reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 88 - Toplam 190 İlkİlk ... 3878868788899098138188 ... SonSon
Bulunan 871 den 880 - Toplam 1898

ÖYP 2011 Ek Yerleştirme

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP 2011 Ek Yerleştirme Konusunu İncelemektesiniz

Arkadaşlar ne söylersek söyleyelim, dediğimiz herşeyin artıları da var eksileri de var. Optimum bir çözüm ...


  1. #871
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    10-2011
    Mesaj
    14
    Arkadaşlar ne söylersek söyleyelim, dediğimiz herşeyin artıları da var eksileri de var. Optimum bir çözüm bulmak çok zor bu süreçte ama şu an için hepimiz ama doğru ama yanlış öyp'nin ek yerleştirmelerini bekliyoruz ve hala tek bir tık yok.En azından durum şu açılmayacak yahut da şu tarihte açıklanacak gibi bir açıklama yapma zahmetine girse keşke YÖK. Bizde ona göre hareket edebilsek keşke...keşke...keşke....

  2. #872
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    konya
    Mesaj
    1.372
    Alıntı halibto Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    selam.
    meraba ben bugün toeic'e giren adam.
    sorularınızı alayım.

    dedikten sonra bugün güne hacettepe beytepe'de 1.30'daki sınava geç kaldım endişesiyle taksiye atlayıp 25 tl ödeyerek girdiğimi söyleyeyim. beytepe'deki yabancı dillr yüksek okulu gayet lakayıt işliyor. 1.30 da başlaması gereken sınav hazırlık bebelerinin labda dersi mi varmış neymiş 2.15 e kadar sarktı. bi garipti yani. öncelikle ankaradaki arkadaşlara çok net söylüyorum tobb etü alternatifi dururken kesinlikle hacettepede sınava girmeyin. ses sistemleri evinizdeki 4+1 hoparlör sisteminden daha kötü sanki yankı yapması için özellikle hazırlanmış. rezaletti. tobb etü'nün daha iyi şartlardaki sınıf ortamlarını tavsiye ederim. (okulumuzun da reklamını yapalım)
    listening kısmı ses sistemi iyi olduğu takdirde dikkatinizi de toplarsanız gayet iyi bi sonuç alabilirsiniz.
    sonrasındaki reading kısmı zaten alıp başınızı rahatlıkla gidebileceğiniz bi bölüm. raad olun ama zamanı da takip edin.
    pazar günü gireceğim üds'yi rahatlıkla formaliteye çevirdi bu sınav. üds'den 90 civarı alma konusunda endişelenen bünyemi rahatlattı. en kötü ihtimal dahilinde bile dönüşüm tablosunda 91 yapacak puan alabiliyorsunuz ortalama bi altyapıyla.
    ek yerleştirme bekleyen arkadaşlara tekrar başarılar diler ortamdan uzaklaşırım.
    peki sonraki sınav ne zaman bilgin var mı hocam?
    ßĪ¥ØŦĪẔĪҚ

    Senin Hile Ve Yalanlarınla Baş Edemedim, Bu Bana Dert Oldu Önünde Diz Çökmedim Ya, Bu da Sana Dert Olsun !

  3. #873
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    konya
    Mesaj
    1.372
    Alıntı aorhan Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Ben okul ödeneğinden asistan maaslarının karsılanması ve zamanla oradaki asıstanlık gorevını tamamlamıs ornek 5 yıl asıstanlık yapmıs bırının orada kadro verılmesı taraftarıyım. Sınavla olacka iş değil bunlar ? Örnek ben yenı mezun oldum. Mezun olacagım ay hazırandı fakat gel gelelım son sınıf 2. donem dersım enerji muh. dersinden 6 puan ile kalınca tek derse kaldım. Ki o bılım dalından ben bıtırme projesınde yarısmaya katılıp okula 2.lik odulu getırdıgım bılım dalından kaldım. Benim sucum mu dersek tabı benımde sucum var ama ne o kadar gereksız kastırma yapılmamalıydı ki 120 kişi kaldı ne de 6 puanla fılan mezun olacak bırısı bırakılmamlıydı. Sonucta ne oldu ne yuksek lısans basvurusu yapabıldım ne oyp ne de askerlık. Anlayacagın oyp sıstemı esıt bır sıstem degıl ve bunu savunmak anca kolaya kacanların ısı olur. Kalkıp para almadan asıstanlık yapabılecek ya da cuzı mıkatara bır maasla asıatanlık yapıp en az 5 yıl sartıyla bu kısının hoca olması daha adıl olackatır. Buna en yakın usulde eskı sıstemdır.
    senin dediğine şu konuda katılıyorum her okul gerçekten de aynı kalitede değil.ama şu konuda katılmıyorum eski sistem sürekli torpilin döndüğü sistemdi.çözüm merkezi sınavlardan geçer ama mezuniyet notunu katmadan.başarılıysan hodri meydan kas ve merkezi sınavda iyi al derler adama..
    gerçi bizler halk olarak hep işin üçkağıdındayız,üds zor gelince bak herkes toeice kaçar olmuş valla ben de kaçacam ne yalan diyeyim.
    ßĪ¥ØŦĪẔĪҚ

    Senin Hile Ve Yalanlarınla Baş Edemedim, Bu Bana Dert Oldu Önünde Diz Çökmedim Ya, Bu da Sana Dert Olsun !

  4. #874
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    44
    Alıntı biyofizik Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    peki sonraki sınav ne zaman bilgin var mı hocam?
    dostum şu linkten bütün takvimi görebilirsin: http://www.standarttest.com/tarihler.aspx

  5. #875
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    Alıntı aDNA Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    tamamen haklısın...bunları yazdıgımda bır kac arkadas cıldırdı: bızı uzmeyın,gerceklerı soylemeyın,bız kadroların tamamının cıkacagını hatta yenı acılan unı ,fakulte bolum ıcın yenı kadroların da eklenecegı hıc olmadı 600 kalanın cıkacagı konusunda tamamen ısteklerı dogrultusunda koru korune ınandılar,işlerine gelene ınanmak ıstedıler.Hala soyluyorum:moralınız bozulsa da OYP ıstemeyen yenı acılmıs unı var dedım KANIT dedıler.Ses kayıdı getırırsem maalesef hocalarıma ayıp etmıs olurum... Artık OYP ıstemıyor HOCAcıklar. Cunku gelen gıdıyor haklı olarak onlar da yenı acılsalar bıle,bolumlerı yenı kurulmus ogrencı alımları yapmıs olmasalar bıle OYP degıl dekanlık kadrosu ıstedık dıyorlar.YÖK sıkıstı ve sıkışacakta. 2 defa daha ısteseler unılerden ve verılmese gorun OYP alımlarının son durumunu. Lutfen moralınızı bozmayın ama OYP de tıkanabılır HOCAcıklar yuzunden...Yıne tekrarlıyorum ANk UNI 60 aras gor alıyor, ODTU,Hacettepe zaten OYP'lılerı neredeyse almayacak YL-Doktoraya. Bızler ıcın adaletlı ve ımkanlarıyla cok ıyı olan OYP,Unıversıteler ıcın OYP kambur.NOT: (KENDI DUSUNCEM,İSPATI DA BENDE SAKLI)
    hocam sistem güzel sistem de aslında bunu sabote eden yök ün kendisi oluyor.hiçbir yaptırım olmadan atama alınca rahatı seven milletimiz ordan oraya ordan oraya kadro değiştiryor.üni ler bu konuda şikayet etmekte haksız düşün adam belki öyp den aldığı 3 5 kişi ile 6-7 yıl sonra bölüm açma hedefindeyken kadroya yerleşnlerin yarısı daha ilk yıl görevi bırakıyor bu üni lerin kaybı en az bir yıl.bu knuda üni ler haklı.he kendi adamını almak için öyp ye karşı çıkan adamlar da var onları da allah a havale ediyorum

  6. #876
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    konya
    Mesaj
    1.372
    Alıntı halibto Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    dostum şu linkten bütün takvimi görebilirsin: http://www.standarttest.com/tarihler.aspx
    EYVALLAH ya,harbi bu iyi oldu benim için pazartesi sınav varmış Ankara'da ona yetişebilir miyim sence?
    Bi de hiç hazırlanmadım bu sınava ama idare eder düzeyde ingilizcem var ÜDS:56, TUS ingilizce :78 falan sence hiç çalışmadan girsem bi 70-80 alınır mı?
    ßĪ¥ØŦĪẔĪҚ

    Senin Hile Ve Yalanlarınla Baş Edemedim, Bu Bana Dert Oldu Önünde Diz Çökmedim Ya, Bu da Sana Dert Olsun !

  7. #877
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    12-2010
    Mesaj
    85
    arkadaşım ben uşak fen edebıyattan mezun oldum benım dönemımde bölum birincım 3,05 le mezun oldu. ankarada maraşta fırat ta coğrafya mezunları gelıyorlar ortalaması 3.20 dusuk olan kısıler bunlarda bizden cok mu şey biliyorlar hayır. notu cebınden verdıgını sanan zıhnıyette hocaların elınden gectık. vay efendım not ortalaması dusuk olan adam bılım yapamaz falan gıbı bır usluba sakın gırme bence bilimi karnede yazan not yapsaydı bu ülkede iki kelamı bir araya getiremeyen onca adam aya cıkardı. bu işin yarısı ilim yarısıda bilimdir. aksi taktirde sütünü satamayan inekten başka birşey cıkmaz ortaya.
    boşa mı kürek çekiyoruz yoksa !!!

  8. #878
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    06-2011
    Mesaj
    245
    3,05 ortalama mazerete sığınılacak bir ortalama değil.Yani onlar senden fazla birşey bilmiyor olabilir ama bu ortalamaya sahip birinin veryansın etmesi gerekmez.Sen ÖYP'ye muhtaç değilsin.Paşalar gibi yüksek lisans ve doktoranı yaparsın.Bu süreçte de akademik kadrolara başvuruda bulunursun.Paşalar gibi de kadronu alırsın.Zaten herkesin abarttığı gibi bu atanan insanlar geri zekalı olsalar yüksek lisans ve doktora ellerinde patlar kadro boşalır.
    Aslında sorun yok.Suçlu var.O da içimizdeki evham

  9. #879
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    44
    makale mevzusu dönmüş bi ekleme de ben yapayım, ben özel bi üniversiteden mezun oluyorum fakat ankara üniversitesi iktisat bölümünden mezun olan arkadaşlarım bu öyp dönüşümünden oldukça mağdur. bölümün en iyi öğrencisi 3.20 ortalama yapıyor zaten ki o da kendi üniverstelerinde 90 civarına tekabül ediyor. 2.50 civarı ortalama da gayet iyi ortalama ve bu öğrenciler kesinlikle iktisat alanında türkiye'nin en iyi 3 üniversitesinden birinden lisans bitirene kadar çeşitli dergilerde akademik çalışmalar yaparak mezun oluyorlar. fakat saçma sapan not denkliği yüzünden özel üniversitelerde (ben de bir özel üniversite mezunu olacağım) ve ortalama anadolu üniversitelerinde -kesinlikle bu üniversiteleri küçümsemiyorum- okuyanlara göre okul puanı olarak inanılmaz düşük puanlar alıyorlar. öyle ki kendi okullarında 100lük sistemde 75-80e tekabül eden puan yök denkliğinde 65 yapıyor. tek kelimeyle rezalet.
    makul olan dil puanıyla okul puanının birbiriyle yakın olması aslında. bunu önerenler olduğunu duydum bugün yök toplantılarında.
    işin açığı okulların denk olması gerektiğini savunan arkadaşları da hiç iyiniyetli bulmuyorum. ankara üni. için bahsettiğim durum odtü için de geçerli. sen lisans eğitiminde en iyi olduğunu düşündüğün öğrencileri buraya gönderiyorsun çok ağır bi eğitim alıyorlar fakat saçma sapan not yönetmeliğin yüzünden resmen heder ediyorsun. üstelik bu öğrencilerin dil yetkinliği, akademik makale okuma değerlendirme becerisi çok daha iyi haldeyken.

  10. #880
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    09-2011
    Mesaj
    44
    Alıntı biyofizik Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    EYVALLAH ya,harbi bu iyi oldu benim için pazartesi sınav varmış Ankara'da ona yetişebilir miyim sence?
    Bi de hiç hazırlanmadım bu sınava ama idare eder düzeyde ingilizcem var ÜDS:56, TUS ingilizce :78 falan sence hiç çalışmadan girsem bi 70-80 alınır mı?
    dostum pazartesi sınavına yetişir misin bilmiyorum yarın ste'yi telefonla ara onlar zaten seni en iyi şekilde yönlendiriyor.





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Ek Yerleştirme 2011 Uluslararası İlişkiler
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan srcn28
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 10-01-2012, 00:02
  2. ÖYP 2011 Ek Yerleştirme Eğitim Bilimleri
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Mustafa
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 24-12-2011, 23:01
  3. ÖYP 2011 Ek Yerleştirme Jeoloji Mühendisliği
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan jeolog
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 19-12-2011, 22:37
  4. ÖYP 19 Aralık 2011 ek yerleştirme 17.00'dan sonra
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan deucan
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 19-12-2011, 10:34
  5. Öyp ek yerleştirme 2011 aralık sonunda mı?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mak02
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 08-12-2011, 19:02

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git