reklam

+ Konuyu Cevapla
Sayfa 6 - Toplam 190 İlkİlk ... 456781656106 ... SonSon
Bulunan 51 den 60 - Toplam 1898

ÖYP 2011 Ek Yerleştirme

ÖYP Hakkındaki Sorularınız Forumunda ÖYP 2011 Ek Yerleştirme Konusunu İncelemektesiniz

arkadaşlar tüm akademik alımlar öyp sistemine çevrildiği için bu ayın sonunda alım olabilir. aralıkta da ...


  1. #51
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Mesaj
    118
    arkadaşlar tüm akademik alımlar öyp sistemine çevrildiği için bu ayın sonunda alım olabilir. aralıkta da tekrar olabilir. şu an boş kadroları tekrar açmak zorunda değiller belki ekstra alımlar olacaktır.boş kalanlar da aralık ayında alınacaktır. artık sürekli öyp alımı olacak zaten

  2. #52
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    konya
    Mesaj
    1.372
    Alıntı cerenhalk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    arkadaşlar tüm akademik alımlar öyp sistemine çevrildiği için bu ayın sonunda alım olabilir. aralıkta da tekrar olabilir. şu an boş kadroları tekrar açmak zorunda değiller belki ekstra alımlar olacaktır.boş kalanlar da aralık ayında alınacaktır. artık sürekli öyp alımı olacak zaten
    vay bu ilginç işte.ya bakalım herkes korkuyo da belki daha iyi olur belki yerleşenler bir daha tercih yapamaz diye bir şey çıkar.

  3. #53
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Mesaj
    118
    Alıntı biyofizik Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    vay bu ilginç işte.ya bakalım herkes korkuyo da belki daha iyi olur belki yerleşenler bir daha tercih yapamaz diye bir şey çıkar.
    inş hocam zaten bunun böyle olması gerekiyo. bir kere yerleşen göreve başladıysa tercih yapmamalı

  4. #54
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    konya
    Mesaj
    1.372
    Alıntı cerenhalk Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    inş hocam zaten bunun böyle olması gerekiyo. bir kere yerleşen göreve başladıysa tercih yapmamalı
    bununla ilgili devlet atmalarında var işte doktorlar için.bir kere atama yapılıp gitmediyse 1 sene atamaya başvuramıyor.haa keşke bi de şu evrakları transkript,ales ve üds belgelerini ve diploma fotokopisini ilk öyp başvurularında isteyip ona göre başvuruları kabul etseler işte o zaman hem yanlış tercih hem de yalan beyanlar baştan engellenir.adam yanlış beyanda bulunuyor sonra da evrakları teslim etrmeyince yalan beyan olarak kabul edilmeyip tekrardan başvurabiliyor diğer atamalara.

  5. #55
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    Alıntı biyofizik Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    bununla ilgili devlet atmalarında var işte doktorlar için.bir kere atama yapılıp gitmediyse 1 sene atamaya başvuramıyor.haa keşke bi de şu evrakları transkript,ales ve üds belgelerini ve diploma fotokopisini ilk öyp başvurularında isteyip ona göre başvuruları kabul etseler işte o zaman hem yanlış tercih hem de yalan beyanlar baştan engellenir.adam yanlış beyanda bulunuyor sonra da evrakları teslim etrmeyince yalan beyan olarak kabul edilmeyip tekrardan başvurabiliyor diğer atamalara.
    Belge teslim etmeye gerek yok hocam kimlik numarasından ulaşabilirler tüm bilgilere

  6. #56
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    konya
    Mesaj
    1.372
    Alıntı hasan0688 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    Belge teslim etmeye gerek yok hocam kimlik numarasından ulaşabilirler tüm bilgilere
    mezuniyet notuna ulaşamazlar.

  7. #57
    Asistan
    Üyelik Tarihi
    05-2011
    Mesaj
    241
    Belki sadece boş kalan kontenjanlara yönelik bir yerleştirme olur. Gerçi onun için bile çok erken. Okulların ellerini çabuk tutması gerekir ki en azından yarısı kağnı gibi işliyor.

  8. #58
    Araştırma Görevlisi
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Mesaj
    638
    Alıntı biyofizik Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    mezuniyet notuna ulaşamazlar.
    ulaşabilirler hocam neden olmasın zor değil o kadar

  9. #59
    Profesör Doktor
    Üyelik Tarihi
    07-2011
    Nerden
    konya
    Mesaj
    1.372
    Alıntı hasan0688 Demiş ki: Mesajı Görüntüle
    ulaşabilirler hocam neden olmasın zor değil o kadar
    nasıl yapacaklar onu bilmiyorum ama onlar ulaşsın yada bizlerden belge istesinler de bunun önüne geçsinler yeter

  10. #60
    Lisansüstü
    Üyelik Tarihi
    03-2011
    Mesaj
    58
    bu haberı kım attı ortaya arkdslar ,nerden duydnz kaynagnz ne bı anlatn?
    nazmı hocam bılglndrn bzııı





Hızlı Cevap Hızlı Cevap

Benzer Konular

  1. Ek Yerleştirme 2011 Uluslararası İlişkiler
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan srcn28
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 10-01-2012, 00:02
  2. ÖYP 2011 Ek Yerleştirme Eğitim Bilimleri
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan Mustafa
    Cevap: 16
    Son Mesaj: 24-12-2011, 23:01
  3. ÖYP 2011 Ek Yerleştirme Jeoloji Mühendisliği
    ÖYP Bölümlere Göre Bilgi ve Puan Paylaşımı forum içinde, yazan jeolog
    Cevap: 4
    Son Mesaj: 19-12-2011, 22:37
  4. ÖYP 19 Aralık 2011 ek yerleştirme 17.00'dan sonra
    ÖYP 2011- Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Bölümü forum içinde, yazan deucan
    Cevap: 2
    Son Mesaj: 19-12-2011, 10:34
  5. Öyp ek yerleştirme 2011 aralık sonunda mı?
    ÖYP Hakkındaki Sorularınız forum içinde, yazan mak02
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 08-12-2011, 19:02

Bu Konu için Etiketler

Mesaj Yetkileriniz

  • Yeni konu açmaya yetkiniz yok
  • Cevap yazmaya yetkiniz var
  • Eklenti yüklemeye yetkiniz yok
  • Mesajınızı düzeltmeye yetkiniz yok
  •  
Yukarı Git