reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 10 - Toplam 20 İlkİlk ... 89101112 ... SonSon
Bulunan 91 den 100 - Toplam 200

YÖK'ün Almış Olduğu Önlemlere Destek Verelim (% 3: Yetmez Ama Evet)

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda YÖK'ün Almış Olduğu Önlemlere Destek Verelim (% 3: Yetmez Ama Evet) Konusunu İncelemektesiniz

arkadaslar bazı arkadaslar hukuk birimi %3 ü iptal etmesse kararı hukuki süreçe tasıyacaklarını solemısler assagıdakı ...


  1. #91
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    arkadaslar bazı arkadaslar hukuk birimi %3 ü iptal etmesse kararı hukuki süreçe tasıyacaklarını solemısler
    assagıdakı lınkten ulasabılırsınız.zaten sıtede de mevcut

    http://www.akademikpersonel.org/thre...11.2011/page19

    sızden rıcam arkadaslar.lutfen ordada arkadaslara bu %3 un ne kadar yerınde bır karar oldugunu anlatan yazılar yazın
    Tek Bir Şeye İhtiyacımız Vardır; Çalışkan Olmak !...
    Mustafa Kemal Atatürk

  2. #92
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    260
    Dilekçe oluşturulacaktı, hani ne oldu?

  3. #93
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    hocam bu konuyla ilgili yazı yollayacağımız birimin mail adresi neydi paylaşırsanız seviniirim

  4. #94
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    konya
    Mesaj
    1.372
    Alıntı CemSoganci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaslar bazı arkadaslar hukuk birimi %3 ü iptal etmesse kararı hukuki süreçe tasıyacaklarını solemısler
    assagıdakı lınkten ulasabılırsınız.zaten sıtede de mevcut

    http://www.akademikpersonel.org/thre...11.2011/page19

    sızden rıcam arkadaslar.lutfen ordada arkadaslara bu %3 un ne kadar yerınde bır karar oldugunu anlatan yazılar yazın
    bırak biraz da onlar uğraşsın hocam;bizle zamanında burada yöke mail ve dilekçe uğraşırken onlar izleyip güldüler biraz da sen kenara çekil onları izle ve gül
    zira bu kararı kesinlikle geri çekmezler örnekleri ösym'de gerek üniversite sınavında gerek tusta mevcut.
    ßĪ¥ØŦĪẔĪҚ

    Senin Hile Ve Yalanlarınla Baş Edemedim, Bu Bana Dert Oldu Önünde Diz Çökmedim Ya, Bu da Sana Dert Olsun !

  5. #95
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    bencede hocam gerı cekmezler
    dılekce kesınlıkle yollayacakmıyız arkadaslar
    yollarız dıyen arkadaslar el kaldırsın.gordugunuz gıbı 3 5 dılekce ıle bu iş olmuyor.olması ıcın 100 lerce kadar dılekce yollanması lazım
    yapalım dıyorsanız bır oluruna bakalım
    Tek Bir Şeye İhtiyacımız Vardır; Çalışkan Olmak !...
    Mustafa Kemal Atatürk

  6. #96
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    konya
    Mesaj
    1.372
    Alıntı CemSoganci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bencede hocam gerı cekmezler
    dılekce kesınlıkle yollayacakmıyız arkadaslar
    yollarız dıyen arkadaslar el kaldırsın.gordugunuz gıbı 3 5 dılekce ıle bu iş olmuyor.olması ıcın 100 lerce kadar dılekce yollanması lazım
    yapalım dıyorsanız bır oluruna bakalım

    boşverin dilekçe falan hocam artık bizler mağdurluktan çıktık.haa ceza oranı artsın diye dilekçe vereceksek tabii ki
    ßĪ¥ØŦĪẔĪҚ

    Senin Hile Ve Yalanlarınla Baş Edemedim, Bu Bana Dert Oldu Önünde Diz Çökmedim Ya, Bu da Sana Dert Olsun !

  7. #97
    Merve
    Misafir
    Alıntı biyofizik Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    boşverin dilekçe falan hocam artık bizler mağdurluktan çıktık.haa ceza oranı artsın diye dilekçe vereceksek tabii ki
    ben de yollarım arkadaşlar

  8. #98
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    bende o ceza oranı artsın dıye bısıler yazacakmıyız dıye sordum hocalar zaten
    Tek Bir Şeye İhtiyacımız Vardır; Çalışkan Olmak !...
    Mustafa Kemal Atatürk

  9. #99
    shockhan
    Misafir
    Alıntı CemSoganci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bende o ceza oranı artsın dıye bısıler yazacakmıyız dıye sordum hocalar zaten
    ceza oranı hakkında ve istifa eden & kazanıp başvurmayanlar için 1 yıl bekleme cezası yönünde bir hatırlatma yapabiliriz aslında...MEB'te bu denli ceza örnekleri var sanırım...

  10. #100
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    186
    nirvana yök başkanı olsam emin ol kimse beleşten 1 metrekare yer işgal edemez. adamın alnını karışlarım. film konusuna gelince maşallah senin yaratıcı zekan çok parlak umarım o parlak zekanı diğer alanlarda da kullanırsın ki memleket rahata ulaşır.

    hasan0688 dünyada ütopik diye birşey yoktur. 1) hayal edenler ve bunu başaramayanlar vardır. 2) nasıl olsa olmucak ki niye hayal ediyim diye düşünenler vardır. haklılar beyin bedava nasıl olsa.

    ortalama konusuna gelirsek öncelikle yök bazlı not sistemi oluştulacak dedim. sen yap 3,80 sonra ales diye dandik bir sınavdan 60 al atanmayı bekle yok ya başka. aynı şekilde tam tersi de. aleste mantıklılığın ne olduğunu aramaya kalkışırsanız orda size katılırım.
    o yüzden minimum adaletsizlik yabancı dil sınavı hariç ikisinden eşit oranda yani yüzde 50 ağırrlık oluşturmada yatar.

    not ortalama arttırılamıyor ales arttırılabiliyor diceksiniz. evet doğru. siz dua edin kpss a grubunda okul puanı diye birşey yok.
    lisansüstü adı üstünde üniversitede kalmaya devam bırakın da tabiki 4 sene aldığınız notlar ales kadar ya da ales kadar olmasa da etkili ağırlıklı olsun.

    yabancı dilin neden öypde hesaplanmaması gerektiği sadece bir kriter olarak(baraj gibi) ele alınması gerektiğini açıklayayım. devlet üniversitelerinde kaç tane üniversite yabancı dille eğitim yapıyor? cevabı siz verin.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Evet Atandım! Peki Ya Sonrası?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan caylak
    Cevap: 23
    Son Mesaj: 08-08-2014, 16:09
  2. Guncel bir Arastirmaya Destek
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan handikap
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 26-01-2012, 20:40
  3. evet kabul edildik ya sonra?!
    YLSY - 2012 Yurtdışına Lisansüstü Öğrenim Bursu forum içinde, yazan seth
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 28-10-2011, 14:59
  4. Cevap: 1
    Son Mesaj: 29-08-2011, 09:55
  5. Destek arkadaşlar lütfen destek
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan emetu
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 13-08-2011, 18:11

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git