reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 18 - Toplam 56 İlkİlk ... 8161718192028 ... SonSon
Bulunan 171 den 180 - Toplam 558

Makine Mühendisleri ÖYP Puanları 2012

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda Makine Mühendisleri ÖYP Puanları 2012 Konusunu İncelemektesiniz

Kardeş sıkılmasam beklerim tabi ki.Ben de artık sevdiğim işleri yapmak istiyorum,her sabah ayaklarım geri geri ...


  1. #171
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    544
    Kardeş sıkılmasam beklerim tabi ki.Ben de artık sevdiğim işleri yapmak istiyorum,her sabah ayaklarım geri geri gidiyor işe giderken.Aralığa kadar dayanabilirsem işlerin daha iyi olacağını tahmin ediyorum küçük bir risk var sadece,ama dayanabilir miyim onu bilemiyorum.Yüksek yapmıyorum.

  2. #172
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    86
    Alıntı IMOTEC Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Dostum acaba bağlantın varsa bu sene içinde sorabilirmisin abd için ne düşünüyorlar
    tmm olur hocam sorarım,sen hangi abd yi düşünüyorsun?

  3. #173
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Nerden
    Samsun
    Mesaj
    186
    Alıntı nirvana88 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    tmm olur hocam sorarım,sen hangi abd yi düşünüyorsun?
    Ben konstrüksiyon imalat düşünüyorum. O bölümdede zaten 1 tane araştırma görevlisi var gazi de. Bir bilgi alabilirsen çok iyi olur. Çok teşekkür ederim.

  4. #174
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Nerden
    Samsun
    Mesaj
    186
    Alıntı xkare Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Kardeş sıkılmasam beklerim tabi ki.Ben de artık sevdiğim işleri yapmak istiyorum,her sabah ayaklarım geri geri gidiyor işe giderken.Aralığa kadar dayanabilirsem işlerin daha iyi olacağını tahmin ediyorum küçük bir risk var sadece,ama dayanabilir miyim onu bilemiyorum.Yüksek yapmıyorum.
    Valla bende aynı durumdayım. İş stresi çok sıkıyor. Birde ilginç gelebilir ama ders çalışmayı özledim, hesap yapmayı özledim valla

  5. #175
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    86
    Alıntı yavo Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Yüksek puanlı arkadaşlar tercıhlerını olusturup buraya yazarsalar bızede yardımcı olurlar bızde o bolumlerı tercıh etmeyız...Nasıl olsa bız onlar ıcın etkısız elemanız
    yüksek puanlı arkadaşların tercihleri bizim için çok önemli,83-84 puan üstü olan arkadaş nereleri tercih edeceklerini yazsalar bizde oraları yazmasak,sizlerde yerleşseniz,bizlerde)

  6. #176
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    86
    evet doğru konstrüksiyon da öyp li bir arkadaş var, yrn üniye gidicem birebir sorarım .Önemli değil.

  7. #177
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Nerden
    Samsun
    Mesaj
    186
    Alıntı nirvana88 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yüksek puanlı arkadaşların tercihleri bizim için çok önemli,83-84 puan üstü olan arkadaş nereleri tercih edeceklerini yazsalar bizde oraları yazmasak,sizlerde yerleşseniz,bizlerde)
    Valla ben haftaya bir sıralama yapacam ona göre paylaşabilirim. Ama önce şu abd işini halletmek lazım bakalım tercihler bir açılsın.

  8. #178
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    12
    Ben tercih yaparsam enerji veya otomotiv düşünüyorum. İçime sinmezse hiç tercih yapmayacağım.

  9. #179
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Nerden
    Samsun
    Mesaj
    186
    Alıntı rakuen Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben tercih yaparsam enerji veya otomotiv düşünüyorum. İçime sinmezse hiç tercih yapmayacağım.
    hayırlısı dostum iyi düşünmek gerekli sonuçta baya uzun vadeli bir plan bide canım sıkıldı diyip çıkamıyorsun.

  10. #180
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    544
    Ben yine yazayım sıralı değil

    süleyman demirel-enerji
    gazi
    kocaeli-enerji sist.
    9 eylül
    karadeniz teknik-enerji


    puanı benden yüksek olup bu üniversiteleri yazacak arkadaşlar delikanlı gibi söylesin





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Makine Mühendisleri ÖYP 2012/2 Aralık Puanları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan teksas
    Cevap: 338
    Son Mesaj: 18-07-2013, 13:40
  2. ÖYP 2012/2 Aralık Ziraat Mühendisleri Puanları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan Anthura
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 10-07-2013, 09:36
  3. Elektrik-Elektronik mühendisleri ÖYP Puanları 2012
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan ibretialem
    Cevap: 317
    Son Mesaj: 22-05-2013, 17:05
  4. Elektrik Elektronik mühendisleri Öyp puanları??
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Sercan Şensoy
    Cevap: 20
    Son Mesaj: 28-07-2012, 13:50
  5. öyp hakkı kazanan çevre mühendisleri öyp puanları
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan bignapi
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 08-07-2011, 12:04

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git