reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 8 - Toplam 16 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
Bulunan 71 den 80 - Toplam 155
Ağaç Şeklinde Aç33Beğeni

ÖYP Araştırma Görevlisi İken Yeniden ÖYP Tercihi ve Puan Kesintisi

ÖYP 2014- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Forumunda ÖYP Araştırma Görevlisi İken Yeniden ÖYP Tercihi ve Puan Kesintisi Konusunu İncelemektesiniz

serendip Demiş ki: Ben denedim ama hala kesiliyor Nazmi hocam. Ne yapmak lazım acaba? yök ...


  1. #71
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı serendip Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben denedim ama hala kesiliyor Nazmi hocam. Ne yapmak lazım acaba?
    yök bilgi işlem 03122987959 arayınız.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  2. #72
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    32

    İstifa edip yeniden ÖYP başvurusu yapmak

    Merhaba

    Şu an bulunduğum fakülteden memnun değilim. Farklı bir üniversitede yüksek lisans tez aşamasındayım ve 1 ay sonra tezimi savunup yüksek lisansı tamamlayacağım. Hemen sonrasında da istifa etmeyi düşünüyorum. YL ders aşamasını geçtiğim için görevlendirme falan da yapılmamıştı zaten, yani senet sepet imzalamadım. Daha sonra tekrar ÖYP başvurusu yapmayı düşünüyorum.

    Benim öğrenmek istediğim direk istifamı verip ayrılabiliyor muyum? Ayrılabiliyorsam tekrar ÖYP'ye başvurabiliyor muyum? ÖYP puanımda herhangi bir düşme vs. olur mu?

  3. #73
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı ptkyldz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba

    Şu an bulunduğum fakülteden memnun değilim. Farklı bir üniversitede yüksek lisans tez aşamasındayım ve 1 ay sonra tezimi savunup yüksek lisansı tamamlayacağım. Hemen sonrasında da istifa etmeyi düşünüyorum. YL ders aşamasını geçtiğim için görevlendirme falan da yapılmamıştı zaten, yani senet sepet imzalamadım. Daha sonra tekrar ÖYP başvurusu yapmayı düşünüyorum.

    Benim öğrenmek istediğim direk istifamı verip ayrılabiliyor muyum? Ayrılabiliyorsam tekrar ÖYP'ye başvurabiliyor muyum? ÖYP puanımda herhangi bir düşme vs. olur mu?
    Zaten siz istifa etmezseniz 2 dönem görevlendirme almadan geçerse eğer sizi işten zaten atarlar
    Senet yok dolayısıyla sizi bağlayan birşey yok. İstifa edebilirsiniz. Tekrar ÖYP'ye başvurabilirsiniz. Atanmanızın üzerinden 1 yıl geçtiyse puan kesintisi yapmazlar.

  4. #74
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    647
    Alıntı ptkyldz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Merhaba

    Şu an bulunduğum fakülteden memnun değilim. Farklı bir üniversitede yüksek lisans tez aşamasındayım ve 1 ay sonra tezimi savunup yüksek lisansı tamamlayacağım. Hemen sonrasında da istifa etmeyi düşünüyorum. YL ders aşamasını geçtiğim için görevlendirme falan da yapılmamıştı zaten, yani senet sepet imzalamadım. Daha sonra tekrar ÖYP başvurusu yapmayı düşünüyorum.

    Benim öğrenmek istediğim direk istifamı verip ayrılabiliyor muyum? Ayrılabiliyorsam tekrar ÖYP'ye başvurabiliyor muyum? ÖYP puanımda herhangi bir düşme vs. olur mu?
    yerleştiğinizden 1 yıl sonrasına kadar öyp puanınız %10 kesilecek. sonrasında puan kesintisi kalkıyor. yl tez aşamasında görevlendirme bozdurmak gibi bi uygulama yok, öyliler 35. md. görevlendirmesi almak zorundalar. eğer dediğiniz şekilde savunmadan sonra hemen istifa ederseniz zaten bi yaptırım olmaz, ama devam edecekseniz 35 almalıydınız. başladığınız tarihten sonraki 2 dönem içinde göevlendirilmezseniz ilişiğiniz kesiliyor zaten.

  5. #75
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    32
    Gorevlendirme yapmadılar bunun ornegi var dediler gorevlendirme yapmadıkları baska Oyp li arş. gor.ler de varmıs. Ama bu durum ozellikle benim istedigim bir durum degil aksine gorevlendirme istedim olmadı. Benim icin onemli olan tekrar Oyp basvurusu yapabilmek. 2012 temmuz ayında yerlesmistim. Umarım onumuzdeki temmuz ayında puan kesintisi olmadan tekrar basvurabilirim.

  6. #76
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    3.718
    Alıntı ptkyldz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Gorevlendirme yapmadılar bunun ornegi var dediler gorevlendirme yapmadıkları baska Oyp li arş. gor.ler de varmıs. Ama bu durum ozellikle benim istedigim bir durum degil aksine gorevlendirme istedim olmadı. Benim icin onemli olan tekrar Oyp basvurusu yapabilmek. 2012 temmuz ayında yerlesmistim. Umarım onumuzdeki temmuz ayında puan kesintisi olmadan tekrar basvurabilirim.
    2012 Temmuzda yerleştiğiniz için bu Temmuzda da puanınız kesilecek. 2013 Aralıkta puan kesintisi olmaz.

  7. #77
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    32
    Peki ben puan kesintisini goze alıp bu Temmuzda tercih yapsam ancak yerlesemesem o 1 yıllık surec yeniden baslamaz degil mi? Sadece yerlesenler icin gecerli?

  8. #78
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Evet, sadece yerleşenler için geçerli.

  9. #79
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    32
    Tekrar merhaba. Su anki kadromdan istifa edip bu donem yeniden ÖYP tercihi (puan kesintisini goze alıp) yapmak istiyorum. Tercih yapmadan once mi istifa etmem gerekir? YÖK atama yaparken kisinin zaten kadroda olup olmadıgına bakar mı? Eger once istifa etmek gerekirse istifa eder etmez gorevden ayrılabilir miyim, yoksa bunun icin belli bir surec var mı? Cevaplarınız icin simdiden tesekkur ederim.

  10. #80
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Farketmez, istifa etmeden başvurabilirsiniz öyle bir zorunluluk yok.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. %3 - %10 puan kesintisi
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan zahmet
    Cevap: 73
    Son Mesaj: 21-12-2012, 14:09
  2. %10 Puan Kesintisi
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan bisanthe
    Cevap: 50
    Son Mesaj: 12-08-2012, 00:53
  3. Puan Kesintisi
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan coversws
    Cevap: 19
    Son Mesaj: 09-08-2012, 22:32
  4. %3'lük Puan Kesintisi Uygulaması
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan erdemyigiter
    Cevap: 392
    Son Mesaj: 26-07-2012, 17:11
  5. Puan kesintisi
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan degrmenci
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 18-01-2012, 19:38

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git