reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 8 - Toplam 12 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
Bulunan 71 den 80 - Toplam 113

İstanbul Üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü 2012-2013 güz dönemi için mülakat yer ve saatleri

Yüksek Lisans Eğitimi Forumunda İstanbul Üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü 2012-2013 güz dönemi için mülakat yer ve saatleri Konusunu İncelemektesiniz

Eee sosyolojide yazmıyor bi'şey.. hoff yarebbim yaa.. :/...


  1. #71
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    19
    Eee sosyolojide yazmıyor bi'şey.. hoff yarebbim yaa.. :/

  2. #72
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    36
    Türk dili ve edebiyati da yok. Şaka gibi!

  3. #73
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    12
    siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler tezli yüksek lisans'ın tarihlerini göremedim ben

  4. #74
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    21
    SİYASET BİLİMİ VE ULUSLARARASI İLİŞKİLER A.B.D. 15 Ağustos 2012 Saat: 10.00

  5. 14-08-2012, 11:22

    Lisansüstü


  6. #75
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    21
    bende siy bilimi ve uls ilişkiler e mi yoksa uls ilişkiler e mi başvurdum onu karıştırmış durumdayım yanımda kağıt da yok otomasyon a da girilmiyor,işten izin almak lazım falan filan karıştı gitti

  7. #76
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    12
    Alıntı kerempi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    SİYASET BİLİMİ VE ULUSLARARASI İLİŞKİLER A.B.D. 15 Ağustos 2012 Saat: 10.00
    teşekkür ederim ancak A.B.D değil sorduğum. İktisat anabilim dalına bağlı siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler sadece..

  8. #77
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    19
    Alıntı kerempi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bende siy bilimi ve uls ilişkiler e mi yoksa uls ilişkiler e mi başvurdum onu karıştırmış durumdayım yanımda kağıt da yok otomasyon a da girilmiyor,işten izin almak lazım falan filan karıştı gitti

    Başvurduğunuz fakülteden hatırlamaya çalışın, olmaz mı ki.

  9. #78
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    1.054
    Çalışma Ekonomisine 7 saat süre verilmiş, oha dedim, katılım çok yüksek galiba.

  10. #79
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    19
    Alıntı nurbanu. Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    teşekkür ederim ancak A.B.D değil sorduğum. İktisat anabilim dalına bağlı siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler sadece..
    Arkadaşın yazdığı zaten İktisat Fakültesi'ne bağlı olan, nitekim mülakat yerinden anlayabilirsiniz.

  11. #80
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    12
    Alıntı turuncu_y Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşın yazdığı zaten İktisat Fakültesi'ne bağlı olan, nitekim mülakat yerinden anlayabilirsiniz.
    mülakat yeri konusunda haklısınız ancak bunun dışında içinde A.B.D geçmeyen ayrı bir bölümde mevcut, ancak listede yer almamış





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 2012-2013 Yüksek Lisans ve Doktora İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 03-09-2012, 01:14
  2. Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 2012-2013 Yüksek Lisans ve Doktora İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan neist
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 03-08-2012, 14:25
  3. Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 2012-2013 Güz Yarıyılı Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 06-07-2012, 18:34
  4. Cevap: 91
    Son Mesaj: 09-01-2012, 18:29
  5. Ardahan Üniversitesi 2011-2012 Bahar Dönemi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan muleta
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 02-01-2012, 09:47

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git