reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 52 - Toplam 107 İlkİlk ... 242505152535462102 ... SonSon
Bulunan 511 den 520 - Toplam 1063
Ağaç Şeklinde Aç13Beğeni

ÖYP Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Konusunu İncelemektesiniz

ıspartada yükseğe başvuran varmı aramızda ? konuklaradanda başvurun warsa üye olsun bi sorcaklarım war...


  1. #511
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    ıspartada yükseğe başvuran varmı aramızda ? konuklaradanda başvurun warsa üye olsun bi sorcaklarım war

  2. #512
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    samsun-sivas
    Mesaj
    101
    Alıntı kaze Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ıspartada yükseğe başvuran varmı aramızda ? konuklaradanda başvurun warsa üye olsun bi sorcaklarım war
    hacı öyle bir sormuşsun ki adamı bulsan devecekmişsin gibi

  3. #513
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı baykadir Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hacı öyle bir sormuşsun ki adamı bulsan devecekmişsin gibi
    yaw hoam sonuclar acıklandı listede yokkum cıldırdım o hırsla yazmıs olabilirim

  4. #514
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    samsun-sivas
    Mesaj
    101
    Alıntı kaze Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yaw hoam sonuclar acıklandı listede yokkum cıldırdım o hırsla yazmıs olabilirim
    ıspartaya mı başvurmuştun kii.ben sivasdayım yüksek de ama ne ankara ne istanbul isterdim çanakkalede yapmak isterdim tam istedigim alana yogunlaşmışlar yaa

  5. #515
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı baykadir Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ıspartaya mı başvurmuştun kii.ben sivasdayım yüksek de ama ne ankara ne istanbul isterdim çanakkalede yapmak isterdim tam istedigim alana yogunlaşmışlar yaa
    hangi alana yogunlasmıslar ?hocam acmıs kadro baswur istersen?

  6. #516
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı kaze Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hangi alana yogunlasmıslar ?hocam acmıs kadro baswur istersen?
    hatta yatay gecis kadrosuda war.....

  7. #517
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    samsun-sivas
    Mesaj
    101
    ciddi mi yaa burada düzeni kurdum ama ben svili topluma çok önem veriyorlar.ben de sivili toplumda lisans döneminden beri egitmenlik felan yapıyorum ve içiçeyim.o yüzden çok ilgilimi çekiyor

  8. #518
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı baykadir Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ciddi mi yaa burada düzeni kurdum ama ben svili topluma çok önem veriyorlar.ben de sivili toplumda lisans döneminden beri egitmenlik felan yapıyorum ve içiçeyim.o yüzden çok ilgilimi çekiyor
    sana net bişey söyliyeyim hayatının hatasını yaparsın eğer geçersen şuan sen yerinde rahat ve mutlumusun bilmem ama orada işler yazı tura ile yürür her zaman doğru tahminde bulunmalısın şubatta diplomamı alcam ins ve bidaha ellerine düşürmesin........

  9. #519
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    samsun-sivas
    Mesaj
    101
    Alıntı kaze Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    sana net bişey söyliyeyim hayatının hatasını yaparsın eğer geçersen şuan sen yerinde rahat ve mutlumusun bilmem ama orada işler yazı tura ile yürür her zaman doğru tahminde bulunmalısın şubatta diplomamı alcam ins ve bidaha ellerine düşürmesin........
    çanakkale için mi diyorsun yazı tra olayını...

  10. #520
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı baykadir Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    çanakkale için mi diyorsun yazı tra olayını...
    efet efet ama sadece bizim bölüm için değil genelinden bahsedirorum özellikle sbe si





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. GAZİ ÜNİVERSİTESİ Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunu olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 31-12-2011, 19:58
  2. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümü mezunu olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 29-12-2011, 18:22
  3. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ Çalışma Ekonomisi veya Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Yüksek Lisans mezunu olmak ve bu alanların birinde doktora yapıyor olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-12-2011, 09:50
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-12-2011, 22:35
  5. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunu olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-12-2010, 17:54

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git