reklam

Konu Kapalı
Sayfa 2 - Toplam 3 İlkİlk 123 SonSon
Bulunan 11 den 20 - Toplam 28

Sayın Arkadaşlar Ösymeye Baskı Yapalım Ales Sorularını YAYIMLAMASINLAR!!! DİREKT SONUÇLARINI VERSİNLER

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız Forumunda Sayın Arkadaşlar Ösymeye Baskı Yapalım Ales Sorularını YAYIMLAMASINLAR!!! DİREKT SONUÇLARINI VERSİNLER Konusunu İncelemektesiniz

irmcskn Demiş ki: Soruların geç yayınlamasına alışmamız gerek artık. Alışmak beklemekten daha zor geliyor...


  1. #11
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    104
    Alıntı irmcskn Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Soruların geç yayınlamasına alışmamız gerek artık.

    Alışmak beklemekten daha zor geliyor

  2. #12
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İst.
    Mesaj
    647
    Sorular yayınlanınca puan mı artıyor Sabredin. Geleceğimizle oynuyor demiş birisi
    "Swedish man caught trying to split atoms at home."

  3. #13
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    734
    Alıntı Stefan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Sorular yayınlanınca puan mı artıyor Sabredin. Geleceğimizle oynuyor demiş birisi
    Sabırsız milletiz biz.
    Selçuk&İrm

  4. #14
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    02-2012
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    23
    bence çok fazla sinire gerek yok zaten sonuçlar da herkesin tahmininden kötü gelicek bu kdr gerginliğin ardından ve gidişata göre sonuçların net açıklanma tarihi de 1 ayı geçecek..

  5. #15
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2012
    Mesaj
    15
    ya arkadaşlar bu durumu normal karşılayan arkadaşları anlamıyorum. ÖSYM devlete bağlı bir kurumdur. Resmi sitesinde 3 gün önce açıklama yapılıyor " 20 Mayıs saat 12 de ales kitapçığı ve cevap anahtarı açıklanacaktır" diye sonra aradan zaman geçiyor açıklama değiştiriliyor " 20 Mayıs kpds dil sınavı bittikten sonra açıklanacaktır" diye gel gör ki 20 mayıs gece yarısına kadar siteye bakıyorsun en ufak bir açıklama yok sorular zaten yok. daha sonra 21 mayıs oluyor saat 3 ü geçiyor hala ortada bir şey yok. Ösym gibi ciddi bir kurum kendi sayfasında bu açıklamayı yaptıktan sonra açıkladığı şeyi yapmama lüksü yok. Bu çok komik bir durum. Allah herkesi ıslah etsin diyorum sadece gün gelir bu düzen değişir işte o zaman ösym eski ösym olur. ayrıca bunun sabırla falan ilgisi yok, açıklama yapmasalar açıklanacaktır diye millet bu kadar tepki göstermezdi. Allah tüm mağdurlara sabır, ÖSYM'de çalışan bu işlerden sorumlu olanlarada akıl fikir ve en önemlisi vicdan versin...

  6. #16
    Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İst.
    Mesaj
    647
    Mağduriyet nedir ki acaba? Konuya da uzak kaldım. Kitapçıkları açıklamayınca netler düşüyor mu?
    "Swedish man caught trying to split atoms at home."

  7. #17
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    25
    ÖSYM tok satıcı. Baskıdan falan anlamaz

  8. #18
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Nerden
    izmit
    Mesaj
    23
    Alıntı Stefan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Mağduriyet nedir ki acaba? Konuya da uzak kaldım. Kitapçıkları açıklamayınca netler düşüyor mu?
    hocam benim için önemli ben son sınıf öğrencisiyim ve kpss derdim var ama netlerim iyi gelirse kpss çalışmayı düşünmüyorum sınav olalı beri kpss de çalışmadım netlerim kötü olursa kpss çalışacağım yani evet benim hayatım öncede beliritmiştim ösym sayfasınaa her tıkladığımda bir kuruş verselerdi köşeyi dönmüştüm

  9. #19
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    bu osym harbıden ........... cıkardı
    Tek Bir Şeye İhtiyacımız Vardır; Çalışkan Olmak !...
    Mustafa Kemal Atatürk

  10. #20
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    19
    bazı arkadaşlar şu ana kadar soruların yayınlanmamasını normal karşılıyor.. iyi de ben soruları unuttuktan sonra nasıl itiraz edebilirimki 1 soru bile yanlış hesaplansa benim yine de hakkım yenmicekmi? ayrıca sonradan yayınlanan cevap kağıdının hiçbir etkisi yokki çünkü yayınlanacak kitapçıkla benim çözdüğüm ve işaretlediğim cevap kağıdının şıkları farklı değil mi? yani ben itiraz etmek ve hakkımı aramak için hatırlamaya mecburum.. yanlış mı düşünüyorum..





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. KPSS sorularını Meteksan mı sızdırdı?
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 21-07-2012, 12:49
  2. 2012 ÜDS İlkbahar sorularını tartışalım ....
    KPDS/ÜDS Çıkmış Sorular forum içinde, yazan Uzaktandil
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 02-04-2012, 11:27
  3. Cevap: 7
    Son Mesaj: 05-01-2012, 20:23
  4. sayın yönetici lütfen bana yardım edin
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan sorusor
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 19-07-2011, 23:23
  5. Üniversiteler Üzerinde Baskı Var
    Genel Güncel Olaylar forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 21-10-2010, 02:02

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git