reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 6 - Toplam 9 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 85

ÖYP Ve Bilimsel Hazırlık

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP Ve Bilimsel Hazırlık Konusunu İncelemektesiniz

Pardon 3 yil tercih yapamiyosun yaptigin ilk atamada da %10 düşüyor oyp puani<br /> <br ...


  1. #51
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    147
    Pardon 3 yil tercih yapamiyosun yaptigin ilk atamada da %10 düşüyor oyp puani<br />
    <br />
    <font color="grey">- - - Güncellendi - - -</font><br />
    <br />
    [quote name=&quot;kiterunner90&quot; post=339475]Ayrica bununla ilgili bi madde mi var arkadaslar basvuramazsin diye. Yok ki.[/QUOTE]<br />
    <br />
    <br />
    Aldigin öğrenci belgesindr ders asamasi ve ya tez asamasi yazmadigi surece yl öğrencisi kabul edilmiyorsun. Yazili metin var mi bilmiyorum ama arayip sordugunda verilen bir cevap var sonuçta.<br/>

    Hic bir ogrenci belgesinde tez asamasi gibi bi sey yazmaz. Donemin yazar. Bende de 1.yariyil yaziyor.
    1 yıl 365 dündür.

  2. #52
    Akademik Forum
    Misafir
    Pardon 3 yil tercih yapamiyosun yaptigin ilk atamada da %10 düşüyor oyp puani

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı kiterunner90 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ayrica bununla ilgili bi madde mi var arkadaslar basvuramazsin diye. Yok ki.

    Aldigin öğrenci belgesindr ders asamasi ve ya tez asamasi yazmadigi surece yl öğrencisi kabul edilmiyorsun. Yazili metin var mi bilmiyorum ama arayip sordugunda verilen bir cevap var sonuçta.

  3. #53
    srcngd
    Misafir
    Ben de ders asamasi tez asamasi yaziyor

  4. #54
    Akademik Forum
    Misafir
    Nazmi hocam bilimsel hazırlık konusunda siz ne düşünüyorsunuz.Gerçekten çok karışık bir durum..

  5. #55
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    147
    Karisik ki ne karisik hem de.
    1 yıl 365 dündür.

  6. #56
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    298
    Ogrenci belgesi aldigimiz takdirde sorun yok deniyor

    mobile tapatalk
    boouum!

  7. #57
    sngl.
    Misafir
    [QUOTE=kiterunner90;339483]Öğrenci belgemde ilgili anabilimdalinda yl ogrencisi yaziyor. Türkçesi yl yapiyor yani (: ayrica ben bilimsel hazirlik öğrencisi basvuramaz gibi bi sey de gormedim. Var mi yonetmelik? Madde yok? Oncekilerin atamasi da iptal olsun o zaman[/QUOTo

    olayı tartısmaya cevirmek çok gereksiz. ben zaten kaç kez aradım görüştüm, araştırma yaptım ve tercih yapmamaya karar verdim. Önemli olan burda insanlar yanlış bilgilenmesin. Sonuçta 3 yıl başvuramama, puan kaybetme falan var. bence herkes arayıp kaynaktan doğru bilgiye ulaşsın. bilgi almak bu kadar kolayken vay efendim tanıdığa birşey olmadı bana da olmaz gibi bir görüş yanlış bence. Herkes kendi bilir tabi. ben kendim de aynı durumda olduğum için araştırmalarımı anlattım. iyi günler.

  8. #58
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    147
    [QUOTE=sngl.;339519]
    Alıntı kiterunner90 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Öğrenci belgemde ilgili anabilimdalinda yl ogrencisi yaziyor. Türkçesi yl yapiyor yani (: ayrica ben bilimsel hazirlik öğrencisi basvuramaz gibi bi sey de gormedim. Var mi yonetmelik? Madde yok? Oncekilerin atamasi da iptal olsun o zaman[/QUOTo

    olayı tartısmaya cevirmek çok gereksiz. ben zaten kaç kez aradım görüştüm, araştırma yaptım ve tercih yapmamaya karar verdim. Önemli olan burda insanlar yanlış bilgilenmesin. Sonuçta 3 yıl başvuramama, puan kaybetme falan var. bence herkes arayıp kaynaktan doğru bilgiye ulaşsın. bilgi almak bu kadar kolayken vay efendim tanıdığa birşey olmadı bana da olmaz gibi bir görüş yanlış bence. Herkes kendi bilir tabi. ben kendim de aynı durumda olduğum için araştırmalarımı anlattım. iyi günler.
    Tamam sen kararini vermissin zaten. Hayirlisi olsun. Cagri merkezlerine guven olmuyor biliyorsun. Benim kanaatimce ki bu kişisel fikrim benim bir yasal madde olmadan bir seye yaptirim gelemez. Bilimsel hazirlik öğrencileri basvuramaz yazısını gormeden ben bunun sorun olacağını dusunmem. Millet oturduğu yerden kural uyduruyor.
    anonim bunu beğendi.
    1 yıl 365 dündür.

  9. #59
    sngl.
    Misafir
    [QUOTE=kiterunner90;339522]
    Alıntı sngl. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tamam sen kararini vermissin zaten. Hayirlisi olsun. Cagri merkezlerine guven olmuyor biliyorsun. Benim kanaatimce ki bu kişisel fikrim benim bir yasal madde olmadan bir seye yaptirim gelemez. Bilimsel hazirlik öğrencileri basvuramaz yazısını gormeden ben bunun sorun olacağını dusunmem. Millet oturduğu yerden kural uyduruyor.
    katılıyorum sana ama görüştüğün çağrı merkezi de bu işler için kurulmuş görüşmelerin kayıtlı olarak yapıldığı bir sistem. oturduğu yerden kural koyma durumunu yapıyorsa eğer ki resmi olarak yapıyor. sonra sıkıntı olsa itiraz edemeyiz :S

  10. #60
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2014
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    147
    [QUOTE=sngl.;339538]
    Alıntı kiterunner90 Demiş ki: Mesajı Görüntüle

    katılıyorum sana ama görüştüğün çağrı merkezi de bu işler için kurulmuş görüşmelerin kayıtlı olarak yapıldığı bir sistem. oturduğu yerden kural koyma durumunu yapıyorsa eğer ki resmi olarak yapıyor. sonra sıkıntı olsa itiraz edemeyiz :S
    Hocam sen bilirsin ben tercih yapicam.
    1 yıl 365 dündür.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Bilimsel Hazırlık sınıfı...
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan Ezberbozan
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 18-11-2015, 01:13
  2. ÖYP ve Bilimsel Hazırlık Programı?
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan mervekomuroglu
    Cevap: 23
    Son Mesaj: 26-12-2014, 19:27
  3. ÖYP Doktorasında Bilimsel Hazırlık ve Askerlik
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan vethakan
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 19-02-2013, 01:34
  4. Bilimsel hazırlık olanlar için
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan edebiyatci-18
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-12-2011, 15:23
  5. Bilimsel Hazırlık Programı
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan intelxp
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 07-09-2011, 13:09

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git