reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 13 - Toplam 22 İlkİlk ... 31112131415 ... SonSon
Bulunan 121 den 130 - Toplam 220
Ağaç Şeklinde Aç22Beğeni

Hacettepe Üniversitesi Dil Merkezini Kazananlar

Hacettepe Üniversitesi Forumunda Hacettepe Üniversitesi Dil Merkezini Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

sidneh Demiş ki: MEB kursiyerleri olarak bize de aynı şeyleri söylediler hocam. Yurt konusunda lisans ...


  1. #121
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    24
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    MEB kursiyerleri olarak bize de aynı şeyleri söylediler hocam. Yurt konusunda lisans öğrencileri öncelikli ve şu anda yurtlar dolmuş durumdaymış maalesef.
    hocam hacettepe nasıl eğitimi falan? ulaşım nasıl yapıyorsunuz nerde kalıyorsunuz ? sosyal tesislerindeki yemekhanesinden falan yararlanabiliyor muyuz? sen bizden önce gitmişsin detaylı bilgi verebilirmisin?

  2. #122
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı emre_hp Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam hacettepe nasıl eğitimi falan? ulaşım nasıl yapıyorsunuz nerde kalıyorsunuz ? sosyal tesislerindeki yemekhanesinden falan yararlanabiliyor muyuz? sen bizden önce gitmişsin detaylı bilgi verebilirmisin?
    Sizden önce dedikleri de dün ve bugün hocam. Dün oryantasyon vardı, bugün de eğitim başladı. Oryantasyondan da bugün gördüklerimden de oldukça memnun kaldım ben, onu belirteyim. Oldukça kaliteli bir eğitim alacağız gibi duruyor yani.

    Ben Ankara'da ailemle yaşıyorum, o yüzden kalacak yer konusunda bir şey diyemeyeceğim maalesef. :/ Ulaşım konusunda da öğrenci ve personel servislerini kullanabiliyoruz, tabii kartımız çıktıktan sonra. Ayrıca EGO 230 numaralı otobüsü de kullanabilirsiniz, güzergahı EGO'nun sitesinde mevcut. Yemekhaneden de aynı şekilde kartla yararlanabiliyoruz.

  3. #123
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    24
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sizden önce dedikleri de dün ve bugün hocam. Dün oryantasyon vardı, bugün de eğitim başladı. Oryantasyondan da bugün gördüklerimden de oldukça memnun kaldım ben, onu belirteyim. Oldukça kaliteli bir eğitim alacağız gibi duruyor yani.

    Ben Ankara'da ailemle yaşıyorum, o yüzden kalacak yer konusunda bir şey diyemeyeceğim maalesef. :/ Ulaşım konusunda da öğrenci ve personel servislerini kullanabiliyoruz, tabii kartımız çıktıktan sonra. Ayrıca EGO 230 numaralı otobüsü de kullanabilirsiniz, güzergahı EGO'nun sitesinde mevcut. Yemekhaneden de aynı şekilde kartla yararlanabiliyoruz.
    hocam eğitimi Beytepe kampüsünde alıyorsunuz dimi? kampus yakınlarında öğrenci evleri varmı, 1+1 tarzında falan hiç duydunuzmu?

  4. #124
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2012
    Mesaj
    22
    arkadaşlar merhaba. arkadaşlar hacattepenin dil eğitimi hakkında az yorum yapılmış. şimdi dil eğitimi iyi mi gerçekten öneriyormusunuz.

  5. #125
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    5.055
    Alıntı emre_hp Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam eğitimi Beytepe kampüsünde alıyorsunuz dimi? kampus yakınlarında öğrenci evleri varmı, 1+1 tarzında falan hiç duydunuzmu?
    Evet hocam, Beytepe kampüsü. Kampüs yakınlarında bildiğim kadarıyla yok, Ümitköy'de var ama Ümitköy de çok pahalıdır.

  6. #126
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    24
    Alıntı sidneh Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet hocam, Beytepe kampüsü. Kampüs yakınlarında bildiğim kadarıyla yok, Ümitköy'de var ama Ümitköy de çok pahalıdır.
    saolasın hocam , birşeye ihtiyacım olursa tekrar sorarım sana. ilgilendiğin için teşekkür ederim

  7. #127
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    02-2014
    Mesaj
    5
    üni. yaz tatiline girene kadar kampüs içinde kalma durumu olmayacak gibi duruyor.

  8. #128
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    01-2012
    Mesaj
    5
    merhaba arkadaşlar moralinizi bozmak istemiyorum ama biz sizden önceki öyp grubundayım ilk başta gözünüzü çok güzel boyuyorlar sonrası tamamen duygusal hangi hocaya ne kadar para kazandırırım derdindeler bizi rezil ettiler bir dönem 3 ay boşu boşuna geçti ikinci dönem ilts yds diye başladılar başlamaları bir yana yds kötü aman ha sizden önce herkes ilts den geçti yds diyenler kaldı diye vaktimizi boşa harcadılar sonra ilts kaldırıldı ilts zaten hiç insal bir sınav değil aman zaten yds teknik işi toefl muhteşem moduna girdiler aradan ne kadar zamanı boşa harcadılar demem o ki biz rezil olduk muhtemelen geçemeyecegiz bence hacaettepe yi seçmeyin tarihe ve yorumlara bakmadım ama seçtiyseniz de ilk baştan yds diye tavrınızı koyun onların amacı bizim sınavdan geçmemiz değil dil becerilerimizi geliştirmekmiş dil sınavını geçemeyince dil becerilerimizi geliştirmemiz ne işe yaracak bilemiyorum

  9. #129
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    12-2013
    Mesaj
    36
    Hacettepe öyp dil kursunu kazanan yok mu?

  10. #130
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2013
    Mesaj
    48
    Alıntı durante Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hacettepe öyp dil kursunu kazanan yok mu?
    Var hocam





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Anadolu Üniversitesi Dil Merkezini Kazananlar
    Anadolu Üniversitesi forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 188
    Son Mesaj: 23-02-2016, 22:58
  2. Selçuk Üniversitesi Dil Merkezini Kazananlar
    Selçuk Üniversitesi forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 80
    Son Mesaj: 20-01-2016, 16:49
  3. Marmara Üniversitesi Dil Merkezini Kazananlar
    Marmara Üniversitesi forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 51
    Son Mesaj: 05-03-2014, 15:50
  4. Sakarya Üniversitesi Dil Merkezini Kazananlar
    Sakarya Üniversitesi forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 30
    Son Mesaj: 31-01-2014, 14:32
  5. Akdeniz Üniversitesi Dil Merkezini Kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan burchn
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 11-11-2011, 13:05

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git