reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 9 - Toplam 27 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
Bulunan 81 den 90 - Toplam 264
Ağaç Şeklinde Aç23Beğeni

2012 ÖYP Pamukkale Üniversitesi'ni Kazananlar

ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda 2012 ÖYP Pamukkale Üniversitesi'ni Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

yok diplomanın aslına vermedım tabi, diplomadan üç nusha onaylatmıstım ama transkript elimde bir tane vardı, ...


  1. #81
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2012
    Mesaj
    56
    yok diplomanın aslına vermedım tabi, diplomadan üç nusha onaylatmıstım ama transkript elimde bir tane vardı, transkriptin aslını vermıstım. ama burdaki linkte "beyan edilen başvuru belgeleri mülakat aşamasında juriye sunulacaktır" diyor. ben ne olur ne olmaz, yanımda belgeleri götürecegım.

    ilgili link: http://2008.pau.edu.tr/enstitu/Basvu...lendirme1.aspx

  2. #82
    Yasaklı Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Nerden
    Izmir
    Mesaj
    70
    Arkadaslar ne mulakatindan bahsediyorsunuz? OYP ile kazanmissaniz mulakat falan olmamasi gerekir. Koyun gibi her soyleneni yapip kendinize ekstra is yaratmayin. Mulakata girmeseniz 0 alsaniz ne olacakmis, size kabul etmicekler miymis?

  3. #83
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    52
    ne yapmaya çalıştıklarını gerçekten anlamıyorum formalite bir mülakatsa boş yere zaman-para kaybı olacak gerçek bir mülakatsa elenirsek ne olacak yüksek lisans yapmayan araştırma görevlisini kim ne yapsın yök te öyp ile ilgili pau yetkilisi olduğu belirtilen hanıma pau kazandığımı öğrendiğim günden beri ulaşabilmiş değilim boş yere yıpranıyoruz

  4. #84
    Yasaklı Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Nerden
    Izmir
    Mesaj
    70
    Bence herkes mulakata gel diyen hocayi arasin ve islerin oyle yurumedigini anlatsin. Kafalarina gore is yapamazlar. Mantiksizliklar ulkesi olduk yaw.

  5. #85
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    37
    Alıntı emrebasci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaslar ne mulakatindan bahsediyorsunuz? OYP ile kazanmissaniz mulakat falan olmamasi gerekir. Koyun gibi her soyleneni yapip kendinize ekstra is yaratmayin. Mulakata girmeseniz 0 alsaniz ne olacakmis, size kabul etmicekler miymis?
    Bunun koyun sürü kuzu vs liklerle alakası yok. Yapmazsak yl ye başlatmayacaklar bende gittiğimde söyledim bizim mulakat filan işimiz yok biz zaten atandık ve burada yl programı var o yüzdende otomatik olarak başlayacağız diye. Ancak hem dekan hem bölüm başkanı hem sekreter normal alımlara başvuracaksınız dedi. Hocaya sordum ya mülakatta alınmazsak diye bi şekilde halledeceğiz dedi. Hem normal şekilde girerseniz daha hızlı işlemler olur ve derslerden geri kalmazsınız dedi. Daha sonra rektörlük yök ile yazışma yapacak sizi öyp kapsamına alacak dedi. Bana söylenen bunlar...

  6. #86
    Yasaklı Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Nerden
    Izmir
    Mesaj
    70
    Alıntı serbestli Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bunun koyun sürü kuzu vs liklerle alakası yok. Yapmazsak yl ye başlatmayacaklar bende gittiğimde söyledim bizim mulakat filan işimiz yok biz zaten atandık ve burada yl programı var o yüzdende otomatik olarak başlayacağız diye. Ancak hem dekan hem bölüm başkanı hem sekreter normal alımlara başvuracaksınız dedi. Hocaya sordum ya mülakatta alınmazsak diye bi şekilde halledeceğiz dedi. Hem normal şekilde girerseniz daha hızlı işlemler olur ve derslerden geri kalmazsınız dedi. Daha sonra rektörlük yök ile yazışma yapacak sizi öyp kapsamına alacak dedi. Bana söylenen bunlar...
    Keske basta boyle aciklasaydiniz. Prosedurlerden dolayi boyle yapiyor olabilirler. Ben o durumda sunu derdim ama: Hocam madem ayarlicaksiniz, ben online basvurayim ama mulakata girmicem.

  7. #87
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    37
    Alıntı emrebasci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Keske basta boyle aciklasaydiniz. Prosedurlerden dolayi boyle yapiyor olabilirler. Ben o durumda sunu derdim ama: Hocam madem ayarlicaksiniz, ben online basvurayim ama mulakata girmicem.
    Heralde formalite de olsa karşılarında görmek istiyorlar. Zaten senin mülakat farklı olacak dedi. İstersen işin varsa hemen sabah gel git dedi. Diğerleri gibi beklemene gerek yok dedi. Daha ne desin

  8. #88
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    52
    her ne şekilde olursa olsun meseleyi kendilerine göre yontuyorlar olan yine bize oluyor kayıt için gittiğimde aynı gün 1400 km yol yapmak zorunda kalmıştım ve kimseden hiçbir bilgi edinemeden geri dönmüştüm şimdi yine aynı şey olacak bölüm başkanı ise en son aradığımda bilgi vermek şöyle dursun beni o okula gidip gitmemek konusunda tekrar düşündürttü hiç yardımcı olmuyorlar ne sekreteri ne hocası ne de başka biri

  9. #89
    Yasaklı Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Nerden
    Izmir
    Mesaj
    70
    Alıntı serbestli Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Heralde formalite de olsa karşılarında görmek istiyorlar. Zaten senin mülakat farklı olacak dedi. İstersen işin varsa hemen sabah gel git dedi. Diğerleri gibi beklemene gerek yok dedi. Daha ne desin
    Bu hocalar gercekten cok garip. Allah sana kolaylik versin.

  10. #90
    Yasaklı Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Nerden
    Izmir
    Mesaj
    70
    Alıntı drahmin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    her ne şekilde olursa olsun meseleyi kendilerine göre yontuyorlar olan yine bize oluyor kayıt için gittiğimde aynı gün 1400 km yol yapmak zorunda kalmıştım ve kimseden hiçbir bilgi edinemeden geri dönmüştüm şimdi yine aynı şey olacak bölüm başkanı ise en son aradığımda bilgi vermek şöyle dursun beni o okula gidip gitmemek konusunda tekrar düşündürttü hiç yardımcı olmuyorlar ne sekreteri ne hocası ne de başka biri
    Hocanin kendisi 1400 km yolu bosuna yapmak zorunda olsa olay cikartirdi kanimca. Bence siz arayip soleyin. Online basvuru yapin, mulakata gitmeyin. Bosuna yorgunluk ve masraf olmasin.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2012 ÖYP Gaziosmanpaşa Üniversitesi'ni Kazananlar
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan benhergi
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 24-07-2014, 16:08
  2. Pamukkale Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 02-09-2012, 11:01
  3. Pamukkale Üniversitesi Güz Dönemi 2012 ÖYP Lisansüstü Başvuru Duyurusu
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 28-08-2012, 16:19
  4. ÖYP 2011 Pamukkale Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 17
    Son Mesaj: 30-01-2012, 11:01
  5. Pamukkale Üniversitesi 2011-2012 Bahar Dönemi Lisansüstü Eğitim Başvuruları
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 22-12-2011, 19:35

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git