reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 3 İlkİlk 123 SonSon
Bulunan 16 den 30 - Toplam 37
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni

Yüksek Lisans Kayıt Sildirme ve Askerlik

Yüksek Lisans Eğitimi Forumunda Yüksek Lisans Kayıt Sildirme ve Askerlik Konusunu İncelemektesiniz

Yok hocam ne yazık ki çok gündeme geldi ama tartışılmadı bile.....


  1. #16
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.052
    Yok hocam ne yazık ki çok gündeme geldi ama tartışılmadı bile..
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #17
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2013
    Mesaj
    1
    Selamlar,

    Benim yüksek lisans eğitimim devam etmekte, fakat bölümden soğuduğum için bölümümü bırakıp askere gitmeyi düşünüyorum. Şu an yurt dışındayım 15 şubat 2013 tarihinde lisans kaydımı sildirebilirim. Bu durumda nisan-2013 celbine gitme olasılığım nedir acaba.

    Not: Üniversiteden mezun olduktan 2 yıllık tecil süremi doldurmuş bulunmaktayım.

  3. #18
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    21
    Merhabalar benim şöyle bir sorum olacaktı;
    Ben iki üniversitede birden yüksek lisansa kayıtlıyım. Askerlik tecilimi yapan üniversiteden kaydımı sildirip diğer kayıtlı olduğum üniversitenin bu tecil işlemini yapmasını istiyorum. Ancak şöyle bir durum var; bu işleme bugün başlarsam ağustos celbi sırasında tecilsiz durumda olacağım yani riskli bir durum. Ne önerirsiniz ne yapmam lazım? Hali hazırda araştırma görevlisiyim saçma bir şey yapmak istemiyorum. Teşekkürler.

  4. #19
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    11-2013
    Mesaj
    29

    yüksek lisans kaydını sildirirsem askerlik tecili biter mi?

    merhaba arkadaşlar yüksek lisansa kayıtlıyım kaydımı sildiğim an tecilim bozulur mu?

    bilen arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim teşekkürler.

  5. #20
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.052
    Alıntı didierdrogba Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba arkadaşlar yüksek lisansa kayıtlıyım kaydımı sildiğim an tecilim bozulur mu?

    bilen arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim teşekkürler.
    Evet sildirdiğiniz anda enstitü asal dairesine tecil iptalinizi gönderir ve sonraki ilk celp dönemine askere alınırsınız.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  6. #21
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet sildirdiğiniz anda enstitü asal dairesine tecil iptalinizi gönderir ve sonraki ilk celp dönemine askere alınırsınız.
    nazmi hocam peki tekrardan yeni bir yüksek lisansa başladığımız zaman yeniden tecil ettirebiliyormuyuz,benim tecilim dolmak üzere eski yüksek lisans yaptığım yerden kaydımı sildirirsem yeni yerden dolayı 3 yıl yeniden tecilim olur mu acaba?

  7. #22
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.052
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    nazmi hocam peki tekrardan yeni bir yüksek lisansa başladığımız zaman yeniden tecil ettirebiliyormuyuz,benim tecilim dolmak üzere eski yüksek lisans yaptığım yerden kaydımı sildirirsem yeni yerden dolayı 3 yıl yeniden tecilim olur mu acaba?
    Evet tabiki oluyor, yıllardır yaptığımız şey forumda yüzlerce örneğini bulabilirsiniz
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  8. #23
    Akademik Forum
    Misafir
    Merhabalar, şimdi ben yurtdışında bir master'a başladığım için askerliğim 3 yıl tecil edilmişti ve tecilim bu 2015 Ocak ayında bitiyor. Okulu aradığımda bana kaydımı silip başka bir bölüme geçirip bir 3 yıl daha tecil edebileceklerini söylediler fakat tabi kaydı silmem için önce ücretini ödemeğim dönemleri yatırmamı istiyorlar ki baya yüksek bir rakam... Onun yerine yine yurtdışında başka bir okula yeni kayıt yaptırıp ertileyebilir miyim hiç şu an kayıtlı olduğum okulu sildirmeden?

    Çok teşekkürler....

  9. #24
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı Akademik Forum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar, şimdi ben yurtdışında bir master'a başladığım için askerliğim 3 yıl tecil edilmişti ve tecilim bu 2015 Ocak ayında bitiyor. Okulu aradığımda bana kaydımı silip başka bir bölüme geçirip bir 3 yıl daha tecil edebileceklerini söylediler fakat tabi kaydı silmem için önce ücretini ödemeğim dönemleri yatırmamı istiyorlar ki baya yüksek bir rakam... Onun yerine yine yurtdışında başka bir okula yeni kayıt yaptırıp ertileyebilir miyim hiç şu an kayıtlı olduğum okulu sildirmeden?

    Çok teşekkürler....
    Hocam bulunduğunuz ülke konsolosluğunda bulunan eğitim ateşeliğini aradınız mı..Yardımcı olmaları gerekir.

  10. #25
    Yardımcı Editör
    Üyelik Tarihi
    11-2012
    Mesaj
    747
    Alıntı themrah Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhabalar benim şöyle bir sorum olacaktı;
    Ben iki üniversitede birden yüksek lisansa kayıtlıyım. Askerlik tecilimi yapan üniversiteden kaydımı sildirip diğer kayıtlı olduğum üniversitenin bu tecil işlemini yapmasını istiyorum. Ancak şöyle bir durum var; bu işleme bugün başlarsam ağustos celbi sırasında tecilsiz durumda olacağım yani riskli bir durum. Ne önerirsiniz ne yapmam lazım? Hali hazırda araştırma görevlisiyim saçma bir şey yapmak istemiyorum. Teşekkürler.
    Aynı anda iki yüksek lisans programına kayıtlı olmanız yasal olarak bir problem teşkil etmez..Ağustos celbinin bitiminde gider ayrılmak istediğiniz enstitüden kaydınızı silersiniz.

  11. #26
    Akademik Forum
    Misafir
    Alıntı aktan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Aynı anda iki yüksek lisans programına kayıtlı olmanız yasal olarak bir problem teşkil etmez..Ağustos celbinin bitiminde gider ayrılmak istediğiniz enstitüden kaydınızı silersiniz.
    Aslında burda asıl soru, bir kere Master dolayısıyla askerliğimi tecil ettirdiğim için farklı bir okuldan bir kez daha ettirebilir miyim? Yoksa aynı okulun konsolosluğa bu öğrenci hala bizde okuyor demesi mi gerekiyor... Çünkü şu anki master'ım kıbrıstaydı onu oylece bırakıp ( kaydımı hiç sildirmeycem) kazakistan'dan başka bir master'a yazılmayı düşünüyorum çok daha uygun bir fiyata....

  12. #27
    Akademik Forum
    Misafir
    merhabalar ben yuksek lisansa bu hafta kaydoldum kaydolurken haliyle askerlik belgesi istiyorlardı bende 2 yıl tecil ettirip kayıtta o haliyle belgeyi götürdüm ve bana orda askerlikle teciliyle ilgili bir belge daha imzalattılar ogrenci olduguma dair vs.
    sorum su lisanstan mezun olur olmaz yuksek lısansa baslıyorum eger bu yl den kaydımı sıldırırsem 2 yıl tecil hakkımı kaybetmiş mi olacagım bir daha subeye falan mı gitmek gerekiyor ?
    ve mezun olduktan 1 ay gibi bir süre sonra kayıt yaptırdım bu dönem için gss borcu vs çıkarmı öğrenci belgesi götürürsem hallolurmu borç test vs olmadan teşekkürler.
    +yl yaparken baska bir yl daha yaapılabiir mi ve aöf okuma sansı da var mı
    çok soru sordum ozur dilerim ama kafam bayagı karısık cevaplayan olursa cok makbule gecer iyi günler

  13. #28
    Akademik Forum
    Misafir
    Merhaba,
    Benzerlerini okudum ama tekrar emin olmak için soruyorum. Yüksek lisans öğrencisiyim ve doğal olarak 3 yıl 4 ay askerlik tecil hakkıma sahibim. Fakat bu sürede okulumu bitiremeyeceğim. Başka bir yüksek lisans programına kayıt yaptırıp , daha sonra eski kaydımı sildirdikten sonra yeni okulumdan askerlik tecil işlemi yaparsam tekrar 3 yıllık tecil hakkıma sahip olacak mıyım?

  14. #29
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    6
    Arkadaşlar merhaba,

    2014 yılında linsanstan mezun oldum ve 2 yıl tecil işlemini gerçekleştirdim. 2015 yılında yuksek lisansa başladım ve 2018 e kadar tekrar tecil işlemim gerçekleşti. Sormak istediğim konu ise, yüksek lisans kaydolmama ragmen sehir değişikliği sebebiyle 2015 sonunda yüksek lisanstan kaydımı sildirmek durumunda kalabilirim. bu durumda lisanstan gelen 2016 ya kadar olan tecil hakkım devam eder mi? çok teşekkürler.

  15. #30
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2015
    Mesaj
    6
    Alıntı Burrock Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    2014 yılında linsanstan mezun oldum ve 2 yıl tecil işlemini gerçekleştirdim. 2015 yılında yuksek lisansa başladım ve 2018 e kadar tekrar tecil işlemim gerçekleşti. Sormak istediğim konu ise, yüksek lisans kaydolmama ragmen sehir değişikliği sebebiyle 2015 sonunda yüksek lisanstan kaydımı sildirmek durumunda kalabilirim. bu durumda lisanstan gelen 2016 ya kadar olan tecil hakkım devam eder mi? çok teşekkürler.
    Arkadaşlar yardımınızı rica ederim.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Bir Üni'ye yüksek lisans kaydı varken başka Üni'ye kayıt??
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan Dissident
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 14-08-2016, 07:39
  2. öyp kayıt tarihini kaçırdım tekrar kayıt olma şansım var mıdır?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan sahnaz
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 03-09-2015, 17:06
  3. Yüksek Lisans Kayıt Karar Aşamasında Yardım
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan Kenkito
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 04-09-2012, 12:53
  4. Yükseklisansa kayıt yaptırdıktan sonra kayıt silinebiliyor mu?
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan asmge
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 24-07-2012, 01:34
  5. ÖYP Lisansüstü Kaydını Atama Olmadan Sildirme Acil Yardım
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan trman
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 11-10-2011, 18:09

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git