reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 26 - Toplam 91 İlkİlk ... 1624252627283676 ... SonSon
Bulunan 251 den 260 - Toplam 902

2012 ALES İlkbahar Çıkmış Sorular Paylaşımı

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Forumunda 2012 ALES İlkbahar Çıkmış Sorular Paylaşımı Konusunu İncelemektesiniz

esra44 Demiş ki: kitap yoktu ki o soruda tablolu mantık sorusu sözel biirde. ışıl tarih ...


  1. #251
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    21
    Alıntı esra44 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    kitap yoktu ki o soruda tablolu mantık sorusu sözel biirde. ışıl tarih yüksek yaparsa hangisi kesin doğrudur diyordu. ben istatislik ve kimyadan kimin yüksek yaptığı bellidir dedim
    haha haklısın ya kafa iyice gitti ) hatırlıyorum o soruyu da net çıkıyordu cevaplar ama

  2. #252
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2012
    Mesaj
    26
    Alıntı nuclear Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben "böylelikle boş zamanlarında...." yaptım ama doğruluğundan emin değilim.
    Hocam maalesef cevap bununla birlikte fazla zaman geçirmenin zararlı oldugun filan diye bir sık vardı cevap o olması lazım

  3. #253
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    13
    Alıntı nuclear Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    cevap 24 yanlış hatırlamıyorsam
    ben 22 buldum

  4. #254
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2012
    Mesaj
    26
    Alıntı nuclear Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    cevap 24 yanlış hatırlamıyorsam
    Ben o soruyu ... Lari komple yazdım topladım 22 idi

  5. #255
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2012
    Mesaj
    26
    Alıntı edbmet Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hilal ile Kenan ya hukuk ya tarih okuyacaktı.. Orçun, ışıl, levent doktora yapıodu. orçun ve bi kadın daha fen bilimleriydi. mümin sos. bil. okuodu, o da edebiyat oluyodu. Genel bilgileri böyleydi sanki Cevaplar sorulara göre tabii .
    Kimya da yüksek lisans yapan kadındı herhalde hocam

  6. #256
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    04-2012
    Mesaj
    3
    Arkadaşlar sınavın çözümleri bugün televizyonda yayınlanacak mı? daha önceki sınavlarda çözümler pazar günü verilmedi mi?

  7. #257
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    37
    şıklarda 8 yoktu galiba hocam yanlış hatırlamıyorsam. o soruda kenarlar 2cm oluyordu alan da 4 oluyordu diye hatırlıyorum

  8. #258
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    05-2012
    Mesaj
    6
    Keşke olsa öyle bişi ama olmaz, bugüne kadar olmadı çünkü
    Alıntı daghandace Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar sınavın çözümleri bugün televizyonda yayınlanacak mı? daha önceki sınavlarda çözümler pazar günü verilmedi mi?

  9. #259
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    26
    Alıntı SahinKoc Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben o soruyu ... Lari komple yazdım topladım 22 idi
    doğru cevap 22 bende şimdi tekrar yaptım ya yanlış hatırlıyorum 24 diye yada sınavda dikkatsizce yapılan yanlışlarıma biri daha eklendi :S

  10. #260
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    01-2012
    Mesaj
    26
    Alıntı Suvari Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    "Böylelikle boş zamanlarını...." şeklinde olan doğru. Peki bu deneysellik değişmezlik falan olan soru da hangisi doğru? Ben "Değişmezlik" dedim.
    Hocam o soru uber dandikti yansizlik isaretlememizi istiyorlardı ben anladım ne istediklerini





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2012 KPDS İlkbahar Çıkmış Sorular Paylaşımı
    KPDS - Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 403
    Son Mesaj: 07-06-2012, 18:28
  2. 2012 ALES İlkbahar Sonuçları Açıklandı
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Akademik
    Cevap: 29
    Son Mesaj: 07-06-2012, 16:46
  3. ALES Sözel Mantık ve Çıkmış Sorular
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan rutin
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 09-05-2012, 23:22
  4. 2012 ALES İlkbahar Başvuruları Başladı
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Akademik
    Cevap: 15
    Son Mesaj: 05-04-2012, 17:21
  5. 2012 ALES İlkbahar
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan ebrarsu
    Cevap: 21
    Son Mesaj: 19-03-2012, 20:20

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git