reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 40 - Toplam 174 İlkİlk ... 3038394041425090140 ... SonSon
Bulunan 391 den 400 - Toplam 1740

İletişimciler Burada Toplanalım

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda İletişimciler Burada Toplanalım Konusunu İncelemektesiniz

bu tercihlerde tamamen kaderimizi yaşayacağız arkadaşlar, eski öyplilerde artık rakip oldu. tercihlerimi yaparken başkasının hakkını ...


  1. #391
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    41
    bu tercihlerde tamamen kaderimizi yaşayacağız arkadaşlar, eski öyplilerde artık rakip oldu. tercihlerimi yaparken başkasının hakkını yiyorum diye üzülemeyeceğim açıkçası çünkü zaten benim hakkım yendi... bu alımlarda şansım düşük zaten zorlamaya gerek yok. temmuza puanımı 80 ve üzeri yapmak için elimden geleni yapacağım.

  2. #392
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    360
    Puanlar sistemden çekiliyor arkadaşlar öyle bir şey yapamazsın istesende zaten..Başkasının hakkını yiyecek kadar gözün döndüysede sana bir şey diyemiyorum...Eğer bu kadar kötü bir insansan dilerim hiç bir yere yerleşemezsin...

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı etherial Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Vallahi, 2 senedir, sinema tv alanında birkaç yere başvurdum öyp dışında araştırma görevlisi olabilmek için ama maalesef o seçenek daha zor gibi geldi bana, zira en son bahçeşehir üniversitesinde mülakata çağırılanların puanları 90 üstüydü. Onun dışında bende, başka arkadaşlarımda mülakata çağırılmamıza rağmen hiç bir olumlu sonuç alamadık. kadrolar belli kişiler için açılıyor çoğu zaman. Yani zaten şansım olsa öyp yi tercih etmezdim. Başka alanları bilemeyeceğim tabii, kendi alanımda ki deneyimlerim bu yönde.

    öyp ile atanabilirsem şu anda çok severek yaptığım farklı alandaki yüksek lisansımı yakmış olacağım. Ama aksi halde akademik kariyer ihtimalimi çok düşük görüyorum.

    Tabiiki sadece kendi bölümümde yani sinema televizyonda tercih yapacağım, sadece istediğim üniversiteleri yazacağım, doğuyu tercih etmeyeceğim. 10 tercihimi doldurmayacağım. 3 veya 4 tercih yapacağım, olmadı seneye tekrar denerim.

    Herkese iyi şanslar.
    Bahçeşehir Üniversitesindeki kadronun zaten sahibi vardı,mülakata girsende kazanamayacaktın.Ah arkadaşım o ilana İletişim Fskültesi mezunu olmayan biri girdi bir de...Özel üniversiteleri boş verin...
    mürdüm89 bunu beğendi.

  3. #393
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    226
    Gazetecilik Bölümü Lisans mezunu alımı yapılan yerler(Anabilim dalı gazetecilik olan yerler)

    Abant izzet baysal üniversitesi : 2

    Adnan menderse üniversitesi : 2

    Bozok üniversitesi: 2

    Çukurova üniversitesi:2

    Dicle üniversitesi: 1

    Gaziantep üniversitesi: 2

    Gümüşhane üniversitesi: 1+1

    İnönü üniversitesi:2+1+2+2

    İstanbul üniversitesi: 1

    Kocaeli üniversitesi: 2+1+1

    Muş Alparslan üniversitesi: 1

    Niğde üniversitesi: 2

    Pamukkale üniversitesi: 2

    Sakarya üniversitesi: 2

    Selöuk üniversitesi: 1+1+1

    Uşak üniversitesi: 1

    TOPLAM: 36 kişi

    - - - Güncellendi - - -

    Radyo- tv- sinema bölümü Lisans mezunu alımı yapılan yerler:

    Abant izzet baysal üniversitesi : 2

    Adnan menderse üniversitesi : 1

    Anadolu üniversitesi: 3

    Bozok üniversitesi: 2

    Dicle üniversitesi: 1

    Erciyes üniversitesi: 2

    Gazi üniversitesi: 1

    Gaziantep üniversitesi: 2

    Gümüşhane üniversitesi: 1+2+1+2

    Harran üniversitesi:1

    İnönü üniversitesi2+2+2+2

    Kocaeli üniversitesi: 1+2

    Mersin üniversitesi: 1

    Mustafa kemal üniversitesi: 1

    Muş Alparslan üniversitesi: 1

    Pamukkale üniversitesi: 2

    Sakarya üniversitesi: 2

    Selöuk üniversitesi: 1+1+1

    Uşak üniversitesi: 1

    TOPLAM: 43

    - - - Güncellendi - - -

    Fakültelerin Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Halkla İlişkiler veya Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü nden alımı yapılan yerler:

    Abant izzet baysal üniversitesi : 2

    Adnan menderse üniversitesi : 1

    Bozok üniversitesi: 1+2

    Çukurova üniversitesi:2

    Dicle üniversitesi: 1

    Erciyes üniversitesi: 1

    Gaziantep üniversitesi: 2

    Giresun üniversitesi:1

    Gümüşhane üniversitesi: 1+1

    İnönü üniversitesi3+2

    Kocaeli üniversitesi: 1+1+1+2

    Mersin üniversitesi: 1

    Muş Alparslan üniversitesi: 2

    Niğde üniversitesi: 3

    Pamukkale üniversitesi: 2

    Sakarya üniversitesi: 2

    Selöuk üniversitesi: 1+1+1+1+1+1

    Uşak üniversitesi: 1

    TOPLAM: 42 kişi

    - - - Güncellendi - - -

    İletişim fakültesi mezunu alan yerler:

    Adnan menderse üniversitesi : 2

    Anadolu üniversitesi: 10

    Bozok üniversitesi: 2+1

    Karadeniz teknik üniversitesi: 1

    Kocaeli üniversitesi: 1

    Muş Alparslan üniversitesi: 2

    Pamukkale üniversitesi: 2

    Tunceli üniversitesi: 5

    Uşak üniversitesi: 1

    TOPLAM: 27 kişi

  4. #394
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    129
    Tüm İletişim Fakültesi kadrolarının şartını 'İletişim Fakültesi veya İletişim Bilimleri Fakültesi Lisans Mezunu Olmak' yapan YÖK'ü gerçekten tebrik etmek lazım.

  5. #395
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    41
    yabancı dil puanı sistemden çekilmiyor elle yazmamızı istiyor.

  6. #396
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    360
    Arkadaşlar ben mail adresimi ve kimlik numaramı giriyorum ama bana yeni şifre gelmiyor. Gönderildi deniyor ama.

    - - - Güncellendi - - -

    iletişim fakültesi veya iletişim bilimleri fakültesi mezunları tercih yapmaya başladınız mı?
    ben şifre istiyorum mail adresime, gönderildi deniyor ama gelmiyor.

    - - - Güncellendi - - -

    Alıntı guneş Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yabancı dil puanı sistemden çekilmiyor elle yazmamızı istiyor.
    Arkadaş sen şifre istedin mi sistemden? bana gelmiyor da mail adresime. ' 1,5 yıl önce kayıt yapmıştım şifremi
    unuttum şimdi istedim gönderildi deniyor mail adresinize ama gelmedi hala.

  7. #397
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    69
    Alıntı guneş Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yabancı dil puanı sistemden çekilmiyor elle yazmamızı istiyor.
    yabancı dil kaydını manuel yazmak zorundasınız.zaten okula kayıt yaptırırken sizden belgeyi isteyecekler.o nedenle sistemden çekmiyor...unutmadan arkadaşlar: tercihler yapıldıktan sonraki bir haftalık süre içerisinde üniversiteler kendileri seçiyorlar öyp sisteminden.yani demem o ki bölüm ve anabilim dalı kısmına göre yapın tercihlerinizi.yökün'ün tümünü iletişim fakültesi yapmasının mantığı da bu zaten.yardım ediyoruz ama hala burada kimse yardım etmiyor diyenler var.önemli kısımları belirttim dikkat ediniz...

  8. #398
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    5
    Yaptığı düzeltmeden dolayı YÖK'ü gerçekten tebrik etmek lazım. Düzeltme yapayım derken karışıklığa yol açan bir sistemi gerçekten tebrik etmek gerek....

  9. #399
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    252
    bana da gelmedi mail henüz

  10. #400
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    360
    Alıntı bürokrat Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yabancı dil kaydını manuel yazmak zorundasınız.zaten okula kayıt yaptırırken sizden belgeyi isteyecekler.o nedenle sistemden çekmiyor...unutmadan arkadaşlar: tercihler yapıldıktan sonraki bir haftalık süre içerisinde üniversiteler kendileri seçiyorlar öyp sisteminden.yani demem o ki bölüm ve anabilim dalı kısmına göre yapın tercihlerinizi.yökün'ün tümünü iletişim fakültesi yapmasının mantığı da bu zaten.yardım ediyoruz ama hala burada kimse yardım etmiyor diyenler var.önemli kısımları belirttim dikkat ediniz...
    Haklısınız. YÖK anabilim dalllarına dokunmadı ve buna göre tercih yaparlar diye düşündü.
    Çünkü geçmiş yıllarda iletişim bilimleri fakültelerinden mezun olanların tercihleri kabul edilmedi,
    bu sebeple yök onların önünü açtı. ama herkes kendi alanıyla ilgili tercih yapmalı diye not düşme-
    diği için yök bizlerin de kafası karışıyor. alan dışı tercih yapıp yerleşenlerin üniversiteler tarafından
    geri çevrilme olasılıkları çok yüksek. çünkü bazı üniversiteler özellikle belli alanlarda çalışanları
    istiyor. bunu anlamak zor olmasa gerek.
    bol şans





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2012/2 Aralık Sınıf Öğretmenliği Puanlarını burada paylaşalım
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan rimedtemas
    Cevap: 66
    Son Mesaj: 03-01-2013, 15:37
  2. Yabancı öğrenciler burada istenmiyor
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 01-09-2012, 09:45
  3. ÖYP İşletmeciler Burada Toplanalım
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan keynes27
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 19-07-2012, 15:11
  4. Sonuçlar İçin Alternatif Link Burada
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan xerxer
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 19-07-2011, 13:46
  5. iletişimciler burada
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan HÜLYA
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 29-05-2011, 19:45

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git