reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 49 - Toplam 107 İlkİlk ... 3947484950515999 ... SonSon
Bulunan 481 den 490 - Toplam 1063
Ağaç Şeklinde Aç13Beğeni

ÖYP Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Konusunu İncelemektesiniz

kaze Demiş ki: bende liste war bi ara paylaşmıştım ama sonra baktım konuk sayısı artıo ...


  1. #481
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    samsun-sivas
    Mesaj
    101
    Alıntı kaze Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bende liste war bi ara paylaşmıştım ama sonra baktım konuk sayısı artıo üye sayısı 2 kaldırdım snra millet hazır bilgiye aç özelden size ulaşabilcm e-posta gönderirseniz seve seve paylaşırım hocam
    hani bana yaa

  2. #482
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı baykadir Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    rakamlardan eminmisin dostum yaa .bunların arasında en az 60-70 çeko olur ya. çok iyi valla puanlarda o zaman düşer öyle olursa

    70 olmazda belki 40 o da belkiii 769 te 5 kadro wardı 2 tanesi yüksek şartlı ki öyp nasıl bizim tarafımızdan öğrenilip rağbet görüosa okullar adınada öle bölüm hocaları artık yüksek sartı ilanlarını artıracak o yüzden dahada zorlasıo öyp kpss den farkı kalmadı artık

  3. #483
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    samsun-sivas
    Mesaj
    101
    Alıntı kaze Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    70 olmazda belki 40 o da belkiii 769 te 5 kadro wardı 2 tanesi yüksek şartlı ki öyp nasıl bizim tarafımızdan öğrenilip rağbet görüosa okullar adınada öle bölüm hocaları artık yüksek sartı ilanlarını artıracak o yüzden dahada zorlasıo öyp kpss den farkı kalmadı artık
    dogru diyorsun aslında var ya en çok merak ettigim bir 10 yıl sonrası bu öyp ile atananların verimli olacagını samnıyrum ve üniversitelerde gereksiz ve donanımsız hocalar olacagına inanıyorum.adamların yüksek lisansı doktorası hep aceleyle oluyor. hadi hayırlısı bakalım.ben carilerden ümitliyim valla

  4. #484
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    samsun-sivas
    Mesaj
    101
    beyler ben birşey daha soracagım.
    doktora programlarında kaç gişi alıyorlar genel olarak bilgisi olan var mı
    yada doktora yapan var mı bilirler onlar

  5. #485
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı sfagnum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    saol dostum, ben de sizin atanmanızı cok istemiştim ama olmadı mlsf ama moral bozmayın, inşallah temmuza artık( pederi 6 aylığına ikna edecek söylemleri geliştirmeye bak bu arada ) ztn alım hayli fazla olacakmış...80 puanla elini kolunu sallaya sallaya girersin öyp kapısından
    bir gecede dil puanını 20 artırdın hocam darısı başıma yeni eşdeğerlikler acıklanmıs

  6. #486
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    ve senle özle olarak konusmam lazım

  7. #487
    Doktora
    Üyelik Tarihi
    12-2011
    Nerden
    cosmos
    Mesaj
    226
    ohoo bee ohaaa yuhhhh çüşşşşş yok artık ......
    haberi yeni gördüm, lan bu şimdi mi yapılır valla çıldırıcam şimdi yetmicek bir de üzerine deliricem...
    geçen hafta yapsalar olmuyor muydu şunu sanki ya, bu kadar mı piyango biletine çevrilir hayatlar... kaç tane A grubu kadroya başvuramadım şu iki ay içinde sırf o 70 olmadığı için:S
    h'aykırı'yorum

  8. #488
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı sfagnum Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ohoo bee ohaaa yuhhhh çüşşşşş yok artık ......
    haberi yeni gördüm, lan bu şimdi mi yapılır valla çıldırıcam şimdi yetmicek bir de üzerine deliricem...
    geçen hafta yapsalar olmuyor muydu şunu sanki ya, bu kadar mı piyango biletine çevrilir hayatlar... kaç tane A grubu kadroya başvuramadım şu iki ay içinde sırf o 70 olmadığı için:S
    sevinirsin die hayal ediodum msj attım bi konusalım seninle

  9. #489
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    4
    kaze hocam hepimize geçmiş olsun resmen vurgun yedik diyoduk en fazla 76 cıarı kapatır 82 ıle cocuk voleyı vurdu

  10. #490
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı merteksi88 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    kaze hocam hepimize geçmiş olsun resmen vurgun yedik diyoduk en fazla 76 cıarı kapatır 82 ıle cocuk voleyı vurdu
    hehheeee durmak yok yola dewam hocam iyimserlik ii dir hocam bide sonu hüsranla bitmese





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. GAZİ ÜNİVERSİTESİ Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunu olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 31-12-2011, 19:58
  2. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümü mezunu olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 29-12-2011, 18:22
  3. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ Çalışma Ekonomisi veya Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Yüksek Lisans mezunu olmak ve bu alanların birinde doktora yapıyor olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-12-2011, 09:50
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-12-2011, 22:35
  5. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunu olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-12-2010, 17:54

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git