reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 21 - Toplam 40 İlkİlk ... 11192021222331 ... SonSon
Bulunan 201 den 210 - Toplam 395
Ağaç Şeklinde Aç3Beğeni

2012 ÖYP Trakya Üniversitesi'ni Kazananlar

ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda 2012 ÖYP Trakya Üniversitesi'ni Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

ben de aradım bugün bi gelişme yok maalesef.ama pazartesi yada salı için ümitliyim....


  1. #201
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    48
    ben de aradım bugün bi gelişme yok maalesef.ama pazartesi yada salı için ümitliyim.

  2. #202
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    48
    Ben de simdi aradim, dedim ylisanslara yetisir mi? yetisir, yetismezse de bi sekilde çozulur dedi Ahmet Bey.

  3. #203
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    94
    bende aradım, daha kurul toplanmadı dedi... acaba biz toplansak kabul olur mu acep

  4. 01-09-2012, 11:21

    Lisansüstü


  5. #204
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    374
    Alıntı lavieestdure Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben de simdi aradim, dedim ylisanslara yetisir mi? yetisir, yetismezse de bi sekilde çozulur dedi Ahmet Bey.
    Nasıl çözüleceğini sorduğumda,Ki şunu söyledim 2 tane doç ya da 1 prof 1 doç. olmadığında YL açılamıyor nasıl hallolacak çoğu bölümde yok dedim. O da dedi ki diğer bölümdeki hocalarla ortak bir YL programı açılır o sorun olmaz dedi :S Umarım adam bilmeden konuşmuştur.Bunun olduğunu düşünemiyorum gerçekten aptalca bişey hemde çok ciddi bir durum.

  6. #205
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    Bursa
    Mesaj
    26
    arkadaşlar paylaştığınız bilgiler için teşekkürler. sanırım geçen sene 9 eylülde çağırmışlar, bu senede aynı tarih civarında çağırırlar gibime geliyor.

  7. #206
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    94
    9 eylül geç kalıyor...baya geç hemde. sadece pazartesi gunune yetiştirebileceğiz belgeleri dmekki.

  8. #207
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    374
    Hadi bakalım yarın gene pazartesi

  9. #208
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    03-2012
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    374
    Sabah 9 da aramaya başlıcam,işten çıkana kadar taciz edicem personel daireyi

  10. #209
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    94
    hehe, aman ters tepmesin,

  11. #210
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    101
    durmak yok.. üniversiteyi aramaya devam.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Trakya Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 18-07-2012, 23:35
  2. Trakya Üniversitesi 2012 ÖYP Lisanüstü Başvuru İlanı
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 02-02-2012, 16:12
  3. Trakya Üniversitesi 2011-2012 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı İçin Yüksek Lisans ve Doktora İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 13-01-2012, 15:21
  4. ÖYP 2011 Trakya Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Ömür
    Cevap: 99
    Son Mesaj: 26-09-2011, 09:26
  5. Trakya Üniversitesi Doktora
    Doktora Eğitimi forum içinde, yazan yenibiredebiyat
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 12-09-2011, 16:36

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git