reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 15 - Toplam 26 İlkİlk ... 5131415161725 ... SonSon
Bulunan 141 den 150 - Toplam 256

YÖK Yürütme Kurulu Kararları 03.11.2011

Anasayfa Haberleri Forumunda YÖK Yürütme Kurulu Kararları 03.11.2011 Konusunu İncelemektesiniz

yukarıda biryerlerde arkdaşın biri bu durumu yoke sorduunu onlarında şubat 2012 ve eylul 2012 de ...


  1. #141
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    127
    yukarıda biryerlerde arkdaşın biri bu durumu yoke sorduunu onlarında şubat 2012 ve eylul 2012 de girmemizin şart olduunu soyledıklerını aktardıını okumuştum.... yani 2011 gırışlıler ıcın 2012 eylul son şans.. ama yoke tekrar sorulabılır.. sorup bu cevabı alan başkası var mı??

  2. #142
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    10
    Selamlar Nazmi Hocam... Ben Türkçe Öğretmenliği Bölümü mezunuyum ve Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Bölümünde Yüksek Lisans yapıyorum. ÜDS'de 65'i geçtim. Sayfada yayınlanan YÖK Yürütme Kurulu Kararlarından 3. kararın a ve b maddelerinde belirtilen hususlarda kafam karıştı. Eğer ben önümüzdeki ÖYP atamasında bir üniversiteye yerleşecek olursam yüksek lisansıma şu anda öğrenci olduğum Atatürk Üniversitesinde mi devam edeceğim yoksa yerleşmiş olduğum üniversitenin anlaşmalı olduğu ÖYP kapsamında bulunan bir üniversitede mi devam edeceğim? Kazandıktan sonraki süreçte bunu kim belirleyecek ve görevlendirme olarak başka bir üniversiteye geçmem nasıl olacak? Bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi çalışmalar...

  3. #143
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    99
    hocam ben öyp prıgramından araştırma görevlisi oldum fakat yuksek lisansim olmadığı için yarım donem sonra ,istifa ettim acaba bu %3 lük kesinti her öyp alımında benim ve benim gibiler için uygulanacak mı yoksa o donem içindeki alımlarda mı uygulanacayk yanlış beyanda bulunanlar 1 yıl başvuru yapamıyor yapamıyor sonra yapıyor ya bu kesinti artık bana her öyp alımı için mı uygulanacak yoksa belli sure sonra kesiti kalkacak mı şimdiden tşk ederim..

  4. #144
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    1
    merhaba ben son alımlarda dumlupınar üniversitesine atandım senet imzaladıktan sonra tekrar öyp tercihi yapabiliyormuyum

  5. #145
    Merve
    Misafir
    Alıntı fzt.ozge Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    merhaba ben son alımlarda dumlupınar üniversitesine atandım senet imzaladıktan sonra tekrar öyp tercihi yapabiliyormuyum
    tabi yaparsınız..%3 gibi küçük bi puan kesintisi var ama onun da caydırıcı olmadığı ortada......

  6. #146
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    99
    hocam sorumu cevaplarsanız sevinirim alınınan bu karar geriye dönük uygulamsı olacak mı ya da bundan sonraki öyp alımında atanıp gitmeyenler için veya yanlış beyanda bulunanlar bir sonraki öyp alımında mı %3 lük kesinti uygulanacak veya bu aralıktaki ek alımda uygulanacak mı. bende katılıyorum kazanıp gitmeyen ya da yanlış beyanda buluna kişiler için yapılan kesintiye fakat 2011 temmuz ayındaki alımda böyle bir şart yoktu yani şimdiki alımda kesiti olması çok saçma geliyo neyi doğru gerçi yökun kararlarının da

  7. #147
    Merve
    Misafir
    Alıntı nahova008 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam sorumu cevaplarsanız sevinirim alınınan bu karar geriye dönük uygulamsı olacak mı ya da bundan sonraki öyp alımında atanıp gitmeyenler için veya yanlış beyanda bulunanlar bir sonraki öyp alımında mı %3 lük kesinti uygulanacak veya bu aralıktaki ek alımda uygulanacak mı. bende katılıyorum kazanıp gitmeyen ya da yanlış beyanda buluna kişiler için yapılan kesintiye fakat 2011 temmuz ayındaki alımda böyle bir şart yoktu yani şimdiki alımda kesiti olması çok saçma geliyo neyi doğru gerçi yökun kararlarının da
    hocam benm anladığım, bu %3lük kesintinin ek yerleştirme ve bundan sonraki alımlarda uygulanacağı.......

  8. #148
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    11-2011
    Mesaj
    99
    Alıntı alissa Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam benm anladığım, bu %3lük kesintinin ek yerleştirme ve bundan sonraki alımlarda uygulanacağı.......
    ama temmuz ayındaki alımlarda böyle bir koşul yoktu başvuru yapan kişiler ya da kazananlar buna dayanarak gitmediler ya da benim gibi sonradan istifa etmek zorunda kalanlar önceden böyle birşey olsaydı herkes ona göre hareket ederdi en doğrusu bundan sonraki alımlarda yapan kişiler uygulanması daha adaletli olur. hocam kesin bi ibare de koymamışlar ki alınan karada herkes mecburen duşunduğunu söyluyo. insan der ki bu karar bundan sonraki alımlarda yapılanlara uygulanacak ya da geriye donuk uygulanacak herkesin kafası net olur.

  9. #149
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Tüm puan kesintisi karraları alındıktan bir yıl sonra geçerli olmalıdır. Puan kesintisi doğru karardır ancak zamanlaması ya da kararın açıklanma zamanı yanlıştır daha doğrusu kararın uygulanma yılı yanıştır.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  10. #150
    Merve
    Misafir
    Alıntı Nazmi Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Tüm puan kesintisi karraları alındıktan bir yıl sonra geçerli olmalıdır. Puan kesintisi doğru karardır ancak zamanlaması ya da kararın açıklanma zamanı yanlıştır daha doğrusu kararın uygulanma yılı yanıştır.
    yani hocam?? bu %3lük kesinti ek yerleştirmelerde uygulanacak mı uygulanmayacak mı??





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. YÖK'le yaptığım görüşme-ÖYP Koord. lükleri ve 2012 Yeni Yürütme Kurulu Kararları
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan aDNA
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 07-06-2012, 15:54
  2. Makale: YÖK Yürütme Kurulu Kararları 13.10.2011
    Anasayfa Haberleri forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 98
    Son Mesaj: 05-02-2012, 10:53
  3. yök yürütme kurulu
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan janjan3024
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 15-08-2011, 15:52
  4. YÖK Yürütme Kurulu Kararları (Dil ve Lisansüstü Eğitim için)
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan rms
    Cevap: 18
    Son Mesaj: 05-08-2011, 01:50
  5. 25 Ekim YÖK ÖYP Komisyonu Yürütme Kurul Kararları
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 43
    Son Mesaj: 27-06-2011, 10:15

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git