, Ne olur? Konusunu İncelemektesiniz

ozgurgider Demiş ki: hocam ben hazırlık sınıfında ders seçimi olduğunu sanmıyorum öğrenciyim lisans 4 yıllık ...


  1. #46
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    09-2013
    Nerden
    İzmir
    Mesaj
    113
    Alıntı ozgurgider Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam ben hazırlık sınıfında ders seçimi olduğunu sanmıyorum öğrenciyim lisans 4 yıllık bir mühendislik bölümüne kayıtlıym hazırlık zorunlu olduğu için hazırlık okumadan 1. Sınıf olup ders seçimi yapamam zaten önce hazırlık okumam lazım bu durumda kaydım pasif hale mi geçmiştr kayıt yenileyip hazırlık sınıfına devam edebilir miyim öğrenmek istediğim konu bu
    Hocam ben de ikinci uni. kazanip kayıt yaptirdim ders de sectim derse gitmedim ama hazirlik yoktu o nedenle bilemedim hazirlikta ders kaydi olmadığını. Bence bi öğrenci işleriyle görüşün ders secimi yoksa bence hocalarin insafiyetine kalmis bi durum.

  2. #47
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    1
    Yakın doğu üniversitesinde Rehberlik ve psikolojik danışmanlıktan doktora yapmaktayım.Şu anda Türkiye'de bir üniversite rehberlikten doktora yapıyor olmak diye kadro açtı.Başvuru yapabilir miyim? Yani sen kıbrısta doktora yaptığın için seni kabul edemeyiz diyebilirler mi?

  3. #48
    Akademik Forum
    Misafir
    Merhaba,
    Ben yükseklisans programına kayıtlıyım.Başka bir programa daha başvuru yapacağım,ama bu başvuracağım programda önceki aldığım derslerden saydırabilmem için şu anki kaydımı sildirmem gerekiyormuş. Daha sonra bunu tamamlama şansım var mı?

  4. #49
    Akademik Forum
    Misafir
    Nazmi hocam bu yaz yüksek lisansa kayıt oldum fakat ders seçimi yapmadım


    Öğrenci işlerine durumumu sorduğumda bana pasif öğrenci olmadığımı, pasif öğrenciliğin 3 yıllık yasal sürede programı bitiremezsem devreye gireceğini söylediler.


    Burada başka şeyler demiş çoğunluk pasif öğrencilikle ilgili, sizce öğrenci işlerine güvenmeli miyim? Malum her kafadan ayrı bir ses çıkıyor.


    Teşekkür ederim

  5. #50
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    25
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sayılırsınız tabiki, öğrenci belgesi alabiliyorsunuz çünkü.
    hocam yüksek lisans kaydımı yaptırdım , internet üzerinden ders kaydını da yaptırdım fakat ders kayıt formunun bölüm başkanı tarafından imzalanması gerekiyormuş.Bölüm başkanı imzalamadı. bu durumda ders kaydım olmadı mı? ÖYP başvurularında yüksek lisans yapıyor olma şartını sağlıyor muyum? Ayrıca öğrenci belgesi aldım. Yardımcı olur musunuz?

  6. #51
    murat akdeniz
    Misafir
    Hocam merhaba amasya üni.formasyonu basvurdum evrajklarimida faksladim fakat gitmek istemiyorum ne yapmam gerekiyor cevabiniza gore hareket edicem yardim edin lutfen

  7. #52
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    20
    Eski bir konu olduğundan tekrar konu açmak istemedim; ben yüksek lisans kaydımı geç yaptıracağım için ders eklemede belki sıkıntı yaşayabilirim, çünkü derslere de devam etmeyeceğim.

    Yüksek lisans başlamaktaki tek amacım, ileride açılacak olası bir araştırma görevlisi kadrosuna başvuru yapabilmek; acaba kaydımı yapsam ve hiç bir ders eklemesem Eylül dönemindeki ders ekleme dönemi gelmeden önce açılacak bir kadro için yüksek lisans yapıyor olma şartını sağlar mıyım?

  8. #53
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2014
    Mesaj
    176
    Alıntı selcukklnc Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Eski bir konu olduğundan tekrar konu açmak istemedim; ben yüksek lisans kaydımı geç yaptıracağım için ders eklemede belki sıkıntı yaşayabilirim, çünkü derslere de devam etmeyeceğim.

    Yüksek lisans başlamaktaki tek amacım, ileride açılacak olası bir araştırma görevlisi kadrosuna başvuru yapabilmek; acaba kaydımı yapsam ve hiç bir ders eklemesem Eylül dönemindeki ders ekleme dönemi gelmeden önce açılacak bir kadro için yüksek lisans yapıyor olma şartını sağlar mıyım?
    Ders secimi yapmazsaniz pasif ögrenci konumuna düsersiniz ve ögrenci belgesi alamazsiniz(cogu üniversitede). Ancak ders secimi yapip derslere devam etmezseniz devamsizliktan kalirsiniz ve gelecek donem kaldiginiz derslerden tekrar sorumlu olursunuz ancak ögrencilik hakkiniz donmamis olur en azindan. Yani yüksek lisans yapiyor olma sartini saglarsiniz.

  9. #54
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2014
    Mesaj
    20
    Anladım, o zaman kayıt için gittiğimde durumu öğrenci işleri ile konuşup aynı cevabı almam durumunda ders eklemeye çalışayım; ben ders eklemesemde öğrencisi olmaya devam ederim gibi düşünmüştüm.

  10. #55
    Gulcandan
    Misafir
    Hocam ben akdeniz universitesi fizyoterapi kazandim iki yillik. 2013 girisliyim. İlk donem gittim sinavlara girdim. İkinci donem kayit yeniledim fakat devam etmedim. Simdi gitsem devam edebilir miyim

  11. #56
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2014
    Mesaj
    4
    Hocam, ben tezsiz yüksek lisans programına sadece ön başvurumu yaptım kesin kayıt için gitmedim fakat e-devlet üzerinde üniversitenin öğrencisi olarak görülüyorum. bu sorun olur mu? Bir de başka üniversitede tezsiz yüksek lisansa kaydımı yaptım fakat derslere ve sınava giremicem bu askerliğimi tecil ettirme konusunda sorun çıkartır mı?

  12. #57
    Akademik Forum
    Misafir
    2011 de üniversite kazandım kayıt yaptırdım ama hiç gitmedim kaydım silinmiş midir ? tekrar devam edebilir miyim ??

  13. #58
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.056
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    2011 de üniversite kazandım kayıt yaptırdım ama hiç gitmedim kaydım silinmiş midir ? tekrar devam edebilir miyim ??
    Yanılmıyorsam af çıkarsa devem edebilirsiniz. 2011'de yönetmelikler şu andakinden daha farklıydı, en net sonucu okulu arayarak öğrenebilirsiniz.
    --------------------------------------
    #akademikzam

  14. #59
    Akademik Forum
    Misafir

    diploma

    Merhaba. Ben bisy srucaktm. simdi ben 2014 te yani gcen sne universite kazandim 2 yillik ama ilk donem gittim snra ikinci donem gtmedim okula harc parasini da yatirmadim. Diplomamida almadim smdi bn eykul ayinda acikogretime yazilmak istiyrm. acikogretme yazilmak icin de smdi benim diplomamin orda kalmasimi grek sdece bir ogrenci blgesi mi almak grek yani ben acikogretime kaydi mi yaptirdiktn snra diplomami universiteden alamaz miym ?

  15. #60
    acilll
    Misafir

    Acıl

    Ben gecen sene meslek yuksek okuluna kayit yaptirdim fakat hic gitmedim ve okul bnm adima ders secmis .ilk donemki ort 3.22 idi ama genl ortalamam 1.61 e dustu 2. Sinif derslerini alamadim icn seneyede yine bu sekildemi olucak yoksa diger ogrencilerin ort alindigi gibimi alinicak





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Doktoraya kabul edilim kayıt dondurunca askerlik sorunu olur mu ?
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan mystry
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 21-06-2014, 21:39
  2. yüksek Lisans kayıt yenilemedim askerlik tecilim iptal olur mu?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan faraday357
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 01-12-2013, 01:15
  3. Yüksek Lisansı Kazandım Kayıt Yaptırmadan Önce ÖYP'ye Başvurabilir miyim?
    ÖYP Tercih Rehberi ve Yardımı forum içinde, yazan MrTavus
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 20-07-2013, 12:22
  4. lütfen yardım edın..oyp ye kayıt yaptırdım ama...
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ınsallah
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 29-07-2011, 19:07
  5. Öyp ile yerleştikten sonra, kayıt yaptırmasam ne olur
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan köpüş
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 25-07-2011, 12:39

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git