reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 18 - Toplam 61 İlkİlk ... 8161718192028 ... SonSon
Bulunan 171 den 180 - Toplam 608

11 Kasım ALES 2012 Ne Zaman Açıklanır?

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız Forumunda 11 Kasım ALES 2012 Ne Zaman Açıklanır? Konusunu İncelemektesiniz

Gerçekten insanları bu kadar heyecanlandırmaları hak olmamalı,bu konu başlığı altında yazılanları okudukça ister istemez bir ...


  1. #171
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2012
    Mesaj
    62
    Gerçekten insanları bu kadar heyecanlandırmaları hak olmamalı,bu konu başlığı altında yazılanları okudukça ister istemez bir heyecan oluyor insanda En iyisi rahat bir şekilde kendi kendimize heyecan gerilim yapmayalım arkadaşlar beklemekten başka yapacağımız bir şey yok ne dersiniz
    ahmet09 bunu beğendi.
    Success Is JustLike Being Pregnant.EverybodyCongratulatesYouButNobodyKnows HowManyTimesYouWereF....

  2. #172
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    1.629
    Alıntı ucaroguzhan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Relaxy Osym'nin adamı derim, doğru çıkarsa
    Değerli arkadaşlar ÖSYM ile aramda herhangi bir ilişki kesinlikle bulunmamaktadır, şimdiden söyleyeyim de aklınızın bi köşesinde bulunsun sonra zan altında kalmayayım da
    ucaroguzhan ve meral85 bunu beğendiler.
    Hayat hayal kırıklıklarıyla doludur, tabi akademisyenler için...

  3. #173
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2012
    Mesaj
    36
    Allah hayırlı ve istediğimiz sonuçları nasip etsin 2013'ün yazında yüksek lisansa kabul edilmiş olayım inşallahhhhhhhhhhhh
    dokuzeylultaih ve meral85 bunu beğendiler.

  4. #174
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    61
    Alıntı relaxy Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Değerli arkadaşlar ÖSYM ile aramda herhangi bir ilişki kesinlikle bulunmamaktadır, şimdiden söyleyeyim de aklınızın bi köşesinde bulunsun sonra zan altında kalmayayım da
    zaten son 45 dakika

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı sudenur Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Allah hayırlı ve istediğimiz sonuçları nasip etsin 2013'ün yazında yüksek lisansa kabul edilmiş olayım inşallahhhhhhhhhhhh
    herkesin duası kabul olsun
    dokuzeylultaih bunu beğendi.

  5. #175
    veritas
    Misafir
    bugün açıklansın istiyorum ama yarın akşama kalmasa bari... sıkıldık ya...

  6. #176
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Bu akşam açıklanır da kurtulursun inş. Beklemek kadar zoru yok. Ama sabrın sonu da selamet olursa tadı bir ayrı çıkar beklemenin. Hepiniz için hayırlısı arkadaşlarım...

  7. #177
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    70
    16.00, 17.00 ya da 17.30

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı Vahdet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bu akşam açıklanır da kurtulursun inş. Beklemek kadar zoru yok. Ama sabrın sonu da selamet olursa tadı bir ayrı çıkar beklemenin. Hepiniz için hayırlısı arkadaşlarım...
    bu beklemenin sonunda eldeki ales puanından düşük gelirse

  8. #178
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Alıntı dokuzeylultaih Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    16.00, 17.00 ya da 17.30

    - - - Güncellendi - - -



    bu beklemenin sonunda eldeki ales puanından düşük gelirse
    İşte kimse bunu yaşamaz inş

  9. #179
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    71
    ağaç olduk iki gündür bilgisayar karşısında bekleye bekleye
    Radiation bunu beğendi.

  10. #180
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    25
    Alıntı meral85 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ağaç olduk iki gündür bilgisayar karşısında bekleye bekleye
    valla hiç sorma ben kök salmaya başladım...bu nedir yahu ösym...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2012 ÜDS Sonbahar Ne Zaman Açıklanır?
    YDS / Yabancı Dil Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kariyerenes
    Cevap: 26
    Son Mesaj: 01-11-2012, 18:00
  2. ÖYP 2012 Yerleştirme Sonuçları Ne Zaman Açıklanır?
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan scary_cerkez
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 01-08-2012, 17:41
  3. 2012 Ales İlkbahar Ne Zaman Açıklanır?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan ritz
    Cevap: 392
    Son Mesaj: 07-06-2012, 12:26
  4. 2012 Ales İlkbahar dönemi sınav sonuçları ne zaman açıklanır ?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kral
    Cevap: 110
    Son Mesaj: 04-06-2012, 22:04
  5. 2012 Sonbahar ÜDS Ne Zaman Açıklanır?
    ÜDS - Üniversiteler Arası Kurul Yabancı Dil Sınavı forum içinde, yazan biyofizik
    Cevap: 140
    Son Mesaj: 04-06-2012, 21:01

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git