reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 13 - Toplam 37 İlkİlk ... 3111213141523 ... SonSon
Bulunan 121 den 130 - Toplam 368

Turizmciler... Yeni ÖYP Puanları ile Buraya....

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda Turizmciler... Yeni ÖYP Puanları ile Buraya.... Konusunu İncelemektesiniz

srcnyldz Demiş ki: Diğer üniversitelerdeki kadro "seyahat işl ve turizm rehberliği" bölümü olarak açılmış :S ...


  1. #121
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    66
    Alıntı srcnyldz Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Diğer üniversitelerdeki kadro "seyahat işl ve turizm rehberliği" bölümü olarak açılmış :S sadece seyahat işl okumuş olmak kabul olur mu bilmiyorum :S büyük bir ihtimal ile kabul olmayacaktır. Bu arada size birde Akdeniz Üni. hakkında özelden bir soru sordum cevap verirseniz çok memnun olacağım.
    cevap ok

  2. #122
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    94
    Alıntı nomoretaner Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    r34ch turizm ve otel işletmeciliği bölümünden mezun olan birisi yani sen kadro şartı ''Turizm İşletmeciliği Bölümü Lisans mezunu olmak.'' olan bir kadroya başvuru yapabilir misin? Kadroyu yakma sonra
    Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı (Turizm ve Otel Yönetimi).
    Turizm İşl. Bölümü Lisans mezunu olmak. gibi şartı var, ben de turizm ve otel işletmeciliği mezunuyum. zaten buna da başvuramazsam sadece şırnak kalıyor geriye. onun için okulu arayıp soracağım. yazabilirsem yazacağım yazamazsam da zaten aralık-ocak atamasını bekleyeceğim.

    bu arada forumdaki arkadaşların görüşlerini de almak istiyorum:
    malum daha 1700 küsür kadro var, ve bir sürü üniversiteye daha kadro verilmedi turizm açısından; akdeniz, muğla, mersin vs. bu durumda puanımı 90 üstüne çıkarıp iyi bir üniversiteden kadro mu alayım yoksa şansımı zorlamayıp bu atamada şırnak da olsa gitmeli miyim?

  3. #123
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    66
    Alıntı r34ch Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı (Turizm ve Otel Yönetimi).
    Turizm İşl. Bölümü Lisans mezunu olmak. gibi şartı var, ben de turizm ve otel işletmeciliği mezunuyum. zaten buna da başvuramazsam sadece şırnak kalıyor geriye. onun için okulu arayıp soracağım. yazabilirsem yazacağım yazamazsam da zaten aralık-ocak atamasını bekleyeceğim.

    bu arada forumdaki arkadaşların görüşlerini de almak istiyorum:
    malum daha 1700 küsür kadro var, ve bir sürü üniversiteye daha kadro verilmedi turizm açısından; akdeniz, muğla, mersin vs. bu durumda puanımı 90 üstüne çıkarıp iyi bir üniversiteden kadro mu alayım yoksa şansımı zorlamayıp bu atamada şırnak da olsa gitmeli miyim?
    Bu atamalarda gittikten sonra tekrar öyp atamalarına başvursan başka bi üni için % kaç kesinti olur ona bi bak bence. öyle bir şey vardı. Bu da bir çözüm olabilir

  4. #124
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    94
    Alıntı burcugazi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bu atamalarda gittikten sonra tekrar öyp atamalarına başvursan başka bi üni için % kaç kesinti olur ona bi bak bence. öyle bir şey vardı. Bu da bir çözüm olabilir
    o %10 değil mi? %10 olduğu için gözüm korkuyordu, şuan telden girdiğim için pek rahat dolaşamıyorum sitede

  5. #125
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    11
    Alıntı aeales Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bu arada YLSY ye başvurcak olan varmı ? ardahan ve nevşehirden çıkmış ılanlar sanırım ?

    ben ilgilenmiyorum ama aynı anda çıktığı için ilanlar endişeliyim biraz...
    ben ylsy de tercih yaptım öyp e de basvurucam tabi birde kastamonu da var ilan.

  6. #126
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    66
    Alıntı ayşenur24 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben ylsy de tercih yaptım öyp e de basvurucam tabi birde kastamonu da var ilan.
    Ayşenur hanım bölümünüz ve öyp puanınız nedir acaba?

  7. #127
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    94
    Alıntı r34ch Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı (Turizm ve Otel Yönetimi).
    Turizm İşl. Bölümü Lisans mezunu olmak. gibi şartı var, ben de turizm ve otel işletmeciliği mezunuyum. zaten buna da başvuramazsam sadece şırnak kalıyor geriye. onun için okulu arayıp soracağım. yazabilirsem yazacağım yazamazsam da zaten aralık-ocak atamasını bekleyeceğim.

    bu arada forumdaki arkadaşların görüşlerini de almak istiyorum:
    malum daha 1700 küsür kadro var, ve bir sürü üniversiteye daha kadro verilmedi turizm açısından; akdeniz, muğla, mersin vs. bu durumda puanımı 90 üstüne çıkarıp iyi bir üniversiteden kadro mu alayım yoksa şansımı zorlamayıp bu atamada şırnak da olsa gitmeli miyim?
    İşte ben de ondan bahsediyorum sen '' turizm ve otel işletmeciliği bölümü'' mezunusun fakat 9 Eylül ; ''Turizm İşletmeciliği Bölümü'' lisans mezunu arıyor. Kadroyu yakarsın

  8. #128
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    94
    Alıntı nomoretaner Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    İşte ben de ondan bahsediyorum sen '' turizm ve otel işletmeciliği bölümü'' mezunusun fakat 9 Eylül ; ''Turizm İşletmeciliği Bölümü'' lisans mezunu arıyor. Kadroyu yakarsın
    onu okula soracağım ama kadro yakacağımı da düşünmüyorum; turizm ve otel işletmeciliği zaten turizm işletmeciliği bölümünü kapsıyor.

  9. #129
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    94
    Alıntı r34ch Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    onu okula soracağım ama kadro yakacağımı da düşünmüyorum; turizm ve otel işletmeciliği zaten turizm işletmeciliği bölümünü kapsıyor.
    Bu şekilde düşünmemek lazım, çünkü senin yolundan gidersek o halde ben turizm işletmeciliği mezunu olarak konaklama veya seyahat işletmeciliğine de başvurabilirim sonuçta bu alanları da gördük derslerde. Sen isim benzerliğinden yola çıkarak başvuru yapacaksın ama bence başvuru için sadece ve sadece mezun olunan BÖLÜM şartını sağlamak yeterli. Ve sorduğun zaman aldığın cevabı buraya da yazarsan herkes için çok iyi olur. Bol şanslar...

  10. #130
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    66
    Alıntı r34ch Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    onu okula soracağım ama kadro yakacağımı da düşünmüyorum; turizm ve otel işletmeciliği zaten turizm işletmeciliği bölümünü kapsıyor.
    aynen ya. bu konuda sıkıntı olacağını sanmam. dersler aynı zaten denklik alırsın. bu konuda hak yeneceğini ben de düşünmüyorum. turizm ve otel işletmeciliği ile turizm işletmeciliği içerik anlamında aynı





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP Besyocular Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan sweetyigit
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 28-10-2012, 14:49
  2. Kazanamayan Türkçeciler Buraya :)
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan huzeyfe
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 07-09-2012, 22:54
  3. Yeni rektörler ve yeni hedefleri
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 15-08-2012, 16:15
  4. 2012 öypyi kazanan arkadaşlar puanları buraya yazınız
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan kitokito
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 02-08-2012, 12:31
  5. Öyp ye Yeni Türk Edebiyatından başvuracaklar buraya...
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan flowers86
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-06-2011, 17:35

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git