reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 6 - Toplam 26 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 258
Ağaç Şeklinde Aç19Beğeni

Boğaziçi Üniversitesini Dil Merkezi Kazananlar

Boğaziçi Üniversitesi Forumunda Boğaziçi Üniversitesini Dil Merkezi Kazananlar Konusunu İncelemektesiniz

banada güney kampüsü dediler ama güney kampüsüyle kuzey kampüsü sanırım birbirine yakın zaten...


  1. #51
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    143
    banada güney kampüsü dediler ama güney kampüsüyle kuzey kampüsü sanırım birbirine yakın zaten

  2. #52
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Nerden
    ısparta
    Mesaj
    77
    arkadaşlar kalacak yer hakkında fikirerinizi alabilirmiyim.ben istanbulu hiç bilmiyorum.netten beşiktaşta misafirhane konukevi apart bakıorm.siz ne yapmayı düşünüyorsunuz ?

  3. #53
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    143
    boğaziçi üniversitesi sınıf belirleme sınavıyla ilgili hiç bir duyuru yapmamış arkadaslar acaba yapmıyacak mı? bir bilgisi olan var mı?

  4. #54
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    65
    Arkadaşlar hepimiz için hayırlı olsun. Ben de kalacak yer bakıyorum, İstanbul'u da biliyorum ama yine de hala ayarlayamadım. Okulun o taraflarda ya da yakın yerlerde ev bakıyorum ama nasıl olacak bilmiyorum. Güney kampüsü ile kuzey kampüsü karşıkarşıya, çok yakınlar.İkisinde de olsa çok farketmez, güneyin manzarası var sadece

  5. #55
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    143
    evet ya nerde kalacağız biz ve bebekte kiralar eminim çok fazladır yurt tipi bişey bulmak lazım

  6. #56
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    36
    kur belirleme sınavı olacakmı?
    bunu nerden ögrenecez...

  7. #57
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    143
    ya nerdeyse diğer üniversitelerin hepsi 10 kasım diye internet sayfalarına yazmış ama boğaziçinde hala birsey yok

  8. #58
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    112
    Seviye belirleme sınavıyla ilgili hiçbir bilgi yok Boğaziçi'nde.Diğer üniversitelerde 10 Kasım gibi tarih verenler var ama...

  9. #59
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    01-2011
    Mesaj
    65
    Alıntı zeynep01 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ya nerdeyse diğer üniversitelerin hepsi 10 kasım diye internet sayfalarına yazmış ama boğaziçinde hala birsey yok

    Zeynep hocam yurtlara da baktım ama yakın civardaki yurtlarda nerdeyse yer yok.Olanlarda 3'er 4'er kişilik odalarda. Bu da bizim için sıkıntılı olur diye düşünüyorum. Ama ne yapacağımı da bilmiyorum

  10. #60
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    30
    mrb bende 82.32 ile boğaziçindeyim arkadaşlar dilekçeyi verdim ama senet falan yok denildi şaşırdım sanırım bilmiyorlar daha ne yapacaklarını





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Siirt Üniversitesini Kazananlar
    ÖYP İle Atananlar İçin Tanışma Forumu forum içinde, yazan mürtaza
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 23-01-2016, 23:50
  2. Boğaziçi 2013 Kazananlar
    ÖYP Lisansüstü Eğitim Üniversiteleri forum içinde, yazan koseus
    Cevap: 70
    Son Mesaj: 19-09-2014, 08:29
  3. 7 Ekim 2013 Boğaziçi Üniversitesi Dil Merkezini Kazananlar Buraya :)
    Boğaziçi Üniversitesi forum içinde, yazan belkiyaparız
    Cevap: 41
    Son Mesaj: 23-02-2014, 15:32
  4. Boğaziçi Üniversitesi Dil Merkezi Eğitim Takvimi
    ÖYP Dil Merkezleri forum içinde, yazan Akademik
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 20-03-2012, 13:59
  5. Marmara Üniversitesi Dil Merkezi'ni kazananlar
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan ondereryilmaz
    Cevap: 22
    Son Mesaj: 31-10-2011, 13:45

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git