reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 4 - Toplam 6 İlkİlk ... 23456 SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 54

Görevlendirme mi Lisansüstü mü?

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda Görevlendirme mi Lisansüstü mü? Konusunu İncelemektesiniz

novgorod Demiş ki: Hocam seninle aynı durumdayız ders dönemim sona erdi geçen hafta, ben de ...


  1. #31
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    142
    Alıntı novgorod Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam seninle aynı durumdayız ders dönemim sona erdi geçen hafta, ben de görevlendirilmediğim için atılacağım. Merak ediyorum YÖK'ten yazı mı geliyor yoksa üniversitenin insiyatifinde mi? Ama ben de artık takmıyorum... Atarlarsa atsınlar delirmek üzereyim sağlık sorunlarım aldı başını gitti... Düşün düşün hiç bi nane olmuyo... Atıldıktan sonra puan kesintisi nedeniyle yerleşemem zaten ben de iş bulma sitelerindeki profilimi güncellerim Amaaan atarsanız atın yaa! Vallahi lanet olsun artık takmıyorum ben de...
    Hocam kendini üzme, elbet bir yolunu buluruz. Atılırsak yeniden sevdiğimiz mesleğe girmeye çalışırız. Hem bir sene falan deneyimimiz oldu (: . Bende merak ediyorum. Çünkü üniversite beni çıkarmak istemiyor. Bölüm başkanı, dekan hepsi anlayışlı; ancak ne olacak bende bilmiyorum. İnsiyatif üniversitedeyse bir umut var. Yok eğer YÖK bizi kovacaksa suçsuz yere sorun değil artık. Bundan sonrası yurt dışına bakmak lazım.

  2. #32
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    142
    Alıntı novgorod Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam seninle aynı durumdayız ders dönemim sona erdi geçen hafta, ben de görevlendirilmediğim için atılacağım. Merak ediyorum YÖK'ten yazı mı geliyor yoksa üniversitenin insiyatifinde mi? Ama ben de artık takmıyorum... Atarlarsa atsınlar delirmek üzereyim sağlık sorunlarım aldı başını gitti... Düşün düşün hiç bi nane olmuyo... Atıldıktan sonra puan kesintisi nedeniyle yerleşemem zaten ben de iş bulma sitelerindeki profilimi güncellerim Amaaan atarsanız atın yaa! Vallahi lanet olsun artık takmıyorum ben de...
    1 sene beklemekten tezimi yazdım. hiç değilse ona yaradı galiba (:

  3. #33
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    354
    Alıntı Charon Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam kendini üzme, elbet bir yolunu buluruz. Atılırsak yeniden sevdiğimiz mesleğe girmeye çalışırız. Hem bir sene falan deneyimimiz oldu (: . Bende merak ediyorum. Çünkü üniversite beni çıkarmak istemiyor. Bölüm başkanı, dekan hepsi anlayışlı; ancak ne olacak bende bilmiyorum. İnsiyatif üniversitedeyse bir umut var. Yok eğer YÖK bizi kovacaksa suçsuz yere sorun değil artık. Bundan sonrası yurt dışına bakmak lazım.
    Evet hocam yaşananlar can sıkıcı da olsa bir şekilde geri döneriz mesleğimize 1 yıl da tecrübemiz oldu. Her gün sürpriz kararlar alındığına göre en iyisi akışına bırakmak...

  4. #34
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    845
    hocam kazandığınız belli oldukta sonra 39. madde ile görevlendirme talebinde bulunabilirsiniz dersleri aksatmamak için.gitmeden 35 dilekçenizi de verirsiniz. zaten 3-4 ayda tamamlanıyor kadro aktarımı.olmazsa ikinci bir 39. madde talebinde daha bulunabilirsiniz. ayrıca eylül ayında yerleşirseniz atma gibi bir durum olamaz.çünkü üniversite yöke 35i başlattık demiş oluyor sizin dilekçenizi işleme koyarak.bu durumda da siz verilen süre içerisinde sizden bekleneni yerine getirmiş sayılıyorsunuz.
    " Kimin himmeti milleti ise, o tek başına bir millettir." B.S.N.

  5. #35
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    845
    Alıntı Charon Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Hocam kendini üzme, elbet bir yolunu buluruz. Atılırsak yeniden sevdiğimiz mesleğe girmeye çalışırız. Hem bir sene falan deneyimimiz oldu (: . Bende merak ediyorum. Çünkü üniversite beni çıkarmak istemiyor. Bölüm başkanı, dekan hepsi anlayışlı; ancak ne olacak bende bilmiyorum. İnsiyatif üniversitedeyse bir umut var. Yok eğer YÖK bizi kovacaksa suçsuz yere sorun değil artık. Bundan sonrası yurt dışına bakmak lazım.
    inisiyatif üniversitede değil.yökten yazı geliyor.onların da yapabileceği bir şey kalmıyor.yök diyor ki "çok beğendiysen cari ile al"
    " Kimin himmeti milleti ise, o tek başına bir millettir." B.S.N.

  6. #36
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    845
    Alıntı veritas Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    gokhanTheKid valla diyorum ya ben de bu bir sene olayını anlamadım ama yökteki kadın resmen eylülde başlarsanız sıkıntı olmaz dedi nazmi hoca da böyle diyor artık bilmiyorum... ağustosta belirli bir tarih olması çok zor zira daha yök bile tam tarih vermiyor ... y.lisansa direk başlmak yerine lisanstan doktora daha mantıklı elbette ama bunu öyp kontenjanlarında işletmek ne akdar mümkün olur onu bilemiyorum... yüzden on kesintisi ise kesin değil ama ben bu forumda duymuştum gene yüzde üçlük kesintiyi... bana yüzde doksan gelir gibi geliyor. ateş olmayan yerden duman çıkmıyor zira... 1 yıl meselesi umarım dedikleri gibi sorun çıkarmaz...
    üniversitelerin öyp kontenjanında lisanstan doktora yani bütünleşik doktora kontenjanı yok. bütünleşik yapmak istiyorsanız öyp kontenjanı ile öğrenci alan bir bölüme bireysel olarak başvurun.kazanınca üniversite ve bölüm zaten öyp ile öğrenci alıyor olduğu için kendinizi öyp kapsamına aldırabiliyorsunuz.
    " Kimin himmeti milleti ise, o tek başına bir millettir." B.S.N.

  7. #37
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    24
    Alıntı turabe Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    üniversitelerin öyp kontenjanında lisanstan doktora yani bütünleşik doktora kontenjanı yok. bütünleşik yapmak istiyorsanız öyp kontenjanı ile öğrenci alan bir bölüme bireysel olarak başvurun.kazanınca üniversite ve bölüm zaten öyp ile öğrenci alıyor olduğu için kendinizi öyp kapsamına aldırabiliyorsunuz.
    Lisans mezunu olup dpğrudan Doktora programına başvursak ( ÖYP kapsamındaki kontenjanlardan birisine) ve puanlarımız çok yüksek olsa Doktoraya kabul etmeyecekler mi?

  8. #38
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    64
    arkadaşlar merhaba benim de bir sorum olacak
    ben eylül ayında öyp ile atandığım ünide göreve başladım
    atanmadan önce başka bir ünide yüksek lisans tez aşamasına gelmiştim
    atandığım ünideki bölümümde yüksek lisans programı geçen yıl kapatılmış yeni ö ğrenci alımı yok ama önceden alınmış öğrencilerin eğitimi devam ediyor
    atandıktan sonra dil eğitimine gideceğim için devam etmekte olan yüksek lisansımla ilgili bir işlem yaptırmadım
    şu anda dili geçtim atandığım üniye geldim
    şimdi ben tez aşamasında olan bu yüksek lisansımı ne yapacam
    yardım lütfen görevlendirme istemek zorunda mıyım yoksa tez aşamasında oldugundan atandığım üniye mi geçirecem yüksek lisansımı

  9. #39
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı gokhanTheKid Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Lisans mezunu olup dpğrudan Doktora programına başvursak ( ÖYP kapsamındaki kontenjanlardan birisine) ve puanlarımız çok yüksek olsa Doktoraya kabul etmeyecekler mi?
    ÖYP kontenjanlarında direk doktora yok. Ben ank üni yerleşmiştim belgelerimi verirken bütünleşik yazdım ve bütünleşik çıkmıştı bana. Direk doktora diye birşey yok (tıp ve eczacılık ta var)

  10. #40
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Alıntı seyda Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar merhaba benim de bir sorum olacak
    ben eylül ayında öyp ile atandığım ünide göreve başladım
    atanmadan önce başka bir ünide yüksek lisans tez aşamasına gelmiştim
    atandığım ünideki bölümümde yüksek lisans programı geçen yıl kapatılmış yeni ö ğrenci alımı yok ama önceden alınmış öğrencilerin eğitimi devam ediyor
    atandıktan sonra dil eğitimine gideceğim için devam etmekte olan yüksek lisansımla ilgili bir işlem yaptırmadım
    şu anda dili geçtim atandığım üniye geldim
    şimdi ben tez aşamasında olan bu yüksek lisansımı ne yapacam
    yardım lütfen görevlendirme istemek zorunda mıyım yoksa tez aşamasında oldugundan atandığım üniye mi geçirecem yüksek lisansımı
    2 dönem içinde görevlendirme almazsanız ilişiğiniz kesilir.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 35.madde ile görevlendirme
    Yüksek Lisans Eğitimi forum içinde, yazan ejder
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 11-05-2016, 18:39
  2. ÖYP'de Görevlendirme Alamadım
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan bahtsız
    Cevap: 23
    Son Mesaj: 31-03-2012, 12:31
  3. görevlendirme süreleri??
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan edimvar
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 10-10-2011, 17:08
  4. 35. Madde ve Görevlendirme
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan sungur
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 18-09-2011, 09:31
  5. Bartın Üniversitesinden lisansüstü için görevlendirme alan arkadaşlar
    Bartın Üniversitesi forum içinde, yazan Faruk_87
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19-07-2011, 14:22

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git