reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 34 - Toplam 107 İlkİlk ... 2432333435364484 ... SonSon
Bulunan 331 den 340 - Toplam 1063
Ağaç Şeklinde Aç13Beğeni

ÖYP Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri

ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı Forumunda ÖYP Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Konusunu İncelemektesiniz

açılan kadroların hepsi temmuz dönemi kadroları yani yanlış beyanların kabul edilmemesi sonucu boş kalan kadrolar ...


  1. #331
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    açılan kadroların hepsi temmuz dönemi kadroları yani yanlış beyanların kabul edilmemesi sonucu boş kalan kadrolar (yada kazanıp gitmeyenler) bu konudaki denetimin var oldugu hepimize ispat edildi sistem başvruyu denetlemiyor yani bir ziraat mühendisi rahatlıkla çeko bölümlerini tercih edebilir o yüzden sorumluluk %100 bize ait lütfen doğru puanları kullanmakta itinalı olalım ve yerleştiğimizde ben erzuruma gitmem cok soguk 6 tane AVM si yok yada kastamonu iibf kuralaı 2 yıl olmus dekanı bile ziraat mühendisi ben orada ne yapcam senetide bilmem kaç bin tl felan demeyin denzili için olumsuz bişey bulamadım sanırım pirü pak bir kadro

  2. #332
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    107
    Alıntı kaze Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    açılan kadroların hepsi temmuz dönemi kadroları yani yanlış beyanların kabul edilmemesi sonucu boş kalan kadrolar (yada kazanıp gitmeyenler) bu konudaki denetimin var oldugu hepimize ispat edildi sistem başvruyu denetlemiyor yani bir ziraat mühendisi rahatlıkla çeko bölümlerini tercih edebilir o yüzden sorumluluk %100 bize ait lütfen doğru puanları kullanmakta itinalı olalım ve yerleştiğimizde ben erzuruma gitmem cok soguk 6 tane AVM si yok yada kastamonu iibf kuralaı 2 yıl olmus dekanı bile ziraat mühendisi ben orada ne yapcam senetide bilmem kaç bin tl felan demeyin denzili için olumsuz bişey bulamadım sanırım pirü pak bir kadro
    yanlış taktik izliosun haberin olsun

  3. #333
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı ddmkca Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    yanlış taktik izliosun haberin olsun

    bu yazı öyle anlaşılabilir die 3 kez düzeltmeye calıstım ya becerememişmiyim amacım bir taktik muhabbeti dğil yahu atanan işe başlayıp orada işine dewam etsinde yeter bana yani hakkım yine yenmesin istiorum cünkü temmuzda bu kadrolar GERÇEKTEN dolsaydı ben ordu ünisdeydim suan denizli kastamou sırayı 2 kaydırıo benden önce manitu hoca wardı gerçi ama o da yerleşse ii olurdu çünkü ii rakip

  4. #334
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    107
    umudum gittikçe azalıyor...

  5. #335
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı ddmkca Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    umudum gittikçe azalıyor...
    neye ilişkin ümidin hocam ? yerleşme hususunda mı?

  6. #336
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    107
    aynen öle...bölüm içi iletişim olsaydı en azından boş yere umuda kapılmazdık.şimdi bir umut bekliyoruz...

  7. #337
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    Alıntı ddmkca Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    aynen öle...bölüm içi iletişim olsaydı en azından boş yere umuda kapılmazdık.şimdi bir umut bekliyoruz...
    aman hocam boşwer belkide hayırlısı böyle ümitlenip hüsrana ugramamızı daha motive edici olabilir ales için kararımı verdim yazcam milyoner olsamda hayırlıs ise olur olmazsada önümüzdeki maçlara bakçaz işte ötesi yok

  8. #338
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    107
    nedir tercih sıralaman

  9. #339
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    980
    denizli kastamonu

  10. #340
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    107
    erzurum yok yani...nese kastamonu daki eğitim hayatında başarılar





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. GAZİ ÜNİVERSİTESİ Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunu olmak
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 31-12-2011, 19:58
  2. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümü mezunu olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 29-12-2011, 18:22
  3. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ Çalışma Ekonomisi veya Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Yüksek Lisans mezunu olmak ve bu alanların birinde doktora yapıyor olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 24-12-2011, 09:50
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 20-12-2011, 22:35
  5. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunu olmak.
    Süresi Dolmuş Akademik Personel İlanları forum içinde, yazan nonova
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23-12-2010, 17:54

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git