reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 14 - Toplam 46 İlkİlk ... 4121314151624 ... SonSon
Bulunan 131 den 140 - Toplam 458
Ağaç Şeklinde Aç19Beğeni

ÖYP 2012 İktisat Bölümü Mezunları Buraya

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP 2012 İktisat Bölümü Mezunları Buraya Konusunu İncelemektesiniz

devran Demiş ki: evet yazmadim kardes ama suan pismanim yazmadigima Sorma devran iki tercihtir, Van'ı ...


  1. #131
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    61
    Alıntı devran Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    evet yazmadim kardes ama suan pismanim yazmadigima
    Sorma devran iki tercihtir, Van'ı son anda listeden çıkartıyorum. İkisinde de tutuyordu.
    Şu an bir senelik öyp'li olacakken şimdi kaçan balık büyük oldu

  2. #132
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    44
    Arkadaşlar bu 35. maddeyi okudum ama hangi üniversitelerde gecerli hangilerinde gecerli deil liste göremedim bu durumda hangileri için büyük üniversitelere başvurucaz yl için nerden öğrenebiliriz?

  3. #133
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    61
    Alıntı bcetin87 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar bu 35. maddeyi okudum ama hangi üniversitelerde gecerli hangilerinde gecerli deil liste göremedim bu durumda hangileri için büyük üniversitelere başvurucaz yl için nerden öğrenebiliriz?
    Evet, Devran bu konuda kesin bir bilgi var mı? Yoksa geçen senelerdeki tecrübelerden ya da üniversiteler aranarak mı öğrenilebilir....

  4. #134
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    61
    Diğer bir konu, ilanı olan üniversitelerin tamamına yakını yüksek lisans programı açmışlar. O zaman hiç biri mi görevlendirme vermeyecek.
    İktisat tarihi kadrosu ile iktisat yüksek lisans programının hiç bir alakası yok. kendi açtıkları iktisat programında okuyacaksak, iktisat tarihi konusunda kendimizi nasıl geliştireceğiz...
    Kesin bilgisi olan var mı?

  5. #135
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    33
    gençler kütahya cari usulle alım yapcakmış bu sınavlar yazılımı yoksa yazılı+sözlümü oluyo?

  6. #136
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    850
    Alıntı ozgur.sayin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Evet, Devran bu konuda kesin bir bilgi var mı? Yoksa geçen senelerdeki tecrübelerden ya da üniversiteler aranarak mı öğrenilebilir....
    hocam yl olan okullari arayip ogrencez baska yolu yok,yada gecen seneden orayi kazanan arkadaslar ile irtibata gecilecek.
    düşünce çarmıhında esir gibi işkencedeyim...

  7. #137
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    61
    Alıntı devran Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam yl olan okullari arayip ogrencez baska yolu yok,yada gecen seneden orayi kazanan arkadaslar ile irtibata gecilecek.
    Erzincan bile yüksek lisans programı açmış. Şimdi bunların hepsi kalkıp gitmeyeceksiniz derse bu programın bir amacı kalmaz ki?
    Ben İStanbul Üniversitesinde yüksek lisans yapıyorum. Bunu bırakıp, misal Erzincan'da yüksek lisansa başlamak koyar adama.
    Koymanın da ötesinde faydasız bir iş olmuş olur
    Ama malesef burası Türkiye, üniversiteler bile kapris peşinde, kadrosunda profesör olmayan bölüm doktora kadrosu açıyor normaldir..
    Açıkçası kafam karıştı, ben görevlendirmeyi sadece büyük üniversiteler de olmuyor diye biliyordum. Ama galiba yöke göre büyük üniversite = yüksek lisans programı olan her üniversite....

  8. #138
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    850
    Alıntı ozgur.sayin Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Erzincan bile yüksek lisans programı açmış. Şimdi bunların hepsi kalkıp gitmeyeceksiniz derse bu programın bir amacı kalmaz ki?
    Ben İStanbul Üniversitesinde yüksek lisans yapıyorum. Bunu bırakıp, misal Erzincan'da yüksek lisansa başlamak koyar adama.
    Koymanın da ötesinde faydasız bir iş olmuş olur
    Ama malesef burası Türkiye, üniversiteler bile kapris peşinde, kadrosunda profesör olmayan bölüm doktora kadrosu açıyor normaldir..
    Açıkçası kafam karıştı, ben görevlendirmeyi sadece büyük üniversiteler de olmuyor diye biliyordum. Ama galiba yöke göre büyük üniversite = yüksek lisans programı olan her üniversite....
    hocam istanbulda yuksek lisans yapiyorsaniz sizi gorevlendirirler diye biliyorum fakat ben yeni yukseklisansa baslicam oyp ile benim durumumda birini gorevlendirmemek icin ellerinden geleni yapiyorlar eger program varsa.bu arada erzincanda yl yok hocam
    düşünce çarmıhında esir gibi işkencedeyim...

  9. #139
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    61
    Alıntı devran Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam istanbulda yuksek lisans yapiyorsaniz sizi gorevlendirirler diye biliyorum fakat ben yeni yukseklisansa baslicam oyp ile benim durumumda birini gorevlendirmemek icin ellerinden geleni yapiyorlar eger program varsa.bu arada erzincanda yl yok hocam
    Hocam doğrusun, ben yanlış görmüşüm.. Benim yl tez aşamasında ancak İstanbul üniversitesinde direk S.B.E.'ye bağlı, yani iktisat ana bilim dalı altında değil. (Bu da ayrı bir saçmalık ama neyse alıştık ) Bu nedenle yeni baştan başlatabilirler diye korkuyorum

  10. #140
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    61
    Konuyu sıcak tutalım arkadaşlar





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. ÖYP 2012 İşletme Bölümü Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Doğuş
    Cevap: 251
    Son Mesaj: 12-06-2013, 14:58
  2. ÖYP 2012 Biyoloji Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan bacteriophage
    Cevap: 127
    Son Mesaj: 03-01-2013, 16:07
  3. Öyp 2012 Kamu Yönetimi Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan sbky
    Cevap: 167
    Son Mesaj: 26-12-2012, 14:09
  4. ÖYP 2012 İnşaat Mühendisliği Mezunları Buraya
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan efendi
    Cevap: 168
    Son Mesaj: 21-08-2012, 06:04
  5. ÖYP 2012 Maliye Bölümü Mezunları Buraya
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan president
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 02-08-2012, 13:19

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git