reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 11 - Toplam 77 İlkİlk ... 9101112132161 ... SonSon
Bulunan 101 den 110 - Toplam 763

TOEIC Sınavının Eşdeğerliği Kurul Kararı İle Kaldırılmıştır

YDS / Yabancı Dil Sınavı Hakkındaki Sorularınız Forumunda TOEIC Sınavının Eşdeğerliği Kurul Kararı İle Kaldırılmıştır Konusunu İncelemektesiniz

devran Demiş ki: aynen katiliyorum kardesim...!atananlarin puanlari gecerli olacak herturlu islerinde o puani kullanacaklar,atanamayanlarin vur ...


  1. #101
    e89a
    Misafir
    Alıntı devran Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    aynen katiliyorum kardesim...!atananlarin puanlari gecerli olacak herturlu islerinde o puani kullanacaklar,atanamayanlarin vur sirtina kpds yi uds i kacirdik 2012 kpds uds yi bekleyecegiz,ha onlarida flas bi kararla kaldirmazlarsa tabi !lafa bak sen atandin kullanabilirsin sikinti yok,sen atanamadin kullanamazsin kusura bakma !boyle islerini yapacaklarsa hic yapmasinlar.kabile devletinden farkimiz yok.anca bukadar olur baskada bisey beklemiyorum zaten.

    Şimdi Devran hocam...Bence söylediğinizde biraz eksiklik var.Ben 2010 yılında atandım şu an 55 ÜDS 56 TOEIC puanım var. 50 Şartını sağladım.26 Kasımda yani KPDs2nin yapılacağı günden 1 hafta sonrası için TOEIC sınavına girecektim.Fakat YÖK ile irtibata geçtiğimde bana şöyle söylendi. 14 Kasımdan sonra bu sınavın hiç bir geçerlilği yoktur.Sadece önceden TOEIC ile geçip 35.Madde ile görevlendirmeleri yapılmış olanlar faydalanabileceğini beyan ettiler.
    Ama siz şu an diyosunuz ki yeni atamlar yapıldığında TOEIC puanından faydalanılamıyacak fakat kadro almış olanlar için herhangi bir sıkıntı yok.Yani halihazırdaki 65 i geçemeyn arş.gör. için TOEIC şansı hâla geçerli mi diyosunuz??? Yoksa dediğim gibi bir eksiklik ya da benden kaynaklı bir yanlış anlama mı var??

    Cevabınızı bekliyorum....

  2. #102
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    11-2010
    Mesaj
    1.279
    Alıntı e89a Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Şimdi Devran hocam...Bence söylediğinizde biraz eksiklik var.Ben 2010 yılında atandım şu an 55 ÜDS 56 TOEIC puanım var. 50 Şartını sağladım.26 Kasımda yani KPDs2nin yapılacağı günden 1 hafta sonrası için TOEIC sınavına girecektim.Fakat YÖK ile irtibata geçtiğimde bana şöyle söylendi. 14 Kasımdan sonra bu sınavın hiç bir geçerlilği yoktur.Sadece önceden TOEIC ile geçip 35.Madde ile görevlendirmeleri yapılmış olanlar faydalanabileceğini beyan ettiler.
    Ama siz şu an diyosunuz ki yeni atamlar yapıldığında TOEIC puanından faydalanılamıyacak fakat kadro almış olanlar için herhangi bir sıkıntı yok.Yani halihazırdaki 65 i geçemeyn arş.gör. için TOEIC şansı hâla geçerli mi diyosunuz??? Yoksa dediğim gibi bir eksiklik ya da benden kaynaklı bir yanlış anlama mı var??

    Cevabınızı bekliyorum....
    hocam bence 14 unden once gecıp 35 le gıdenlere bır yaptırım yok.halı hazırda 65 i gecemeyen oyp lıler ıcınde 14 unden sonra gırılen toeıc ın bır anlamı kalmıyor.cunku bu karar cıktıktan sonra herkesı kapsayacaktır.14 ünden bır bıcak vardır.14 unden once atanmıs 65 ı gecememıssenız toeıc sansınız bence kalmıyor.cunku 35 le gorevlendırme almamıs durumdasınız
    Tek Bir Şeye İhtiyacımız Vardır; Çalışkan Olmak !...
    Mustafa Kemal Atatürk

  3. #103
    Yasaklı Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    29
    ARKADAŞLAR YÖK YAYINLADI HADİ GEÇMİŞ OLSUN HEPİMİZE .....http://www.yok.gov.tr/content/view/707/

  4. #104
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Nerden
    ANKARA
    Mesaj
    213
    Nasıl bir sistem anlamıyorum bir gecede nasıl sınav kaldırılır önceden neden haber verilmez kaç kişi umudunu buna bağladı. Ders çalış sonra atanama ardından böyle saçma sapan uygulamalar valla canımdan bezdirdiler en iyisi kpss ye girip öğretmenliğe atanmaya çalışmak

  5. #105
    e89a
    Misafir
    Alıntı CemSoganci Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam bence 14 unden once gecıp 35 le gıdenlere bır yaptırım yok.halı hazırda 65 i gecemeyen oyp lıler ıcınde 14 unden sonra gırılen toeıc ın bır anlamı kalmıyor.cunku bu karar cıktıktan sonra herkesı kapsayacaktır.14 ünden bır bıcak vardır.14 unden once atanmıs 65 ı gecememıssenız toeıc sansınız bence kalmıyor.cunku 35 le gorevlendırme almamıs durumdasınız
    Hocam ben cevabımı aldım...Sitede net ifade ile belirtilmiş ki 14 Kasım 2011 tarihi itibariyle TOEIC sınavının geçerliliği kaldırılmıştır.Tüm soru işaretleri, sorular vs. vs. cevabını buldu utunu artık...TOEIC diye bir sınav yok Bu sefer de IELTS için başlar kurslar filan...2 haftada 65 aldırıyoruz..YÖK onuda kaldırır...

  6. #106
    Yasaklı Üye
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    29
    Nazmi hocam benim 35.madde kağıtlarım su an yök de hala işlem görüyor bir sıkıntı olur mu ? Toeıc den dolayı

  7. #107
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    Alıntı devran Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam odtude dil egitimi alan oypli bir arkadasa hocalari toeicin gecerliliginin kaldirilacagi baska sinavlara yonelmeleri gerektigini soylemis,o arkadasda toeic forumuna yazmis ayni bu sekilde hocalr boyle soyluyor sinavin esdegerliligi iptal edilebilirmis diye.benimde elimdeki puan toeic puani oldugu icin huzursuzlandim aradim yoku.
    anladım hocam.
    yök kaldıracaksa da ,nsanları mağdur etmeden yapmalı bunu

  8. #108
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    347
    ÖYP liyim, kendi üniversitemde araş. gör. olarak beklemedeyim. yüksek lisansa başlamadım, şubatta başlıcam elimde sadece toeic paunım var 66. ee ne olacak şimdi ? kpds üds girmedim, şubatta başka üniv e 35 ile atanamam mı?

  9. #109
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    734
    Geçmiş olsun bizlere.

  10. #110
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Nerden
    Eskişehir
    Mesaj
    221
    merhaba ben de 2010 atananlardanım. toeic i geçtim. ve enson lisansüstü eğitim için anadolu ün. ne yerleştim. alımlar ekimde olmuştu. ve senetlerimi üniversiteme yolladım. ama 39 ve 35. madde görevlendirme işlemleri devam ediyor. yök ün son aldığı karara göre bu durumda olan yüzlerce kişinin durumu ne olacak? burada ev tuttuk senet imzaladık eşya aldık... eğer yök bu durumda olanları dikkate almazsa benim gibiler için çok kötü olacak.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. İstanbul Teknik Üniversitesi'nin Toeic Dil Sınavı Kararı Hakkında
    KPDS - Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı forum içinde, yazan enginboztepe
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 07-06-2012, 00:15
  2. öyp ile yerleştirme de Toeic sınavının etkisi olmadığı doğrumu?
    YDS / Yabancı Dil Sınavı Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan Pelin Türker
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 17-02-2012, 20:56
  3. 25 Ekim YÖK ÖYP Komisyonu Yürütme Kurul Kararları
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan Nazmi
    Cevap: 43
    Son Mesaj: 27-06-2011, 10:15
  4. ÖYP Ales Eşdeğerliği
    ÖYP Hakkında Genel Bilgiler forum içinde, yazan bithorde
    Cevap: 12
    Son Mesaj: 10-05-2011, 17:30

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git