reklam

Sayfa 4 - Toplam 33 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon
Bulunan 31 den 40 - Toplam 321

2011 ÖYP İçin Kadro Sayısı Onaylandı! En Az 3.500 ÖYP Araştırma Görevlisi Alınacak

ÖYP Araştırma Görevlisi Alım İlanları 2012 Forumunda 2011 ÖYP İçin Kadro Sayısı Onaylandı! En Az 3.500 ÖYP Araştırma Görevlisi Alınacak Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar öyp programına başvurmak için üds puanı şartmıdır.sadece ales puanım var başvurabilirmiyim...


  1. #31
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    12
    arkadaşlar öyp programına başvurmak için üds puanı şartmıdır.sadece ales puanım var başvurabilirmiyim

  2. #32
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Alıntı ozgeozge1907 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar öyp programına başvurmak için üds puanı şartmıdır.sadece ales puanım var başvurabilirmiyim
    Evet basvurabilirsiniz dil puanı zorunlu değil başvuru icin
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  3. #33
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    12
    Öncelikle teşşekkür ederim.Bir sorum daha olcak size ben şuan okulumda Marmara ünv. y.lisansıma devam ederken öyp kadrosunun açıldığını duydum kendi okulumda 3 kişi kontejan bizim bölümden) ales puanım 65 üds puanım yok.ayrıca ilan sayfasında alesten enaz 70 ve üds belgesi istiyo çoğu okul bizim okulda dahil.bu süreç nasıl işemektedir.Diyelimki kabul edildim doktoramı gene kendi üniversitemde mi tamamlıcam maaşlı olarak.Anlamadığım bi mevzu bahis ise üds puanı olan insanlar nie öyp e başvursunki sonuç olarak dışardan atanma imkanı yokmudur.Öyp de zorunlu görev nie riskini alsınki. İyi günler

  4. #34
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    İnsanlar heryerde şanslarını deniyorlar. ÜDS puanı yüksek olan birinin ÖYP şansıda yüksek olucaktır neden ÖYP'yi denemesin ki? Hemde normal araştırma görevliliğine göre avantajları varken. ÖYP'yi kazandıktan sonra lisansüstü kontenjanlarına başvuruyorsunuz tabi üds veya kpds'nin 65 üstü olması gerek yoksa doğruca dil eğitimine..
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  5. #35
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    12
    teşşekürler

  6. #36
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    12
    Sayın hocam
    1 haftadr sürekli araştırıyorum hocam en iyisi size sormak.Şimdi ben okulda arştırma görevlisi olmak istiyorum.Atamalrın 2 şekilde yapıldığını biliyorum.normal atanmak için okulun istediği üds ales puanı alıp başvuruluyor.(bu şekilde çok fazla bekleyen insan olduğunu biliyorum).Diğer taraftan öyp le başvuru yapılıyor.1.Şimdi benim üds puanım yok öyp puanı hesaplanırken 50 mi kabul ediliyor? 2.Diyelimki kabul edildim (.öYP kadrosuna y.lisansımı yaptığım ünv. başvuruyorum).Y,lisansım ve doktorama kendi ünv. mi okuyup aynı zamanda maaşlı asistanlık yapıyorum? yada beni başka bir üniversiteye mi gönderiyolaR 3.Diyelimki kendi okulumda asistan olarak kalıyoruım, evlenme vs gibi nedenlerden dolayı doktoramı öyp ye bağlı bir ünv de tamamlıyabiliyormuyum?
    Bide ensitütüye bağlı ,fakülteye bağlı olan araştırma görevlileri arasındaki fark nedir?
    Bilgilendirirseniz sevinirim.

  7. #37
    Akademikpersonel.org
    Üyelik Tarihi
    09-2010
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17.053
    Artık ÖYP'de cari usul kalkacağı için ÖYP alımında ÜDS veya KPDS notunuz varda %15'i alınıyor. Yoksa "0" olarak kabul ediliyor. Lisansüstü eğitim yaparken maaş alırsınız aynı zamanda normal asistan gibi çalışırsınız tek farkınız ÖYP avantajları (atamada öncelik v.s.) 50/d enstitü kadrosudur ve istedikleri zaman veya doktora bitince sözleşme iptal edilebilir busrlu öğrencilik gibi düşünebilirsiniz, fakülte kadrosu yani 33/a sürekli kadrodur farkı bunlar. ÖYP'de zorunlu hizmet boyunca hiç bir şekilde başka bir yere gidemessiniz evlilik ya da ne olursa olsun.
    Özel mesaj Yolu İle Soruları Cevaplandıramıyoruz, Foruma Sorarsanız Daha Hızlı Bilgi Edinebilirsiniz

  8. #38
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    5
    Arkadaşlar merhaba, ÖYP hakkında en deneyimsiz kişi olarak yardımınızı bekliyorum. Bilkent Üniversitesi Tarih bölümünde yüksek lisans yapmaktayım ve tez aşamasındayım. 2011 öyp'ye dahil olmak istiyorum ama hiç bir fikrim yok nasıl olacağı konusunda.

    Yüksek lisans bittiğinde, öyp için mecburi hizmet yapacağım üniversiteye mi başvurucam yoksa önce yüksek lisans eğitimi aldığım bu büyük üniversiteler (ank. hacettepe vs)

    Eğer ilk öyp zorunlu görev yapacağım üniversiteye öncelikli başvuracaksam yüksek lisans eğitimini yapacağım yer nasıl şekillenecek onlar mı belirleyecek yoksa ben Hacettepe Odtü gibi üniversitelerin öyp ilanlarına mı bakıcam, yüksek lisans eğitiminin yapılacağı üniversite nasıl belirlenecek?

    Yok eğer önce yani öyp ile atanmadan önce eğitimin tamamlanacağı üniversiteye başvuracaksam ona göre bir yol izlemek istiyorum.

    Öyp yüksek lisans eğitimi sunan üniversiteler ankara, hacettepe, ege, odtü ile mi sınırlı yoksa başka büyük üniversitelerde de eğitim alabiliyor muyuz?

    neyse ki dil sorunum yok bi de dil eğitiminin yapılacağı kurum işin içine girince zaten karışık olan aklım darmadağın olacaktı.

    bana yardımcı olabilecek arkadaşa ve bu siteye müteşekkirim..

  9. #39
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    5
    Cevap bekliyorum

  10. #40
    Yüksek Lisans
    Üyelik Tarihi
    10-2010
    Mesaj
    78
    Alıntı minemine Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, ÖYP hakkında en deneyimsiz kişi olarak yardımınızı bekliyorum. Bilkent Üniversitesi Tarih bölümünde yüksek lisans yapmaktayım ve tez aşamasındayım. 2011 öyp'ye dahil olmak istiyorum ama hiç bir fikrim yok nasıl olacağı konusunda.

    Yüksek lisans bittiğinde, öyp için mecburi hizmet yapacağım üniversiteye mi başvurucam yoksa önce yüksek lisans eğitimi aldığım bu büyük üniversiteler (ank. hacettepe vs)

    Eğer ilk öyp zorunlu görev yapacağım üniversiteye öncelikli başvuracaksam yüksek lisans eğitimini yapacağım yer nasıl şekillenecek onlar mı belirleyecek yoksa ben Hacettepe Odtü gibi üniversitelerin öyp ilanlarına mı bakıcam, yüksek lisans eğitiminin yapılacağı üniversite nasıl belirlenecek?

    Yok eğer önce yani öyp ile atanmadan önce eğitimin tamamlanacağı üniversiteye başvuracaksam ona göre bir yol izlemek istiyorum.

    Öyp yüksek lisans eğitimi sunan üniversiteler ankara, hacettepe, ege, odtü ile mi sınırlı yoksa başka büyük üniversitelerde de eğitim alabiliyor muyuz?

    neyse ki dil sorunum yok bi de dil eğitiminin yapılacağı kurum işin içine girince zaten karışık olan aklım darmadağın olacaktı.

    bana yardımcı olabilecek arkadaşa ve bu siteye müteşekkirim..
    Mine, sen açılan ilana başvuru yapacaksın öncelikle yani zorunlu görev yapacağın üniye. Yüksek lisans yaptığın kuruma başvuru söz konusu değil öyp için.
    Kabul edildiğinde yüksek lisans için açılan kontenjanlara bakarsın ve hali hazırda yüksek lisans yaptığın üniversite ve bölüm listede var ise ÖYP kapsamında devam edersin.
    Yok ise görev yaptığın üniversite ile görüşür ve geçici olarak ÖYP den çıkıp görevlendirme ile gider ve yüksek lisansını tamamlarsın. Daha sonra açılan kontenjanlardan doktora için üniversite seçip oraya doktora için başvurursun. Eğer öyp puanın yeterse doktoraya kabul edlir ve lisansüstü eğitimine devam edersin.

    ÖYP kapsamında lisansüstü öğrenci alan üniversiteler arttı artık,daha da artacak gibi duruyor.





Sayfa 4 - Toplam 33 İlkİlk ... 2345614 ... SonSon

Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Araştırma Görevlisi İlanındaki Kadro Derecesi?
    Akademik Personel Atama Kriterleri ve Yönetmelikleri forum içinde, yazan Gezence
    Cevap: 30
    Son Mesaj: 04-05-2017, 17:14
  2. Araştırma Görevlisi Kadro Bilgileri
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan fizikocu
    Cevap: 13
    Son Mesaj: 27-07-2012, 13:22
  3. MYO'ya Alınacak Araştırma Görevlisi Hangi ALES Puanını Verir?
    Araştırma Görevlisi forum içinde, yazan beldor
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 27-01-2012, 10:30
  4. Bu Yıl Üniversitelere 7 bin Araştırma Görevlisi Alınacak
    Güncel Eğitim Haberleri forum içinde, yazan love_freedom
    Cevap: 11
    Son Mesaj: 10-01-2012, 02:47
  5. ÖYP ile Araştırma Görevlisi Olanların Yaşadığı 33a-50d Kadro Muamması
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Mustafa
    Cevap: 21
    Son Mesaj: 08-09-2011, 21:12

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz yok
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git