reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 29 - Toplam 59 İlkİlk ... 19272829303139 ... SonSon
Bulunan 281 den 290 - Toplam 587

YLSY-2012 İş Takvimi ve İstenilen Evraklar

YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu Forumunda YLSY-2012 İş Takvimi ve İstenilen Evraklar Konusunu İncelemektesiniz

çok teşekkürler emine.bircan , peki yüklenme senedindeki "5. boşluğa yurtdışında yapılacak öğrenim konusu (kılavuzda belirtildiği ...


  1. #281
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    10
    çok teşekkürler emine.bircan , peki yüklenme senedindeki "5. boşluğa yurtdışında yapılacak öğrenim konusu (kılavuzda belirtildiği şekilde eksiksiz olarak), ifadesiyle tam olarak ne kastedilmiş onu biliyomusun .

  2. #282
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    15
    arkadaslar cok acıl bı sorum var ...
    bılgı formunda 3. madde halen resmı bır kurumda calısıyormusunuz diyor ben calısıyorum ama ıstıfa edeceğim ne işaretlemem gerekiyor?

  3. #283
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    28
    Alıntı kbrclk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    teşekkür ederim.Kefillerin noter tasdikli nüfus cüzdan örnekleri de 1’er örnek olarak Bakanlığımıza verilecektir. (Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği de olabilir.)


    şunu da açıklar mısın? nasıl olcak vukuatlı nüfus kayıt örneğini nasıl alıyoruz?
    istediğinde şehirdeki nüfus müdürlüğünden alabilirsiniz.

  4. #284
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    10
    arkadaşlar bu yüklenme senedindeki "5. boşluğa yurtdışında yapılacak öğrenim konusu (kılavuzda belirtildiği şekilde eksiksiz olarak)" belirtilen boşluğuna tam olarak ne yazılması gerektiğini bilen yok mu ya

  5. #285
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    72
    valla tebrik ederim resmi kurumdan bu burs için istifa etmek yürek ister

  6. #286
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    9
    hakan ylsy sonuç belgende ne yazıyor beni tam olarak şu.ORMAN VE SU İŞLERİ BAKANLIĞI DEVLET SU İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ- HİDROLİK.

    yani benim konusu hidrolik

    ---Güncellendi---

    Alıntı sule_e Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    istediğinde şehirdeki nüfus müdürlüğünden alabilirsiniz.
    sule_e vukuatlı nüfus kaydı örneğini ne adına aldınız? konsolosluk flan mı?

  7. #287
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    10
    teşekkür ederim cevabın için bende öyle düşündüm ama bi sorun olmasın diye emin olmak istedim.

  8. #288
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    15
    Alıntı hakan001987 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    çok teşekkürler emine.bircan , peki yüklenme senedindeki "5. boşluğa yurtdışında yapılacak öğrenim konusu (kılavuzda belirtildiği şekilde eksiksiz olarak), ifadesiyle tam olarak ne kastedilmiş onu biliyomusun .

    kazandığınız üniversite yazılacakkk bildiğim kadarıyla yalnız şimdi farkediyorum noterde benım eklentımde unıversıte adını atlamıs noter???ne olacak şimdi??

    ---Güncellendi---

    Alıntı glcn3 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    valla tebrik ederim resmi kurumdan bu burs için istifa etmek yürek ister
    tesekkur ederım ... yenı mezun musunuz?

  9. #289
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    51
    Arkadaşlar. Sağlık kurulu raporu vs. yi tamamlyıorum yarın. Şöyle düşününce öyle sinir oldum ki devlete. Bi kefilim tamam ama diğeri sıkıntılı görünüyor şu an. Birilerinden birşeyler istemekten nefret ediyorum. hayatta en gıcık kaptığım şey. Ve şimdi kefil olmasını istediğim insanlardsan öyle ağır bişey istiyorum ki. Adamda doğa olarak düşünüyor hadi ödemek zorunda kalırsam diye. Ve kefil olmamayı doğru görüyor. Devlet bizi bu duruma sokuyor ya cidden çok kafamı bozuyor. Gitmekten soğuyacağım neredeyse , tüm hevesim her an kaçabilir. Hevesinizi kırmadım inşallah ama kafam bozuk be arkadaşlar. Nedir bu kefil işleri ya. Kendimizi töhmet altında bıraktığımız yetmiyor birde 2 insanı daha töhmet altında bırakıyoruz. Hep dua ediyorum Allah'ım sen bizi utandırma.. Çok mu duygusala bağladım bilemiyorum ama dedim ya. kafam bozuk..
    aitd bunu beğendi.

  10. #290
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    9
    arkadaşlar eğitim konusunda bilgi istiyorlar ya bizden, ben şuan yüksek lisans- hazırlık statüsündeyim. bunu belirtsem sıkıntı çıkmaz değil mi?





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖSYM 2012-2013 Sınav Takvimi
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 05-01-2013, 20:05
  2. 2012 YLSY-ÖYP Çakışıyor!
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Anonymous
    Cevap: 23
    Son Mesaj: 12-07-2012, 11:39
  3. ylsy 2012 kontenjan
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan rakuen
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 12-07-2012, 08:18
  4. Makale: ALES-KPDS-ÜDS Sınav Takvimi 2012
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 35
    Son Mesaj: 10-03-2012, 10:22
  5. YÖK 2012 Yılı Akademik Takvimi
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 27-01-2012, 13:51

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git