reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 8 - Toplam 59 İlkİlk ... 6789101858 ... SonSon
Bulunan 71 den 80 - Toplam 587

YLSY-2012 İş Takvimi ve İstenilen Evraklar

YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu Forumunda YLSY-2012 İş Takvimi ve İstenilen Evraklar Konusunu İncelemektesiniz

belgeleri bugün teslim ettim arkadaşlar. bakanlığın girişinde evrak kayıt diye bi yer var oraya veriyosunuz. ...


  1. #71
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    107
    belgeleri bugün teslim ettim arkadaşlar. bakanlığın girişinde evrak kayıt diye bi yer var oraya veriyosunuz. size belgeleri teslim ettiğinize dair bi fiş veriyolar üzerinde evrak takip numarası yazılı. henüz belgeleri teslim etmemiş olan arkadaşlara tavsiyem transkriptinizin onaylı örneğini verecekseniz genel akademik not ortalamanızın net bir şekilde çıkmasına dikkat edin. silik çıkarsa tekrar istiyolarmış. bi daha uğraşmayın diye diyorum. herkese hayırlı olsun.

  2. #72
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    61
    Bana neden vermediler yahu o fişi? Camekandan belgelerimi uzattım ve tamam dedi. Sorun çıkacak diye korkmaya başladım. Pazartesi bir arasam mı acaba ? Ve tabii nereyi arasam? Numarayı bilen var mı aranızda?

    Alıntı fredy06 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    belgeleri bugün teslim ettim arkadaşlar. bakanlığın girişinde evrak kayıt diye bi yer var oraya veriyosunuz. size belgeleri teslim ettiğinize dair bi fiş veriyolar üzerinde evrak takip numarası yazılı. henüz belgeleri teslim etmemiş olan arkadaşlara tavsiyem transkriptinizin onaylı örneğini verecekseniz genel akademik not ortalamanızın net bir şekilde çıkmasına dikkat edin. silik çıkarsa tekrar istiyolarmış. bi daha uğraşmayın diye diyorum. herkese hayırlı olsun.

  3. #73
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    22
    aslında normal numara 0312 413 18 70 ama ordaki bayanın bişeyden çaktığı yok. seni 0312 413 16 32'ye (ekrem bey) yönlendirir. o telefon da cevap vermiyor. artık yurtdışına gidelim de kurtulalım bu eziyetten hadi sizin ingilizceniz var, bendeki stresi düşünün bide

  4. #74
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    507
    Ben dil kursuna katılmamak için TOEFL/IELTS skoru sunmanın şart olup olmadığını sordum. Mental olarak yorgunmuş ilgili hanımefendi, cevaplamadı sorumu.
    abdulkadir609 bunu beğendi.

  5. #75
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Mesaj
    66
    hahaha gerçekten böle mi söyledi

  6. #76
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    507
    Benden önce giden arkadaşlar çok yormuş sanırım

  7. #77
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    44
    Hocam askerlik tecil belgesini sorabildiniz mi?

  8. #78
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    507
    Alıntı bcetin87 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam askerlik tecil belgesini sorabildiniz mi?
    Sorularıma cevap vermediler ki Hatta cevap vermeyeceğini söyledi direk.

  9. #79
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Mesaj
    66
    tecil belgesi ikinci evrak tesliminde isteniyor.
    Bugun avon satışı falan yaptılar sanırım yorulmuş.

  10. #80
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    22
    milletin vergisinden maaş alıp bir de hiçbir iş yapmadan orada oturuyorlar. ahirette 2 elim yakalarında. memur olan kendini bir şey zannediyor.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖSYM 2012-2013 Sınav Takvimi
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 05-01-2013, 20:05
  2. 2012 YLSY-ÖYP Çakışıyor!
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Anonymous
    Cevap: 23
    Son Mesaj: 12-07-2012, 11:39
  3. ylsy 2012 kontenjan
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan rakuen
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 12-07-2012, 08:18
  4. Makale: ALES-KPDS-ÜDS Sınav Takvimi 2012
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 35
    Son Mesaj: 10-03-2012, 10:22
  5. YÖK 2012 Yılı Akademik Takvimi
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 27-01-2012, 13:51

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git