reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 2 - Toplam 2 İlkİlk 12
Bulunan 11 den 18 - Toplam 18

ÖYP'de Cahillik, Fesatlık, Ego Tatmini ve Herşeyi Ben Bilirim Zihniyeti

ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü Forumunda ÖYP'de Cahillik, Fesatlık, Ego Tatmini ve Herşeyi Ben Bilirim Zihniyeti Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar elbette söylediklerimi bütün genele çekmenize gerek yok sadece yaşanan olumsuz insanların varlığına dikkat cekmek ...


  1. #11
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    08-2011
    Mesaj
    22
    Arkadaşlar elbette söylediklerimi bütün genele çekmenize gerek yok sadece yaşanan olumsuz insanların varlığına dikkat cekmek istedim . elbette işini iyi yapan idari personeller ve akademisyenler var. Örneğin bizzat gördüğüm Dokuz EYlül Üniversitesinin Sosyal Bilimler Enstitüsü müdürü tamamen çözüm odaklı insanlara yaklaşıyor. idari personelide mevzuata gerçekten hakim ve her türlü sorununuzu çözüyorlar. kesinlikle insanlara hayvan muamelesi yapmıyorlar kendinizi gerçekten mesleğinize yaraşır bir akademisyen gibi hissetmenizi sağlıyorlar. O yüzden daha evel söylediklerimi tamamen genelleme yapmayalım.

  2. #12
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    91
    okulunu zar zor geçen adam ben okulda kalacam der ama öyp ile işte bu biraz daha zorlaşıyor en azından lisansta başarı ve aleste başarı biraz da olsa bunun önüne geçiyor işin en güzel yanı da lisansta disiplinli olamayan arkadaşlar geçmişe dönüp bu puanı değiştiremiyor ya da torpille... ama yakın zamanda bunun da çözümü çıkar

  3. #13
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    ÖYP 2003'ten beri olan bir sistem. Bence tıkanmasına ramak kaldı. Eğitim sistemimizin neresi düzgün oldu da bu durum düzelecek :S

  4. #14
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    Alıntı deucan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Bazı üniversitelerin idari personeli hakkında doğru olabilirsin hocam ama bazı ünideki hem idari personel hem de işleri yürüten peronel işleri kazananlara diyor ki sizde belge bilgi varsa getirin halledelim kolayca işleri diyor,
    Diğer bir konu ise ÖYP hakkında çok fazla bilmeyip ya alesim var not ortalamam yüksek dedikten sonra Tv de öyp ilanı görüyor. annesi babası bak memur alacakmış yök diyor ( en az 3 4 ailede şahidim) adam daha ne olduğunu bilmeden kolay para kazanma diye hemen bu ilanlara başvuruyor.
    Aslında benim görüşüm belki çok kişi ters çıkışacak ama lisans sonrası Öyp kadrosu verilmesi çok garip ben lisans sonrası kimse atanamaz bilgi birikimi yok demiyorum ve yapamaz da demiyorum sadece bu iş için zaman harcamış emek harcamış ve ilk adımı atmış yüksek lisansa başlayan kişilerden başlanmalı ÖYP kadrosu verilmeye, neyse çok muhalefetlik yapmayayım.
    Kazanan arkadaşlarda bu site olsun yök sitesi olsun Öyp lilerin özlük haklarını alın bir okuyun haklarınız ne diye bir göz gezdirin ki size değişik yerlerde değişik görevler yaptırmaya çalışmasınlar.
    hocam teorik olarak doktora veya yüksek lisans öğrencisi lisans mezunundan bilgili olsa da pratikte böyle olmak zorunda değil.geçen gün tanıştığım biri henüz tez aşamasına yeni geçmesine rağmen lisans öncesi ve süresince kendini öyle yetiştirmiş ki pek çok yard doç eline su dökemez.tabi bu gibi durumlar istisnadır benim demek istediğim yl öğrencisi lisan öğrenncisinden daha iyidir gibi bir anlayış yanlış.lisanstan yeni mezun olan kişi yapacağı çalışmlarla kendisinden tek avantaşı doğum yılı olan pek çok meslektaşını geride bırakabilir.

    ama şöyle bir durum da var.yk halihazırda dil sınavını geçmiş yabancı dil problemi olmayan adayları bekletirken dil bilmeyen kişileri eğitmek için bir yıla yakın zaman ve para harcıyor.hani cem yılmaz ın dediği gibi yapılşmışı varneden dil puanı bu kadar etkisiz anlamıyorum.dil madem nemsiz milleti neden yurtdışına gnderiyor onu da anlmıyorum.şimdi demesin kimse yok anadolu daki adamın dil öğrenmek için imkanları kıstılı falan diye isteyen adam bir şekilde öğrenir artık interneti var inretaktif sınıf cd leri online ders anlatımlar sayısız kaynak bir sürü şey var.ben ilk girişte kpds den 76 aldım kursa fala da gitmedim tek yaptığım lisede öğrendiğim gramerin üstüne yabancı dizi film izleyerek çıkmış soruları çözerek pratik yapmaktı.
    yani isteyince oluyormuş

  5. #15
    Yardımcı Doçent Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    İzmir/Söke
    Mesaj
    830
    yine yanlış anlıyorsunuz ben özellikle bu polemiğe girmiyorum kendini yetiştirmiş miş bunlar kıstas değil bende kendimi yetiştirdim elime değil hiçbir yerime dökemiyorlar su amma velakin doktoradayız bak kadro gelmiyor
    Ben bilim'i sadece 15 inden 15 ine değil üzerine 1'inde döner 7'sinde burs ile yaparım

  6. #16
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    hayırlısı hocam ne diyim ben de kıl payı kaçırdım bazı yerleri insan ister istemez üzülüyor ama yapacak çok şey de yok malesef

  7. #17
    Ordinaryüs Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Nerden
    Ankara, Turkey, Turkey
    Mesaj
    6.376
    Alıntı hasan0688 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    hocam teorik olarak doktora veya yüksek lisans öğrencisi lisans mezunundan bilgili olsa da pratikte böyle olmak zorunda değil.geçen gün tanıştığım biri henüz tez aşamasına yeni geçmesine rağmen lisans öncesi ve süresince kendini öyle yetiştirmiş ki pek çok yard doç eline su dökemez.tabi bu gibi durumlar istisnadır benim demek istediğim yl öğrencisi lisan öğrenncisinden daha iyidir gibi bir anlayış yanlış.lisanstan yeni mezun olan kişi yapacağı çalışmlarla kendisinden tek avantaşı doğum yılı olan pek çok meslektaşını geride bırakabilir.

    ama şöyle bir durum da var.yk halihazırda dil sınavını geçmiş yabancı dil problemi olmayan adayları bekletirken dil bilmeyen kişileri eğitmek için bir yıla yakın zaman ve para harcıyor.hani cem yılmaz ın dediği gibi yapılşmışı varneden dil puanı bu kadar etkisiz anlamıyorum.dil madem nemsiz milleti neden yurtdışına gnderiyor onu da anlmıyorum.şimdi demesin kimse yok anadolu daki adamın dil öğrenmek için imkanları kıstılı falan diye isteyen adam bir şekilde öğrenir artık interneti var inretaktif sınıf cd leri online ders anlatımlar sayısız kaynak bir sürü şey var.ben ilk girişte kpds den 76 aldım kursa fala da gitmedim tek yaptığım lisede öğrendiğim gramerin üstüne yabancı dizi film izleyerek çıkmış soruları çözerek pratik yapmaktı.
    yani isteyince oluyormuş

    hasan tamamen haklısın...yl doktora lısans mezunu bunlar asla kıstas degıl. her kurumda her ortamda ınsanlar kendını yetıstırebılır boynuz da kulagı gecer. Ama eskıler yaslılar sadece entrıka yonunde belkı daha ıyıdır... Dıl olayı da tezat bır durum.Madem hasan arkadasımın dedıgı gıbı dıl onemlı degıldı de neden bızler YL alınırken bıle aman ozel ogr olmayalım da 50 ve uzerı,aman kadrı gelır dıye 60 ve uzerı ıcın kastık?oyp sacma bır uygulama baslatıyor bu sekılde...1 yıl zaman veıyor gec gecebılırsen.al sana bır psıkolojık baskı.adam sırf kaygıdan zaten gecemez kı...50/D almıs bır kısı mı daha rahat dıle calısır yoksa 1 yılda gecmem gerek yoksa mahvoldum dıyen mı?otokontrolu elde tutayım derken cok fazla gerılım olacak.umarım ınsanlar cok da fazla madur olmazlar...dılı gecemeyenlerın ruyası olmaktan cıksın bu OYP de yeter.cunku arkadaslarımın bır cogu son uds kpds sınavına gırecekler ve gecemezlerse bay bay...Umarım herkes ıstedıgını alır...

  8. #18
    Baş Editör
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    5.063
    Bana kızacaksınız ama toplam 4 adet sınav hakkı var o insanın ve geçmesi gerekiyor yani. Hayatta kime 4 tane şans veriliyor ki bir sınav için? ÖSYM nin sınavlarını geçtim TOEIC midir nedir o var. Onu geçtim zaten günümüzde ingilizce bilmek bir ayrıcalık değil, herkesin bir şekilde öğrenmesi gerekiyor artık.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git