reklam

Sonuçları Görüntülenen Anket: Yeni Yönetmeliği nasıl buldunuz?

Oy
153. Sizin bu ankete oy verme yetkiniz yok
  • Olumlu

    78 50,98%
  • Değişen bir durum yok.

    77 50,33%
Çok Seçmeli Anket
+ Konuyu Cevapla
Sayfa 17 - Toplam 42 İlkİlk ... 7151617181927 ... SonSon
Bulunan 161 den 170 - Toplam 414
Ağaç Şeklinde Aç5Beğeni

ÖYP 2012 Yönetmeliği AÇIKLANDI!

ÖYP Yönetmelikleri Forumunda ÖYP 2012 Yönetmeliği AÇIKLANDI! Konusunu İncelemektesiniz

MADDE 18- (1) Bu Esas ve Usuller, kabulü tarihinde yürürlüğe girer Yani yönetmelik hemen yürürlüğe ...


  1. #161
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    226
    MADDE 18- (1) Bu Esas ve Usuller, kabulü tarihinde yürürlüğe girer
    Yani yönetmelik hemen yürürlüğe girdi benim anladığım bu.

  2. #162
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    15
    fredy06 hoca da yazmış ama şüphe duyuyorum bu kesinti konusuyla alakalı.aralıktaki ek yerleştirmede yanlış beyanda bulunandan bu seneki tercihlerde %3 kesilecek öyle değil mi aksi halde yapılan kar kalır hiçbir manası olmaz bu sene çok kadro boşalır.mevcut öypliler yer değiştirir.

  3. #163
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    1.750
    Alıntı bkzc Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bu yönetmeliği hazırlamak mı bunca ay sürmüş çok ilginç! Yönetmelikte yer almayan konuları değişmedi olarak mı anlamalıyız? Mesela yüksek lisansta 3 ay doktorada 12 ay yurtdışına gitme hakkımız vardı ama yeni yönetmelikte göremedim. Bir de herhalde bu yeni oranlardan en çok nemalananlar Ales kursları olacaktır. Biz de mi girsek bu kurs işine acaba
    Bilerek geç çıkardılar yönetmeliği.

  4. #164
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Mesaj
    107
    arkadaşlar bir şeyi gözden kaçırıyorsunuz. bir kişi hangi yönetmelik çerçevesinde başvuru yapmış ise o kişi hakkında o yönetmelik hükümleri uygulanır. yani yönetmeliğin değişmiş olması daha önceden atananlar için herhangi bir değişiklik getirmiyor. hukuken de bu böyledir.

  5. #165
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    07-2012
    Mesaj
    1
    yapılan öyp toplantısında eş durumunun getirileceğinden bahsedilmişti fakat yönetmelikte bununla ilgili bi hüküm yok......bi bilgisi olan var mı

  6. #166
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    11
    Alıntı emre_kadir_ayan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yeni yüzdelere göre hiçbir kaybım olmadı.fakat ales'in ağırlığının arttırılması acayip saçma olmuş.öyp alımlarındaki tek akademik kriter diyebileceğimiz not ortalamasını %25'e düşürmüşler.öyp işi bildiğimiz öss'ye döndü diyebiliriz.bugünkü yönetmelik itibariyle öyp bilim insanı yetiştirmekten çok ama çok uzaklaşmıştır.öyp bundan sonraki süreçte gerçekten akademisyen olmak isteyenlerden ziyade, iş bulma sıkıntısı çektiği için akademisyenliği tercih etmek zorunda kalanlarla dolup taşacak.2.00 ile mezun olmak ile 4.00 ile mezun olmak arasında çok fark vardır (şahsi görüşümdür, katılmayabilirsiniz).ayrıca yeni yönetmelikte YÖK diyor ki: "üniversitede kasmayın, yata yata 2.00 ile bitirin ama ales'ten alın 95'in üzerinde puanı sizi atayalım"
    ales in yüzdesinin artırılmasına sevinmeyen arkadaşlar olabilir. ama gerçek şu ki özel sektöre bile girerken nereden mezun olduğunuzun sorulmasına rağmen, (küçümsemek için söylemiyorum) en son açılmış hocası olmayan bir fakültede 4.00 ortalama yapıp, bizim ankarada birtarafımızdan ter atarak 3 ortalamayı tutturmaya çalışırken o adamların buraya hangi üniversiteden nasıl bir sistemden mezun olduklarına bakılmaksızın aynı kriterde değerlendirilip atanması da hiçbir zaman adil olmadı arkadaşlar. tamam ales çok saçma bir sınav ama en azından sınav ve çalışabilirsiniz. çok büyük bir adaletsizlik azaltıldı bence. hala mükemmel değil ama, tüm türkiyedeki diplomalar denk olmadığı sürece lisans ortalamasının hiçbir espirisi yok. alan sınavı yapılarak veya amerikadaki sistem gibi tüm lisans mezunlarını bölümleri ile ilgili tek bir sınavla değerlendirmek en adil yöntem olurdu. son olarak dil puanının yüzdesinin kesinlikle artırılması gerekirdi diye düşünüyorum.

  7. #167
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    askerlikle ilgili bir tane ibare yok

  8. #168
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    99
    Alıntı tulıp3 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Nahova size yazmistim alinti yapamadi
    Evet 2011 temmuzda bi gaflete gelip oyp sorumlusu kaydimi yapmadi ek yerlestrmeyi bekle diye. Bizde uyduk ne bilelim. Puanim yuksek dereceyle bitirmisim bir yildir bunun icin sirf bekliyorum bilseydim ztn giderdim % 10 la yuregime indi resmen. Uygulanmayacak bize yani diyosunuz hic bi kesinti dogrumu anladim?
    benimde ek yerleştirmelerde puanım kesildi avukatın söyldiğini söyluyuum bana dediği üzrinden 1 yıl getiği için alımlarda puanın kesilmez zaten bu tar,hte açıklamaları da üzerinden tam bir yılın geçmesini beklemel olmuş olabilir dedi.

  9. #169
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    130
    son girilen ales dil ne demek anlamdım anlayan biri varsa anlatırsa çok sevnrm

  10. #170
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    neye göre askeri hizmette bulunanlar ÖYP tercihi yapamıor arkadaş bi yudumda ondan bahsetselermiş





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP'lilerin Kılık Kıyafet Yönetmeliği
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Gültekin
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 10-04-2015, 10:52
  2. öyp yönetmeliği?
    ÖYP 2012- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan hawk9
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 27-07-2012, 17:16
  3. YÖK'ün Denklik Yönetmeliği Değişti
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 22-07-2012, 12:34
  4. Sizce YÖK 05.07.2012 Tarihli Yönetmeliği ne Kadar Sürede Hazırladı?
    ÖYP Yönetmelikleri forum içinde, yazan shadowofsun
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 06-07-2012, 21:19
  5. Yeni ÖYP Yönetmeliği Ne Zaman Tamamlanacak
    ÖYP Yönetmelikleri forum içinde, yazan Öypsıkıntısı
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 17-06-2012, 23:07

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git