reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 8 - Toplam 15 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
Bulunan 71 den 80 - Toplam 147

ÖYP Ek Yerleştirme İKTİSAT

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP Ek Yerleştirme İKTİSAT Konusunu İncelemektesiniz

Tek umudum insanların yazamayacak olmalarını düşünmem zaten. Ama eğer kazanırsak bide gel yüksek lisansı burda ...


  1. #71
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    61
    Tek umudum insanların yazamayacak olmalarını düşünmem zaten. Ama eğer kazanırsak bide gel yüksek lisansı burda yap derlerse o zaman bomba olur , yinede herşeyin hayırlısı. .Bu sefer de olmazsa üds,kpds,ales kovalarız yine temmuza kadar

  2. #72
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    850
    yuksek lisans programi var deme ihtimalleri var
    düşünce çarmıhında esir gibi işkencedeyim...

  3. #73
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    74
    devran sen 84-86 ile yazmaz diyorsun sen 82 ile yazacam demişsin sen yazdıgına gore o adam da yazar valla. zaten tercih sıralaması onemlı degıl kım nereyı kacıncı tercıhıne yazmıs onemı yok. lakin bu okul ortalaması meselesi yuzunden ben anca hakkariye giderim orda da kontenjan yok

  4. #74
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    850
    hoca 82 ile 85 arasinda onlarca kisi var yildirim beyazit 85 ile kapatirken bayburt 81-82 ile aldi cok fark bence
    düşünce çarmıhında esir gibi işkencedeyim...

  5. #75
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    74
    tabi ki onemli aralık. ama bence herkes her yeri yazacak artık. van'da ev yok mesela normalde yollasalar gitmem lakin kadro olunca insan dusunmuyor degil. bu yıldırım beyazit kadro açmış .ben iktisat tarihindeyim fakat oyle bir şart koşmamış yanı her iktisat mezunu başvurabiliyor.bir bilgin var mı bu univ hakkında hocam?tercih edecekmısın

  6. #76
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    850
    univ yeni kuruldu yuksek lisans egitimi veriyor fakat iktisatta varmi yokmu tam bilmiyorum,yazicam bende orayi
    düşünce çarmıhında esir gibi işkencedeyim...

  7. #77
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    850
    senin puan kac gezegen?
    düşünce çarmıhında esir gibi işkencedeyim...

  8. #78
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    1
    işletmeci var mı??????????????

  9. #79
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Mesaj
    74
    benim puan 81 ben sadece orayı yazacam sanırım. yuksek lısans egitimi verecek yetişirse bu sene heralde ama bayaa kıytırık bi yerdeymiş ordan bi asistanla konustum.onun dısında yazacagım pek bi yer yok gibi.

  10. #80
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    850
    sadece orayi yazma bana kalirsa gezegen parayla tercih yapmiyosun nasilsa olabilitesi olan gidecegin yerleri yaz derim
    düşünce çarmıhında esir gibi işkencedeyim...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. öyp yerleştirme
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan scary_cerkez
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 16-07-2012, 13:41
  2. öyp-geçen seneki yerleştirme türü mü bu seneki yerleştirme şekli mi?
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan apranax
    Cevap: 60
    Son Mesaj: 28-07-2011, 09:49
  3. öyp geçmiş yıl yerleştirme puanlarını görebiliyoruz ekten, ales için son yerleştirme puanlarını nereden görebiliriz?
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan paris
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 30-05-2011, 12:45
  4. İlgili anabilim dalında (İKTİSAT POLİTİKASI) yükseklisans yapıyor olma şartı aranacakır.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 05-01-2011, 08:23

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git