reklam

Sayfa 3 - Toplam 24 İlkİlk 1234513 ... SonSon
Bulunan 21 den 30 - Toplam 236

Sakarya Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı

Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları Forumunda Sakarya Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı Konusunu İncelemektesiniz

theyusuf Demiş ki: Eğitim Bilimleri Enstitüsü ve Eğitim Fakültesi Sakarya'nın Hendek ilçesindedir ve hem başvuru ...


  1. #21
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    734
    Alıntı theyusuf Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Eğitim Bilimleri Enstitüsü ve Eğitim Fakültesi Sakarya'nın Hendek ilçesindedir ve hem başvuru hem dersler orada olacak.Bu arada irmcskn,aynen ben de senin gibi düşünüyorum.Dil kaldırılınca şimdi inanılmaz yığılma olacak Sakaryaya istanbul ve çevre illerden.Kesin olan şansımız bir nebze de olsun azaldı bu hamleyle.Ben de Türkçeye başvuracağım.
    Valla büyük hayalkırıklığı yaşadım. Torpilsiz alan nadir üniversitelerden olmasına rağmen 50 dil barajının kaldırılması okul puanı düşük olanlar için kötü oldu.
    Selçuk&İrm

  2. #22
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2012
    Mesaj
    3
    Arkadaşlar 2. öğretim tezsiz yüksek lisansta yani hafta sonları olan derslerde devam zorunluluğu nasıl. Hocalar zorluk çıkarırmı?

  3. #23
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    7
    merhaba arkadaşlar,
    yapılan doktora mulakatları hakkında bilgisi olan var mı?
    Neler soruluyor, hangi hocalardan ve kaç kişiden oluşuyor mulakat ekibi?
    ismi mülakat ama yazılı kısmı var mı?
    tşkler şimdiden...

  4. #24
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    22
    Ben böyle senatoya saygılarımı sunuyorum izninizle!!! 2sene önce mezun olurken tam ÜDS'ye giricez 2 hafta kalmış pattttttt bir şart çıkardılar 50 diye bütün durumlar alt üst oldu şimdi de kaldırmışlar. Ne demek lazım ki şimdi ??
    Hendek'ten uzak durun!! Asosyallik insanı öldürebilir..

  5. #25
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    217
    ben de düşünüyordum eğitim fak ama ilçe olması saçma geldi. orada olanlar tavsiye ediyorlar mı

  6. #26
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    1.054
    Alıntı hawk9 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ben de düşünüyordum eğitim fak ama ilçe olması saçma geldi. orada olanlar tavsiye ediyorlar mı
    Haftada 1-2 gün gideceğiniz bir yer sonuçta, ortamın bir önemi olduğunu düşünmüyorum, beni alsalar koşa koşa giderdim, mülakatsız üni. bulmuşsunuz, durulur mu?

  7. #27
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    217
    Alıntı mynet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Haftada 1-2 gün gideceğiniz bir yer sonuçta, ortamın bir önemi olduğunu düşünmüyorum, beni alsalar koşa koşa giderdim, mülakatsız üni. bulmuşsunuz, durulur mu?
    4 yılım orda geçecek sonuçta, belki de orada araş gör olurum, özel ders vermem lazım sonuçta her şey önemli yani

  8. #28
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    34
    haftada bir iki gün gideceğimiz yerin sosyal hayatını ne yapacağız hocam ya.Siz hoca kalitesini,dersleri falan merak edin bence ki,Hendek fakülte hocaları o açıdan iyidir.

  9. 03-07-2012, 08:47

    Lisansüstü


  10. #29
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    Balıkesir
    Mesaj
    34
    @irmcskn
    bende boteye başvurmayı düşünüyorum transkrip ve alesiniz kaç hocam?

  11. #30
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    121
    İşletme mezunuyum ve yönetim bilişim sistemlerinde yüksek yapmak istiyorum bu alanda sakaryanın durumu nedir iş dünyasında karşılığını bulurmuyum ?
    daha önce den sakaryada bu alanda yüksek yapanlardan bilgi alabilirsek sevinirim...





Sayfa 3 - Toplam 24 İlkİlk 1234513 ... SonSon

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Pamukkale Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 14
    Son Mesaj: 02-09-2012, 11:01
  2. Nevşehir Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 31
    Son Mesaj: 27-08-2012, 10:47
  3. Gümüşhane Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 08-08-2012, 14:23
  4. Balıkesir Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 8
    Son Mesaj: 23-07-2012, 13:01
  5. Trakya Üniversitesi 2012-2013 Güz Yarıyılı Lisansüstü Öğrenci Alım İlanı
    Süresi Dolmuş Yüksek Lisans ve Doktora İlanları forum içinde, yazan hydraltnk
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 18-07-2012, 23:35

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git