reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 18 - Toplam 33 İlkİlk ... 8161718192028 ... SonSon
Bulunan 171 den 180 - Toplam 328

Ales 2011 sonbahar dönemi alabileceğini düşündüğünüz puanlar ?

ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı Hakkındaki Sorularınız Forumunda Ales 2011 sonbahar dönemi alabileceğini düşündüğünüz puanlar ? Konusunu İncelemektesiniz

biyofizik Demiş ki: Puanı / Score Başarı Sırası / Score Rank Puanı Hesaplanan Aday Sayısı ...


  1. #171
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    13
    Alıntı biyofizik Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Puanı / Score Başarı Sırası / Score Rank Puanı Hesaplanan Aday Sayısı / Number of Applicants Whose Scores are Included in the Assessment
    ALES - SAY / ALES - Quantitative 91.327 4714 172841
    ALES - SÖZ / ALES - Verbal 68.102 64522 172841
    ALES - EA / ALES - Equally Weighted 88.591 6640 172841
    TESTLERDEKİ DOĞRU VE YANLIŞ SAYILARI / THE NUMBER OF CORRECTS AND INCORRECTS
    Sayısal-1 Testi / Quantitative-1 Test Sayısal-2 Testi / Quantitative-2 Test Sözel-1 Testi / Verbal-1 Test Sözel-2 Testi / Verbal-2 Test
    Doğru Sayısı / Number of Corrects 48 49 41 0
    Yanlış Sayısı / Number of Incorrects 2 1 8 0



    buna göre sen hesapla kardeş artık,her soru kaç puan ederse ekle çıkar derim.umarım geçersin 90 ı
    teşekkürler hocam,anlaşılan ilkbaharda bir daha şansımızı deneyeceğiz

  2. #172
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    71
    Alıntı metinmat Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    benim o soruda kafama takılan şu olmuştu yemekten sonra içilen içeceklerden herbiri farklı bi kişi tarafından içilmiştir dio.bu bilgiden yemekten sonraki tüm içeceklerin içilmiş olduğu net anlaşılıo mu.sınavda burada çok ikilem yaşamıştım
    hocam bu ifadeyle yemekten sonra ayça barış hasan kahve çay madensuyundan birini içmiş oluyo fakat hangisinin ne içtigi belli olmuyo

  3. #173
    Yeni Üye
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    47
    Alıntı ordulu tarihçi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    çagrının yemek esnasında kola içmesi yemek sonrası su içmesi zorunlulugu tasimiyor yemek sırasında da su içebilir
    Peki o zaman kola içen ikinci kişiyi nasıl buluyoruz?

  4. #174
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    71
    Alıntı masha Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    o zaman çağrının yemek sonrasında su içtiğini varsayarsak, yemekte içebileceği içecekler kola, şalgam ve ayran oluyor. şalgamı kimsenin içmediğini az garantilersek, geriye çağrının içebileceği iki içecek olan ayran ve kola kalıyor. tamam gülşah ve fikretten başka kimse ayran içmemiştir demediğine göre çağrı ayran da içebiliyor.
    Şimdi bu durumda soru kalıbında ve ardından gelen sorularda kullanılmayacak, önemsiz bir bilgi fazlalığı çıkıyor ve bu kafa karıştırıyor. çünkü kola içen iki kişiden biri demettir yönergesi, daha sonraki soruların hiçbirinde cevap olarak şıklarda bulunmuyor ta ki; kola içen ikinci kişi bilinmektedir sorusuna kadar.
    o zaman kullanılmayacak olan bilgi sadece kafa karıştırmaya ve mantıksal hatalara neden oluyor diye düşünüyorum ben.

    çagri 2 digerleri birer içecek içiyor deyince soru bitiyor hocam şalgamd boşta kaliyor

  5. #175
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    171
    Alıntı masha Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    o zaman çağrının yemek sonrasında su içtiğini varsayarsak, yemekte içebileceği içecekler kola, şalgam ve ayran oluyor. şalgamı kimsenin içmediğini az garantilersek, geriye çağrının içebileceği iki içecek olan ayran ve kola kalıyor. tamam gülşah ve fikretten başka kimse ayran içmemiştir demediğine göre çağrı ayran da içebiliyor.
    Şimdi bu durumda soru kalıbında ve ardından gelen sorularda kullanılmayacak, önemsiz bir bilgi fazlalığı çıkıyor ve bu kafa karıştırıyor. çünkü kola içen iki kişiden biri demettir yönergesi, daha sonraki soruların hiçbirinde cevap olarak şıklarda bulunmuyor ta ki; kola içen ikinci kişi bilinmektedir sorusuna kadar.
    o zaman kullanılmayacak olan bilgi sadece kafa karıştırmaya ve mantıksal hatalara neden oluyor diye düşünüyorum ben.
    ben şöle düşünüorum kola içen iki kişiden birisi demet dediğine göre diğeri çağrı olmalı. çünkü öbür türlü yemekten sonra içilen içecekler tek kişi tarafından içilmemiş oluo yani yemekten sonra içecek içmek için az insan kalmış oluo eğer siz de denerseniz

  6. #176
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    171
    Alıntı ordulu tarihçi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bu ifadeyle yemekten sonra ayça barış hasan kahve çay madensuyundan birini içmiş oluyo fakat hangisinin ne içtigi belli olmuyo
    yani siz bu ifadeyle yemekten sonraki tüm içeceklerin içilmiş olduğunu hiç boşta içecek kalmamış olduğunu anlattığını mı söylüosunuz

  7. #177
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    96
    hayır ben şunu anlamıyorum. mantık sorusunda vereceğin yönergeler her zaman işlevsel olmalıdır. eğer çağrı iki içecek içiyor diyorsan ve elifle aynı içeceği içmiş diyorsan ve bir de üstüne iki kola içen kişiden biri demettir diyorsan bu bilgilerin totali, ister istemez öğrenciyi yanıltabiliyor.
    normalde sadece çağrının iki içecek içmesini ve elifle aynı içeceği yemekten önce,sonra içmesini verse yetiyor. demete de kola içmiştir yaz çık çok yazmak istiyorsan.

  8. #178
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    81
    arkadaşlar soru bana da başta zor geldi ancak son 5 dakika bi gayretle çözdüm hepsi doğru..açıklayayım;

    ali burcu çağrı(su) demet(kola) elif(su) fikret(ayran) gülşah(ayran) hasan


    su yu kim ne zaman içmiş önemli değil onu zaten bilmiyoruz ancak yemekten sonra biri içtiği kesin dolayısıyla geri kalan çay kahve ve maden suyunu farklı kişiler içmek sorunda yani ali burcu ve hasan çay kahve ve maden suyundan birini içmiş..o halde
    43.soru:cevap c çünkü yemek sırasında 2 kişi su içemez bir ikişi içecek
    44.sorucevap a çünkü şalgama yer kalmadı çünkü çağrının 2.içeceği kola
    45.soru cevap a çünkü 2si farklı içmişlerdir.
    46.soru cevap b kola içen 2. kişi çağrı diğerlerini kesin olarak bilemeyiz..


    saygılar..

  9. #179
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    71
    Alıntı matchmaker Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar soru bana da başta zor geldi ancak son 5 dakika bi gayretle çözdüm hepsi doğru..açıklayayım;

    ali burcu çağrı(su) demet(kola) elif(su) fikret(ayran) gülşah(ayran) hasan


    su yu kim ne zaman içmiş önemli değil onu zaten bilmiyoruz ancak yemekten sonra biri içtiği kesin dolayısıyla geri kalan çay kahve ve maden suyunu farklı kişiler içmek sorunda yani ali burcu ve hasan çay kahve ve maden suyundan birini içmiş..o halde
    43.soru:cevap c çünkü yemek sırasında 2 kişi su içemez bir ikişi içecek
    44.sorucevap a çünkü şalgama yer kalmadı çünkü çağrının 2.içeceği kola
    45.soru cevap a çünkü 2si farklı içmişlerdir.
    46.soru cevap b kola içen 2. kişi çağrı diğerlerini kesin olarak bilemeyiz..


    saygılar..
    aynen hocam yine de yanıltıcı geliyor çok derin düşünmemek lazim

  10. #180
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Sakarya
    Mesaj
    58
    Alıntı masha Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hayır ben şunu anlamıyorum. mantık sorusunda vereceğin yönergeler her zaman işlevsel olmalıdır. eğer çağrı iki içecek içiyor diyorsan ve elifle aynı içeceği içmiş diyorsan ve bir de üstüne iki kola içen kişiden biri demettir diyorsan bu bilgilerin totali, ister istemez öğrenciyi yanıltabiliyor.
    normalde sadece çağrının iki içecek içmesini ve elifle aynı içeceği yemekten önce,sonra içmesini verse yetiyor. demete de kola içmiştir yaz çık çok yazmak istiyorsan.
    Hocam sizin kafanız iyice karışmış bu soruyu çözerken, ama haklısınız mantık soruları insanı çelişkide bırakıyor,hele kesin doğru kesin yanlış ifadeleri,şu da var ki kesin verilenlerin yanında ihtimaller var bunları tabloya dökerken göz önünde bulundurmak gerek,onlarda ihtimalleri bizim bulmamızı istiyorlar,işte o zaman doğru sonuca ulaşıyorsunuz ...





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. 2011 Ales Sonbahar dönemi soruları yayınlanmıştır
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan CemSoganci
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 30-11-2011, 10:41
  2. Makale: ALES 2011 Sonbahar Dönemi Başvuru Kılavuzu
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 25
    Son Mesaj: 10-11-2011, 18:05
  3. 2010 ALES Sonbahar Dönemi Puanlarınız
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan goksu
    Cevap: 10
    Son Mesaj: 16-01-2011, 10:41
  4. Ales 2011 İlkbahar ve Sonbahar Dönemi Sınav ve Başvuru Tarihleri
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 03-11-2010, 18:41
  5. Ales 2010 Sonbahar Dönemi Son Başvuru Tarihi
    ALES - Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 27-10-2010, 10:21

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git